Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault DDT2000 Baza błędów

autosuper 26 Sep 2010 19:25 826540 893
Computer Controls
  • #121
    DAMIAN TECH
    Level 2  
    WITAM!
    Mam problem z DTT 2000, po zainstalowaniu wszystkiego i podmianie plików uruchamiam program ddt 2000 light a tam czerwony ekran i błąd 1009.
    Co moze być powodem tego?
  • Computer Controls
  • #122
    dj_tekno
    Level 11  
    Np. to że jest uruchomiony normalny DDT2000 ( razem programy nie mogą chyba działać). Poza tym sprawdź czy gniazdo COM jest zgodne. W ogóle to powinno pisać czego ten błąd dotyczy. Ja bynajmniej tak miałem.
  • #123
    DAMIAN TECH
    Level 2  
    Błąd jaki mi wyskakuje to 1009 i opisany jest
    error 1009
    Source: DiagSession-CommPort
    Unable to open communication port
    pewnie mam zle ustawiony port jesli tak to proszę o napisanie co miałbym zrobić
  • #124
    mux70
    Level 11  
    Mój komputer->właściwości->menedżer urządzeń i tam proszę sprawdzić wirtualny port com ma być ustawiony taki jak w programie DDT2000.Po zmianie proponuje reset kompa.
  • #125
    snozer
    Level 17  
    Odnośnie bazy 400 MB to nie ma starszych sterowników ECU. A mi nie rozpoznaje zresztą ECU i przy próbie kasowania wywala błąd

    Dodano po 2 [godziny] 6 [minuty]:

    Renault DDT2000 Baza błędów
  • #126
    Tomek01234567
    Level 11  
    czy posiada KTOŚ INSTRUKCJE OBSŁUGI PROGRAMU DDT2000??? Poszukuje opisu jak wykasować błędy, sprawdzić wtryskiwacze, przypisać wtryskiwacze, sprawdzić turbosprężarkę. Jestem zielony w tym programie i nie chcę robić nic po omacku aby nie uwalić czegoś. Byłbym wdzięczny za pomoc.
  • #127
    draguer
    Level 10  
    Witam mam pytanko czy uda mi się połączyć ddt2000 + kabel viaken vag kkl (taki posiadam)
    z clio III ? jeśli nie to co kupić?
    Pozdrawiam
  • Computer Controls
  • #128
    Tomek01234567
    Level 11  
    draguer wrote:
    Witam mam pytanko czy uda mi się połączyć ddt2000 + kabel viaken vag kkl (taki posiadam)
    z clio III ? jeśli nie to co kupić?
    Pozdrawiam


    ddt2000 może iść potym kablu ale mogą byćproblemy z komunikacją np. u mnie z fejsem viakena kkl na rs232 działa tylko airbag a z sterownikiemsilnika sie nie łączy. Natomiast interfejs do programu ddt2000 łączy się bez problemu ze sterownikiem silnika
  • #129
    wbrzuska
    Level 11  
    Witam !

    Tomek01234567, co masz na myśli pisząc interfejs do programu ddt2000?
  • #130
    tomjey
    Level 16  
    Na allegro sprzedają komplet, ddt2000 i kabel za około 90zł i pewnie o to chodziło.
  • #132
    MobilTruck
    Level 31  
    Tak sobie kiedyś z czystej ciekawości podpiąłem pod Clio 3 taki właśnie kabelek i się połączył.Ale nic nim nie ruszysz.
  • #133
    tomjey
    Level 16  
    Ten ELM jest do wszystkiego a tak naprawde do niczego. Niestety ale do wiekszosci aut trzeba mieć dedykowane pod daną markę fejsy.
  • #134
    wbrzuska
    Level 11  
    Ale chyba ten ELM nie współpracuje z programem ddt2000

    Dodano po 5 [minuty]:

    Jeszcze wracając do Tomka01234567 kilka dni temu pisał,że ma Clio 1.5 dci z 2001 roku
  • #135
    draguer
    Level 10  
    też czytałem ze nie pracuje ten elm z ddt2000
    próbowałem połączyć się moim kabelkiem, bez skutku, ale miałem starą bazę, nie wiem czy miało to znaczenie, kabelka używałem kiedyś do audi i skody i tam działał bez problemu, jutro sprawdzę czy połączy się mając nowszą bazę tą z tego tematu.
    pozdrawiam
  • #136
    darioosh
    Level 14  
    Panowie czy łączył się ktoś z laguną I Ph I rocznik 1995? Silnik F3R-722 na Fenix 3b? Ma ktoś baze tego ecu?
  • #137
    Tomek01234567
    Level 11  
    mój znajomy ma elm i mu program ddt2000 nie współpracuje z nim. Interfejs elm współpracuje np. z pcmscam, ale ma ograniczone możliwości Interfejs taki na allegro do ddt2000 kosztuje ok 80-100zł i u mnie bez problemu wykrywa sterowniki. Kupując taki interejs programu ddt200 nie dostaniesz bo jest to płatny program ale jest dostępny parę linków wyżej i ten program działa bo testowałem go.

    Ponawiam swoje pytanie. Potrzebuje pomocy przy obsłudze programu ddt 2000. Jak sprawdzić i wykasować błędy? Jak sprawdzić stan wtryskiwaczy, turbiny? ogólnie jak ocenić stan silnika. Byłbym wdzięczny za pomoc. Szukam jakiś wskazówek bo nie chce na oślep szukać i coś popsuć tymbardziej, że to nie moje autko.
  • #138
    dj_tekno
    Level 11  
    Panie Kolego Tomaszu tutaj chyba takich informacji nie będzie. Sam jestem w poszukiwaniu takich rzeczy, ale to jest masakra. Do VW jakoś wszystko wszędzie jest opisane, a do DDT2000 totalnie nic. Na forach RENAULT też za dużo nie piszą. Może jakimś innym programem da się wejść w bloki i sprawdzić kąty wtrysków itp?

    Pozdarwiam
  • #139
    draguer
    Level 10  
    Witam ponownie
    próbowałem dziś połączyć się z autkiem i nic
    w bazie ddt2000 nie ma clio III i to chyba jest główny problem
    bo ddt2000 poprawnie wykrywa kabelek, ma ktoś jakiś pomysł,
    czym ewentualnie przejrzeć clio III 2008r, 1,2 benzyna 101km, lub nowszą bazę??
    pozdrawiam
  • #141
    Tomek01234567
    Level 11  
    dj_tekno wrote:
    Panie Kolego Tomaszu tutaj chyba takich informacji nie będzie. Sam jestem w poszukiwaniu takich rzeczy, ale to jest masakra. Do VW jakoś wszystko wszędzie jest opisane, a do DDT2000 totalnie nic. Na forach RENAULT też za dużo nie piszą. Może jakimś innym programem da się wejść w bloki i sprawdzić kąty wtrysków itp?

    Pozdarwiam


    wiem że są ludzie na tym forum którzy dobrze znają obsługę tego programu. ja generalnie szukam jakiś wskazówek bo szczerze mówiąc też nie mam za dużo czasu aby wertować wszystko i tłumaczyć ze słownikiem. Potrzebuje w zasadzie wycinka wiedzy z obsługi tego programu ale skoro nikt nie chce pomóc będę sobie musiał poradzić w jakiś inny sposób. Zaczynam tylko żałować, że jak kiedyś rozgryzałem inne rzeczy to dzieliłem się zdobytą wiedzą.

    Dodano po 9 [minuty]:

    marszx wrote:
    Panowie tu: http://allegro.pl/tester-napraw-wszystkie-renault-od-96-2007r-cd-i1258649015.html dedykowany zestawik do DDT2000 z programem, bazą i kablem sprawdzone na kilku Renatach



    guzik prawda kupiłem od nich taki interfejs i telefonicznie pani mówiła że jest instrukcja do kasowania błędów itd..... W zestawie jest interfejs i instrukcja instalacji programu oraz instrukcja zmiany pewnych rzeczy które są ogólnie dostępne na forum daci. Programu nie ma ale to nie problem można go ściągnąć pare linków wyżej. W tej chwili nie ma aukcji ale ponoć we włocławku sprzedają interfejs z opisem kasowania błędów i zmianą podstawowych parametrów
  • #142
    marszx
    Level 12  
    Quote:
    guzik prawda kupiłem od nich taki interfejs i telefonicznie pani mówiła że jest instrukcja do kasowania błędów itd..... W zestawie jest interfejs i instrukcja instalacji programu oraz instrukcja zmiany pewnych rzeczy które są ogólnie dostępne na forum daci. Programu nie ma ale to nie problem można go ściągnąć pare linków wyżej. W tej chwili nie ma aukcji ale ponoć we włocławku sprzedają interfejs z opisem kasowania błędów i zmianą podstawowych parametrów

    Kolego skoro masz problem z kasowaniem błędów tym programem to uważam że w ogóle nie powinieneś brać się za diagnostykę bo to raczej nie dla Ciebie... podając linka do aukcji gdzie sam kupowałem ddt nie mialem na mysli tego że sprzedawca daje takie instrukcje i tłumaczy potem przygłupim klientom przez telefon np. jak kasować błędy tylko że interfejs działa poprawnie i że dostaje się program i instrukcję instalacji programu i interfejsu. Moim skromny zdaniem jak ktoś bierze się za diagnostykę a potem wymaga od sprzedawcy jakiś instrukcji jest niepoważny i bezpieczniej by było dla niego i samochodu żeby jednak podarował sobie diagnozowanie i odżałował te 50 czy 100zł i zlecił to komuś kto się zna bo z doświadczenia wiem że takie połaszenie się na 50 czy 100zł przez pseudo diagnostę który bierze się za diagnozowanie a nie potrafi skasował DTC konczy się fatalnie...
  • #143
    Tomek01234567
    Level 11  
    marszx wrote:
    Quote:
    guzik prawda kupiłem od nich taki interfejs i telefonicznie pani mówiła że jest instrukcja do kasowania błędów itd..... W zestawie jest interfejs i instrukcja instalacji programu oraz instrukcja zmiany pewnych rzeczy które są ogólnie dostępne na forum daci. Programu nie ma ale to nie problem można go ściągnąć pare linków wyżej. W tej chwili nie ma aukcji ale ponoć we włocławku sprzedają interfejs z opisem kasowania błędów i zmianą podstawowych parametrów

    Kolego skoro masz problem z kasowaniem błędów tym programem to uważam że w ogóle nie powinieneś brać się za diagnostykę bo to raczej nie dla Ciebie... podając linka do aukcji gdzie sam kupowałem ddt nie mialem na mysli tego że sprzedawca daje takie instrukcje i tłumaczy potem przygłupim klientom przez telefon np. jak kasować błędy tylko że interfejs działa poprawnie i że dostaje się program i instrukcję instalacji programu i interfejsu. Moim skromny zdaniem jak ktoś bierze się za diagnostykę a potem wymaga od sprzedawcy jakiś instrukcji jest niepoważny i bezpieczniej by było dla niego i samochodu żeby jednak podarował sobie diagnozowanie i odżałował te 50 czy 100zł i zlecił to komuś kto się zna bo z doświadczenia wiem że takie połaszenie się na 50 czy 100zł przez pseudo diagnostę który bierze się za diagnozowanie a nie potrafi skasował DTC konczy się fatalnie...


    po pierwsze: też kupowałem u nich ddt i programu jakoś nie dostałem bo jest to program który niestety troche kosztuje. Jak piszesz publicznie,ze dostałeś od nich program to uważaj abyś ich nie wkopał.

    po drugie: jak dzwonie i zostaje poinformowany, że w przesyłce będzie interfejs, sterowniki, instrukcja instalacji programu ddt2000, instrukcja kasowania błędów i instrukcja zmiany ,,innych rzeczy" to uważam, że te wszystkie elementy powinny znaleźć się w przesyłce. Jeżeli ich tam nie ma to jest naciąganie klienta. Jeżelisprzedawca mówi, że to jest to powinnobyć i tyle. Wystarczyło powiedzieć, że instrukcji kasowania błędów nie ma. Dodatkowa ta instrukcja zmiany ,,innych parametrów'' jest żywcem ściągnięta z forum daci ale to już inny temat.

    po trzecie: nie obrażaj innych bo każdy stawia kiedyś swoje pierwsze kroki i szuka informacji. Może Ty łapiesz wszystko w locie ale nie nazwaj innych przygłupami. Zastanów się najpierw nad sobą. Widzisz kiedyś też stawiałem pierwsze kroki z vagiem a teraz sobie całkiem nieźle z nim radzę i uczyłem obsługi tego programu kolegę mechanika(mógłbym powiedzieć, że jak zadawał mnie pierwsze pytania jest przygłupi ale ja mu wszystko wytłumaczyłem to co wiedziałem a teraz on jest dużo bieglejszy w nim odemnie). Nie pisz, że diagnostyka jest nie dla mnie bo tego nie wiesz.

    po czwarte: wiem już jak skasować błędy i chętnie poćwiczyłbym inne możliwości tego programu niestety clio które naprawiam jest nie moje i poprostu boje się. Stąd wynikały moje pierwsze pytania.
  • #144
    dangerbull
    Level 1  
    Witam
    Ja mam ddt2000 i mi odczytuje niektore rzeczy ale przy przekreconym kluczyku w pozycji zaplon, ale nadal nie wiem jak skasowac kontrolke abs w moim Clio II DCI 2002ROK
  • #145
    jackthenight
    Level 12  
    Panowie, spokojnie - nerwówka nikomu nie pomogła.
    Nie kupujcie z allegro tych interfejsów pseudo dedykowanych niby zestawów do Renault, Nissan, Dacia ze zdjęciami z DDT2000.
    Są to zwykłe interfejsy KKL do VW, których koszt wynosi 50 zł, a wy chcecie je kupować za 100 zł. Nie dajcie się nabrać.

    Weźmy przykład :

    http://allegro.pl/ddt-2000-interfejs-renault-dacia-nissan-clip-can-i1255954866.html

    Osoba sprzedaje zwykły interfejs KKL do VW, którego normalnie koszt wynosi jakieś 40 zł - a on dodając napis Renault , wstawiając zdjęcia z naszego
    forum Dacia Klub ze strony :

    http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?p=51554#51554

    http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?p=52061#52061

    sprzedaje za kwotę dwa razy większą.
    Instrukcji po polsku nie ma do programu DDT2000 i nikt takiej instrukcji jeszcze nie napisał. Jeśli coś jest to tylko z naszej strony kluby Dacia.
    Ja z kolegą Yarocz wiele spraw przetłumaczyliśmy, napisaliśmy krótkie instrukcje instalacji programu oraz "jak zacząć" obsługiwać się programem.
    Dodatkowo dla forum Dacia przetłumaczyłem całość auta DACIA w programie DDt2000 - także obsługa aut Dacia w DDT2000 jest prawie w pełni po Polsku.
    Nic więcej po polsku nie ma. Jeśli na allegro ktoś podaje że program jest po polsku to kłamie.

    Pamiętajcie również, że z nowymi autami w których jest sieć CAN, program DDT2000 z interfejsem KKL działać nie będzie. Nie połączycie się z silnikiem auta w którym nie ma linii K/L. Interfejs KKL działa ze starszymi autami, w których była taka sieć oparta na linii KL.
    Nie wiem w którym roku Renault wprowadziło magistralę CAN, ale np. VW sieć CAN wprowadził od 2004 roku i w autach po dacie produkcji 2004 interfejs KKL można sobie wyrzucić do kosza.

    Użytkownicy aut DACIA Sandero, Logan, czy Duster mają tą komfortową sytuacje że każdy podzespół auta : Airbag, ABS, Silnik i komputer kabinowy są oparte na linii K i L - dlatego interfejs KKL do VW oraz DDT2000 nadaje się w tym przypadku świetnie.
    W autach Renault również można uzywać DDT2000 ale tylko w przypadku jeśli dany element auta który chcecie diagnozować oparty jest na linii K i L.
    Jeśli działa ELM z PCMScanem i widzi np. silnik to również interfejs KKL z DDT2000
    powinien widzieć i działać z tym silnikiem.

    ELM nie działa z DTT2000.



    DDT 2000 jest trudny z uwagi na język francuski. Bierzcie słowniki i tłumaczcie sobie go. Pakiet DTT2000 zawiera program Builder, który służy do wygodnego tłumaczenia ekranów z DDT2000.
  • #146
    darioosh
    Level 14  
    Panowie istnieje baza do ecu fenix 3B? chyba nikt nie jest w stanie pomóc.
  • #149
    jackthenight
    Level 12  
    cliomaniak wrote:
    Witam. Czyli tym http://allegro.pl/interfejs-diagnostyczny-vag-kkl-obdii-audi-vw-seat-i1255501319.html + DDT2000 powinienem ogarnąć Clio 2, rok '03, 1,5dCi jeżeli nie mam sieci CAN?


    Bez najmniejszych problemów ogarniesz. To typowy silnik 1.5 dCI, którego montowano w różnych renówkach.


    mux70 wrote:
    Nie mam czasu ostatnio ale przetłumaczyłem częściowo plik DDT2000data do Megane Scenic ze sterownikiem silnika do COMMON RAIL BOSCH EDC 15C3.


    Gratulacje.
  • #150
    mux70
    Level 11  
    Dzięki, jeżeli coś źle przetłumaczyłem proszę o sugestie to poprawię, chyba że ktoś to zrobi to niech poprawi i zamieści oczywiście.