Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault DDT2000 Baza błędów

autosuper 04 Lis 2010 20:21 717874 838
  • #181
    bartek@@@
    Poziom 9  
    zmiana protokołu komunikacji nic nie dała proszę o pomoc

    Dodano po 23 [sekundy]:

    zmiana protokołu komunikacji nic nie dała proszę o pomoc
  • Relpol przekaźniki
  • #183
    tomek552
    Poziom 2  
    Kolego Walti ! wielkie dzięki twoja odpowiedz wszystko tłumaczy odnośnie Vista ? właśnie tak myślałem że tu będzie problem ........ale powiem tak z Vistą tak właśnie jest [jak chce to zaskoczy a jak nie to można dmuchać i chuchać i bez rezultatu] i co prawda ....to prawda niema to jak niezawodny i sprawdzony XP ,ps.jak dotrę do domu to popracuje nad tematem ,ale myślę że XP zaskoczy bez problemu z tym tematem pozdrawiam !!!!!!!!!szacuneczek!!!!!!
  • Relpol przekaźniki
  • #184
    Grzegorz183
    Poziom 2  
    witam panowie czy modol bedzie dzialal do clio II 2000r bo jak zauwarzylem to jest tylko samo clio. Apropo modulu wyswietla mi sie ciagle na czerwono ze nie jest zarejestrowany w ddt2000 light i ddt2000, czy po podlaczeniu interfejsu nie bedzie problemu z wykasowaniem bledow i sprawdzeniem calego systemu.
    Pozdrawiam i licze na szybko odpowiedz od profesjonalistów ;D
  • #185
    bartek@@@
    Poziom 9  
    w dalszym ciągu nie mogę usunąć błędów no device definition in database unable to detect failures proszę o pomoc
  • #186
    Grzegorz183
    Poziom 2  
    witam to znowu ja mam pytanie jakie jest to gniazdo diagnostyczne
    w clio II 1.4 8v, to ktore jest schowane pod popielniczka samochodową niazdo wyglada jak OBD2 anie interfejs OBD2 nie wchodzi w to gniazdo prosze o pomoc
  • #187
    bartek@@@
    Poziom 9  
    Nie mogę usunąć błędów no device definition in database unable to detect failures nie mam już pomysłów pomóżcie mi proszę
  • #188
    Grzegorz183
    Poziom 2  
    czy program VAG-COM bedzie dobry do samochodow renault czy tylko do VW AUDI ?? z gory dzieki za odpowiedz
  • #189
    janusz2008
    Poziom 33  
    To należy zamknąć, zgłoście się dla początkujących.
  • #190
    songoku1232
    Poziom 10  
    mam kangura 1,2 z 2005. Zamiast allegrowego interfejsu renault OBDII za 90 zł kupiłem, tańszy VAG KKL OBDII za 40zł bo moim zdaniem to to samo tylko z inną naklejką.
    Pościągam programy przetestuję i sprawdzę co w kangurze jest podłączone do linii K i czy da się wykasować abs i check engine . Po czym zdam relację. ps. może koś podarować punkty bo trochę mi brakuję do paczki zamieszczonej wyżej.

    Pozdrawiam brać lutującą :D
  • #191
    jackthenight
    Poziom 12  
    tomek552 napisał:
    Kolego Walti ! wielkie dzięki twoja odpowiedz wszystko tłumaczy odnośnie Vista ? właśnie tak myślałem że tu będzie problem ........ale powiem tak z Vistą tak właśnie jest [jak chce to zaskoczy a jak nie to można dmuchać i chuchać i bez rezultatu] i co prawda ....to prawda niema to jak niezawodny i sprawdzony XP ,ps.jak dotrę do domu to popracuje nad tematem ,ale myślę że XP zaskoczy bez problemu z tym tematem pozdrawiam !!!!!!!!!szacuneczek!!!!!!


    Ja posiadam Vistę i DDT2000 działa mi rewelacyjnie.


    walti napisał:

    Problem mam nadal z ABS-em - za nic na świecie nie mogę wejść w monitor....
    Pozdro.


    Tzn. nie rozumiem co masz na myśli pisząc, że nie możesz wejść w monitor ?
    Ja kiedyś np. nie mogłem połączyć się z AirBag-em, ale wystarczyło zmienić protokół komunikacji w ekranie xml oraz zmiany w addressing.xml i eculist.xml aby
    wyszukiwanie za pomocą SELECT działało również prawidłowo.
  • #192
    irekj47
    Poziom 9  
    Witam. Mam problem z programem DDT2000. Wszystko zainstalowałem zgodnie z instrukcją ale żadne próby nawiązania połączenia się nie udają. Jedynie udało się zrobić test ABSu ale i tak kontrolki nie da się wyłączyć, a poza tym świeci kontrolka silnika. Mam Renault Twingo 99r. Jak rozwiązać problem połączenia?
  • #193
    bartek@@@
    Poziom 9  
    Witam nie mogę usunąć błędów niema ich w bazie danych
  • #194
    irekj47
    Poziom 9  
    Dodam że korzystam z xp funkcje programu ddt wybieranie i slect działają prawidłowo.Dopiero kod błędu pokazuje brak połączenia error 2000 .Pokazuje tak na wszystkich wybranych elementach oprócz ABS.Po sprawdzeniu działania słychać jak włącza się ABS.a komunikat Abs kod 3914 nie rozpoznany .po wybraniu ERASE wyskakuje OK a kontrolka nie gaśnie Nr VIN też działa .
  • #195
    walti
    Poziom 12  
    Kolego jachthenigght, soft widzi moduł abs, ale klikając na ikonę monitora na górze ekranu nie wyświetla zakładek ekranów badań. Zmieniałem protokoły i nic. Przy ISO 8 i próbie zczytania błędów wykakuje komunikat "no FAILURES detected", ale nadal nie mogę wykonać żadnych testów, czy podejrzeć danych. Podobnie mam z modułem od ksenonów - niby soft go rozpoznaje, ale nie wyświetla ekranów badań. Gdzie tkwi błąd???
    Pozdro.
  • #196
    Pablo160
    Poziom 1  
    Witam!

    1) Czy DDT2000 będzie współpracował z Renault Grand Scenic z 2006 roku?

    2) Czy prze pomocy tego oprogramowania można zmienić język komunikatów wyświetlanych przez komputer samochodu?

    Pozdrawiam!
  • #197
    pretor
    Poziom 9  
    Witam.W moim DCI !.5 paliła się kontrolka świec żarowych,Udało się odczytać błędy i wykasować je za pomocą DDT Light.Jednak pozostał błąd o numerze 1001 ,ale jest on nieznany.Czy może ktoś ma lepszą bazę w której można zlokalizować błąd?
  • #198
    kamikadze231
    Poziom 10  
    Panowie ponawiam pytanie zaistalowałem ddt200 wersja 2.3.0.1 podmieniłem pliki zgodnie z instrukcją i nadal po odpaleniu programu czserwony napis not registered ..
    Co robie nie tak ? pomóżcie!
  • #199
    snozer
    Poziom 17  
    marszx napisał:
    polecam to http://allegro.pl/diagnostyka-renault-dacia-ddt2000-nie-can-clip-obd-i1258276525.html sprawdzone działa testowałem na MeganeII i ClioII działa silnik, ABS, poduszki, itp w porównaniu do ELM daje dużo większe możliwości znajomy sprawdzał też na Lagunie II i też zadowolony


    Kolego marszx jakie megan II działa bo moje niestety nie 1.6 16V z 2003r. oczywiście błędy mogę odczytać ale kasować nie ma mowy. Na programie wskazanym od dystrybutora kabla wywala błąd. I próbowałem już wszystkiego pomimo że rozpozanje ECM

    Renault DDT2000 Baza błędów

    Dodano po 4 [godziny] 11 [minuty]:

    Ale ze mnie du....
    Ok doczytałem się że w nowych renówkach aby skasować błędy trzeba włączyć zapłon a nie silnik. A osiągnąć to można tylko przy włożonej karcie, nie naciskając pedałów, przytrzymać parę sekund start, aż się kontrolki zapalą na liczniku i wtedy trzeba wykryć ECM i skasować błędy :idea:

    Dodano po 1 [minuty]:

    A w starych na kluczyk włączało się silnik :!:
  • #200
    walti
    Poziom 12  
    Witam !!!
    Wczoraj udało mi się odblokować przy użyciu DDT2000 komputer pokładowy, teraz pokazuje mi średnie spalanie, zasięg i spalanie chwilowe oraz średnią prędkość jazdy. A wszystko w EIII 2,2dci.
    Ogólnie soft ma ogromne możliwości, ale język "żabojadzki" doprowadza mnie do rozpaczy...
    Pozdro.
  • #201
    walti
    Poziom 12  
    Po odblokowaniu 2 kompów zamieszczam poniżej plik zawierający prezentację jak to się robi w EIII.
    Miło by było, gdyby pozostali zainteresowani tematem forumowicze również zaczęli dorzucać coś od siebie, a nie czekali na "gotowce". Dojście do rozwiązania tego problemu zajęło mi ładnych parę dni.
    Pozdro.
    Zapomniałem tylko o jednej istotnej uwadze: po odblokowaniu kompa i skasowaniu licznika wyświetlą się oczekiwane parametry, ale dopiero po przejechaniu 400 m.

    Ponadto spalanie chwilowe wyświetlane jest przy prędkości powyżej 25 km/h.
  • #204
    piotras.plock
    Poziom 9  
    walti napisał:
    A tak przy okazji: ciekawe ile kosztowało "wyposażenie" w komputer pokładowy podczas zakupu EIII w salonie- 1 tys. PLN???


    Normalnie kroją na każdym kroku. :x

    Temat będzie się rozwijał. Przynajmniej z mojej strony. Jutro zaczynam zabawę z Safrane.
    Pozdrawiam.
  • #205
    snozer
    Poziom 17  
    Czy ktoś wie gdzie można kupić ten oryginalny kabel do tego programu po CANie?
  • #206
    walti
    Poziom 12  
    Co rozumiesz pod pojęciem "oryginalny kabel", szukasz DERELEK-a??
    W Polsce takowego raczej nie znajdziesz... Poza tym, z tego co się orientuję, firma DERELEK nie sprzedaje sprzętu indywidualnym odbiorcom (tylko firmom i warsztatom).
  • #207
    altanek
    Poziom 11  
    A moje auto to renault thalia 1,4 silnik K4J z 2007r. Podłączyłem się bez problemu za pomocą DDT2000+kabel KKL viakena do ABS oraz UCH (udało się nawet błąd skasować).
    Jednak do ECM w żaden sposób nie udało mi się podpiąć (to Siemens Sirius 32).
    Czy w tym przypadku potrzebny jest koniecznie CAN ?
    Czy komuś udało się zczytać ten silnik za pomocą DDT2000 ?
  • #208
    snozer
    Poziom 17  
    Tak szukam szukasz DERELEK-a. Ale podobno gdzieś na necie go można było kupić. Właśnie mam pytanie gzie go można znaleźć
  • #209
    walti
    Poziom 12  
    altanek, przy każdym module masz znaczek w jakim protokole łączy się dany moduł. Jeżeli jest to CAN to musi być CAN i koniec.
    Aczkolwiek Sirius 32 od scenica łączy się po linii K.
    Nie wszystkie protokoły określone w sofcie są zgodne z prawdą. Prześledź cały temat na spokojnie to zobaczysz o co chodzi. (Np. Mój moduł ECM to EDC15C, w sofcie powinien się łączyć po KWP 2000, a nie chciał. Zmieniłem protokół komunikacji na KWP 2000 baud 5 i wszytko zaczęło działać).
    Powodzenia.
  • #210
    wbrzuska
    Poziom 10  
    Witam !

    Mój pojazd to Clio 1.5 dci z 2001r . Program wykrywa lecz nie łączy się z tymi urządzeniami, jeżeli komuś udało się z nimi połączyć to jakich używał sterowników?
    ABS-VDC - No device definition in database, unable to detect failures
    EPS - No device definition in database, unable to detect failures
    UCH - No device definition in database, unable to detect failures
    Czekam na odpowiedź.