Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
PLC Fatek
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault DDT2000 Baza błędów

autosuper 11 Paź 2010 21:22 656302 815
  • #151 11 Paź 2010 21:22
    kmarek70
    Poziom 11  

    wykonalem interface bardzo prosty ktory dziala z np kangoo 15dci i prg ddt2000 wyswietla opisy bledow a nie nr. i da sie kasowac i podgladac parametry auta

  • PLC Fatek
  • #152 11 Paź 2010 21:26
    autoas
    Poziom 42  

    kmarek70 napisał:
    wykonalem interface bardzo prosty ktory dziala z np kangoo 15dci i prg ddt2000 wyswietla opisy bledow a nie nr. i da sie kasowac i podgladac parametry auta


    Tak się zastanawiam po co takie rzeczy piszesz?
    Albo napisz co i jak zrobiłeś, albo nic nie pisz. Chwalisz się czy co?

  • PLC Fatek
  • #153 13 Paź 2010 17:41
    wiorekw
    Poziom 12  

    Mógłby mi ktoś podarować kilka punktów? Kupiłem interfejs kkl i chciałem pobrać bazę błędów ale brakuje mi trochę do tych 15.

    Roomo wielkie dzięki:D

    EDIT

    Podłączyłem się pod megane 1ph1 '99 1.9dti, ddt2000 wykrywa mi sterowniki abs, klimatyzacji, poduszek i ecu, ale nie rozpoznaje żadnego. Czy ktoś już próbował swoich sił z tym silnikiem?

  • #154 16 Paź 2010 09:43
    walti
    Poziom 12  

    Witam !!!
    Dwa nowe odkrycia przy diagnostyce silnika 2,2dci EIII:
    1. Nawet program nie rozpoznaje błędów (patrz moje screeny) da się je wykasować - warunek jest taki, że silnik nie może pracować a zapłon musi być włączony.
    2. Nieznane błędy program wyrzuca pod postacią numerów, np. 1804. Jest to zapis błędu w formacie hexagonalnym i można go bardzo łatwo zidentyfikować (wraz z procedurą naprawy) wg serwisówki do Laguny II, którą posiadam w jęz. polskim i wrzucam jako załącznik (serwisóka podzielona jest na działy wg silników i jest tam nawet opis konkretnie do E III).

    Załączniki:
  • #155 16 Paź 2010 16:34
    wbrzuska
    Poziom 10  

    Witam

    Drodzy koledzy kupiłem wreszcie interfejs kkl i mam problem co zrobić aby widział go program DDt 2000 . Chodzi mi o planszę konfiguracji:

    Communication port

    Select a port in the list below, then validate your selection.

    COM1

    sn : Use a USB-Diag interface for K and DiagOnCAN ECU, you need to select interface.
    COMx : Use Serial COM port for K ecu and National Instrument for DiagOnCAN ECU


    USB port configuration

    IMPORTANT

    1 - Plug USB-DIAG interface in PC USB port

    2 - Windows asks for a driver... select the folder : c:\Program Files\DDT2000\install_driver

    3 - Install is finished

    National Instrument CAN Interface
    Only if you have installed NI-CAN software Version 1.5 or up
    Click here to install DDT2000 library for NI CAN Card

    Co teraz mam zrobić aby było dobrze ?

  • #157 17 Paź 2010 20:45
    wbrzuska
    Poziom 10  

    Witam!

    Wiem już wszystko. Trzeba po prostu skonfigurować we właściwościach portu i podłączyć do auta.
    Tak zrobiłem i po odczytaniu wykasowałem błędy , wreszcie zgasła kontrolka
    ze świecą żarową.

  • #158 17 Paź 2010 21:11
    niuniu36

    Poziom 27  

    Witam mam pytanie czy po zainstalowaniu programu i bazy danych w tabelach z markami aut mają być widoczne modele aut bo ja mam tylko puste tabele z nazwami

  • #160 18 Paź 2010 11:57
    wbrzuska
    Poziom 10  

    Witam!

    Wyświetliły mi się takie informacje. Może ma ktoś jakieś sugestie?
    Pojazd to Clio 1.5 dci

    Vehicle with 3 failures

    Airbag - AB82E_X65ph2 Failures detected
    o Alimentation du lculateur

    Injection - DDCR - BE7A a BE7F et BEB0 et BEB1 - v3.1 Failures detected
    o circuit capteur pression atmosphérique
    o les deux contacts freins RV-LV

    ABS-VDC - No device definition in database, unable to detect failures
    EPS - No device definition in database, unable to detect failures
    UCH - No device definition in database, unable to detect failures

  • #162 18 Paź 2010 22:29
    kriskolo
    Poziom 11  

    Witam
    Jestem zielony w tematyce DDT2000. Ma pytanie. Czy tym programem można przetestować podzespoły w samochodzie? Jeśli tak to jakie? Czy można zmieniać parametry? I koronne pytanie. Jak to sie robi..?
    Pozdrawiam

  • #163 23 Paź 2010 18:58
    wbrzuska
    Poziom 10  

    Witam!

    Program wykrył błędy w tych pozycjach:

    Airbag - AB82E_X65ph2
    Injection - DDCR - BE7A a BE7F et BEB0 et BEB1 - v3.1

    a tych w ogóle nie widzi:
    ABS-VDC - No device definition in database, unable to detect failures
    EPS - No device definition in database, unable to detect failures
    UCH - No device definition in database, unable to detect failures
    Czy jest sposób na sprawdzenie tych urządzeń?
    Pozdrawiam i czekam na propozycje.

  • #164 23 Paź 2010 22:04
    weseryn
    Poziom 9  

    Panowie, nie wiem, co robic, brak mi juz pomyslow.Zakupilem interfejs wraz z oprogramowaniem ddt2000.Oto link aukcji: http://moto.allegro.pl/tanie-clip-interfejs-ddt-2000-renault-nissan-dacia-i1260867201.html Wszystko wyglada ok, na plycie jest wszystko, co powinno. Wszystko robie wg. instrukcji,zreszta tak samo wy opisujecie. Jednak po podmianie na dysku c pelnej bazy (spakowana ma tyle co powinna 42,3 mb), po wypakowaniu ma 394 mb, a powinna z tego co wyczytalem okolo 413 mb.Probowalem na dwoch kompach(jeden z xp, a drugi z win.7) i to samo. Sciagalem pelna baze z linka podanego przez was ale po wypakowaniu na c nadal 394 mb. Dlaczego? Czy mam cos nie tak i gdzie i jak szukac rozwiazania. Poza tym po podmianie w dll, odpalam program,wybieram marke (mam nissana primere p11 po lifcie 2001r.), na dole w pasku pokazuje sie czerwony krzyzyk(is not register). dlaczego, skoro podmienilem w dll-u? Po podlaczeniu do auta,robie all, ale wszystko sie zachowuje, jakby nie widzialo auta, w srodkowym ekranie pokazuje sie skanowanie poszczegolnych kwestii ale zaraz do kazdej komunikat IS08 i none. Czemu tak sie dzieje i czy ktos w jakis sposob potrafi mi pomoc, bede wdzieczny. Dzwonilem do sprzedawcy ale on tylko wyslal mi druga plyte z oprogramowaniem, twierdzi, ze widocznie u mnie jest cos nie tak ale na obu kompach to samo?

    Dodano po 19 [minuty]:

    Jeszcze jedno, nawiazujac do mojego watku wczesniej. Po odpaleniu lighta, w opcjach u gory ekranu mam tylko lornetke, ful scren i configure.Reszta opcji niedostepna, niepodswietlona.Prosze o pomoc.

  • #165 25 Paź 2010 21:37
    walti
    Poziom 12  

    Is not register będzie się wyświetlać-to nie problem.
    Dopóki nie wybierzesz modułu, z którym chcesz się komunikować (musi być wyświetlony w oknie po prawej) i nie nawiążesz z nim "łączności" to pozostałe opcje na górze ekranu będą niedostępne.
    Powodzenia.

  • #166 26 Paź 2010 18:34
    weseryn
    Poziom 9  

    Kolego Walti, gdzie mam wybrac ten modul, jak to zrobic. Jestem laikiem w tej kwestii, wiec jesli jest mozliwosc, prosilbym Cie o bardziej szczegolowy opis, co mam zrobic. Z gory dzieki.

  • #167 31 Paź 2010 09:16
    walti
    Poziom 12  

    W DDTLight po lewej stronie ekranu na górze masz opisany model pojazdu, który wybrałeś (lub napis All projects jeżeli nic nie wybrałeś).
    Poniżej znajduje się spis wszystkich modułów jakie były montowane w pojazdach (lista jest rozwijana, np. klikając na "Injection" rozwinie się spis wszystkich modułów sterowania wtryskiem).
    Kliknij dwa razy na moduł, który cię interesuje (powinien się wyświetlić ze znakiem zapytania w oknie po lewej).
    Następnie powyżej lewego okna kliknij lornetkę z napisem "select"-komputer zacznie szukać modułu, który wybrałeś.
    Jeżeli nawiąże z nim kontakt to zniknie znaczek zapytania oraz wyświetlą się pozostałe dane sterownika.
    Następnie możesz zczytać błędy (na górze po lewej czerwona ikona z wykrzyknikiem) lub podejrzeć parametry klikając na monitorek.
    Powodzenia i więcej wiary w siebie.

  • #169 01 Lis 2010 08:14
    rafal962
    Poziom 2  

    ja mam system Viste i nie chodzi mi DDT 2000:(((( wie moze co zrobic zeby zaczął chodzic?? oczywiscie bez zmiany systemu....

  • #170 01 Lis 2010 21:30
    tomek552
    Poziom 2  

    ja dziś walczyłem z DDT2000 na viscie i bez Rezultatu doszłem do momentu otwarcia ddt2000 Light i otworzyło sie i koniec otwarte 3 ikony i wielki napis błędu rejestracji jusz pięc razy odinstalowałem i na nowo wgrywałem i to samo nie mam siły do teg a nie mam jak sprawdzic na XP NORMALNIE MASAKRA

  • #171 02 Lis 2010 11:54
    Amfa
    Poziom 9  

    Witam
    Panowie mam taki problem kupiłem ddt2000 z kablem na usb wszystko zrobiłem jak trzeba ale po wyborze auta jak klikam na ikonę "ALL" wyskakuje mi na dole ekranu taki błąd " internal error: no xml diagnosis interpreter" możecie powiedzieć co i jak z tym zrobić żeby działało.

    Pozdrawiam

  • #172 03 Lis 2010 09:42
    walti
    Poziom 12  

    Witam !!!
    Mam pytanie do forumowiczów: czy próbował ktoś nawiązać łączność z komputerem komfortu jazdy (BCM) w E III z 2001 roku???
    Jaki to jest moduł (wg mnie to BII) i w jakim protokole się komunikuje?
    Pytam, bo mój ddt2000 widzi moduł BCM, ale nie mogę wejść w jego monitor i sprawdzić ustawienia. Ponadto soft chce mi się łączyć po KWP 2000 mono 5 baud, a w serwisówce jest napisane, że powinien łączyć się w ISO...
    Pozdro.

  • #173 03 Lis 2010 15:18
    bartek@@@
    Poziom 9  

    witam nie mogę usunąć błędów w renault megane scenic 99r wyskakuje mi no device definition in database unable to detect failures proszę o pomoc

  • #174 03 Lis 2010 21:42
    kamikadze231
    Poziom 10  

    Witam
    Zainstalowałem program zgodnie z instrukcją pliki podmieniłem i cały czas mam komunikat not registered

  • #175 04 Lis 2010 09:34
    walti
    Poziom 12  

    Kolego bartek@@@, czy program rozpoznaje twój ECM??? Może masz ustawiony nieodpowiedni protokół komunikacji z modułem. Ponadto pamiętaj, że błędy wykasujesz tylko przy włączonym zapłonie i WYŁĄCZONYM silniku.

  • #176 04 Lis 2010 10:45
    jackthenight
    Poziom 12  

    walti napisał:
    Witam !!!
    Pytam, bo mój ddt2000 widzi moduł BCM, ale nie mogę wejść w jego monitor i sprawdzić ustawienia. Ponadto soft chce mi się łączyć po KWP 2000 mono 5 baud, a w serwisówce jest napisane, że powinien łączyć się w ISO...
    Pozdro.


    Protokół komunikacji możesz zmienić w edytorze Builder w zakładce : Parameters

  • #177 04 Lis 2010 11:10
    walti
    Poziom 12  

    Kolego jackthenight, jak zmienić protokół to ja wiem, nie byłem tylko pewien co do typu modułu. Tak jak myślałem jest to BII, łączy się bez problemu tyle tylko, że wszystkie opisy trzeba znowu będzie tłumaczyć z "żabojadzkiego" na nasz.
    Problem mam nadal z ABS-em - za nic na świecie nie mogę wejść w monitor....
    I jeszcze jedna prośba: czy kolega mógłby udostępnić przetłumaczone moduły do dacii, żeby było coś na wzór...?
    Dzięki za pomoc.
    Pozdro.

  • #178 04 Lis 2010 14:53
    bartek@@@
    Poziom 9  

    kolego walti jak ustawić ten protokół komunikacji

  • #179 04 Lis 2010 16:22
    walti
    Poziom 12  

    Otwórz buildera, następnie wybierz moduł, który potrzebujesz "obrobić".
    Przejdx do drugiej zakładki (parameters). Po prawej na górze z rozwijanej listy wybierz protokół, który cię interesuje. Zapisz zmiany i to wszystko.

  • #180 04 Lis 2010 19:38
    tomek552
    Poziom 2  

    Witam !!!! kolego Walti.... mam takie pytanie,próbowałeś ten program uruchomić na Vista i czy w tym systemie on hasa pytam z tego względu że próbowałem ale bez rezultatu a mam do dyspozycji Vista a jestem w sanatorium i nie mogę tego sprawdzić na moich domowych kompach a ciekawość mnie lekko zżera .ps z reguły nigdy nie miałem problemów z tego typu programami pozdrawiam ............szacuneczek!!!!!