Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault DDT2000 Baza błędów

autosuper 10 Dec 2010 21:17 796627 889
Fluke Kamera Termowizyjna
  • #211
    siwka111
    Level 2  
    Witam mam problem wykrywa mi błedy lecz przy każdym z nich pisze unknown dtc same cyfry czy ktos wie co to za błedy Renault DDT2000 Baza błędów

    Uploaded with ImageShack.us[/img]
  • Fluke Kamera Termowizyjna
  • #212
    akub
    Level 1  
    Mam clio 1.4 16v silnik właśnie k4j 2001r, ddt2000 podłączył mi się ze sterownikiem dopiero po przestawieniu prędkości portu na bodaj 10400. Trzeba zwrócić uwagę, że po przekręceniu kluczyka immobilaiser wyłącza wtryski i nie da się podłączyć. Może też pomóc ustawienie w ddt light "Real Time mode" (piszę z pamięci).
    Mi udało się skasować błąd katalizatora (check engine). Ale bardziej mi zależy na diagnostyce absu bo świeci mi się kontrolka ABS. O ile mogę się podłączyć pod komputer absu i widzę jakieś wartości i mogę przeprowadzić test chyba szczelności układu i sprawności pompy to błędów nie mogę zczytać bo wywala:
    Function : ABS - Name : X65_Bosch5.3+REF+Tachy
    No device definition in database, unable to detect failures
    Znaczy, że nie ma oprogramowanego tego sterownika w bazie ddt2000?
  • #213
    wbrzuska
    Level 11  
    Witam !

    Siwka 111,proszę podaj linka do tego spolszczenia , które masz na tym obrazku.
  • #215
    pretor
    Level 10  
    Witam.W jaki sposób koduje się wtryski DDT 2000.Może ktoś podpowie?
  • #216
    kamil-c
    Level 12  
    Witam
    Czy mógł bym prosić o bazę 400MB na jakimś zewnętrznym serwerku ?
  • #218
    alnus
    Level 28  
    Czy DDT2000 będzie współpracował z Masterem z 2004r. z silnikiem 3.0 DCI 140 (Nissan)?
  • #219
    adasko666
    Level 1  
    jackthenight wrote:
    Umieszczam najnowszą dostępną bazę do DDT2000 - DDT2000Data.rar.
    Po rozpakowaniu zajmuje 413MB - także polecam.

    PS. Do aut DACIA posiadam własnoręcznie przetłumaczone na polski wersje ekranów komputerów ECU : UCH, ECM, ABS, Airbag - jeśli ktoś chętny byłby to pisać na priv, wtedy również umieszczę na forum.


    walti wrote:
    Witam kolegów!!
    I tu pojawiają się moje pytania/prośby:
    1. Czy ktoś mógłby mi wskazać jakiś konkretny interfejs KKL (???), który mam kupić aby móc cokolwiek zdziałać z tym autem???Czy jest to może coś takiego:
    http://www.motoallegro.pl/item1110608861_interfejs_opel_vag_bmw_multiplexer_obd2_promo.html
    2. Czy mógłby ktoś podzielić się softem (chyba ddt2000 jak mniemam) do tego samochodu (odwdzięczę się punktami lub w inny sposób)
    3. Proszę o opis jak instalować w/w soft.
    4. Jakie będą możliwości diagnozowania Espace tym fejsem?
    Z góry dziękuję za pomoc i liczę na odzew.


    Ad1. Każdy fejs KKL będzie działać - najlepiej wybrać jakiś tani, gdyż fejs viaken którego koszt to około 120 zł jest stanowczo za drogi.
    Polecam taki fejs :

    http://www.motoallegro.pl/item1139980946_vag409_pl_diagnostyka_vag_com_usb_kkl_24h_gw_fv.html

    Ad2. Pełna wersja DDT2000 v2.3.0.1 (zawiera już bazę 413MB) :

    http://www.przeklej.pl/plik/renault-nissan-ddt2000-2-3-0-1-full-zip-0014pjcf46jo

    Ad3. Pliki poniżej. Dodaje również krótki manual jak się tym programem posługiwać.


    mam pytanie w/w baza miała po rozpakowaniu zajmować 413Mb,po zciągnieciu i rozpakowaniu zajmuje u mnie 393Mb....hmmm dlaczego???,i jeszcze jedno mam oto ten interface: http://allegro.pl/interfejs-diagnoza-nissan-renault-dacia-96-2008r-i1320131441.html ,port com ustawiony na com1 i reszte tak jak w instrukcji i w żaden sposób nie mogę się połączyć z autem żeby zrobić scan auta-auto to renault laguna2 1.9dci z 2001r.Czy przyczyna to zle skonfigurowany com port moze czy coś innego???Moze ktoś kto juz sie połączył podpowie jakie ma ustawienia???

    Dodano po 1 [godziny] 34 [minuty]:

    tomek552 wrote:
    Kolego Walti ! wielkie dzięki twoja odpowiedz wszystko tłumaczy odnośnie Vista ? właśnie tak myślałem że tu będzie problem ........ale powiem tak z Vistą tak właśnie jest [jak chce to zaskoczy a jak nie to można dmuchać i chuchać i bez rezultatu] i co prawda ....to prawda niema to jak niezawodny i sprawdzony XP ,ps.jak dotrę do domu to popracuje nad tematem ,ale myślę że XP zaskoczy bez problemu z tym tematem pozdrawiam !!!!!!!!!szacuneczek!!!!!!


    ja poradziłem sobie z vistą programem virtualbox na którym zainstalowałem xp a potem w nim ddt2000 :) pozdr
  • Fluke Kamera Termowizyjna
  • #220
    mariusz861
    Level 11  
    A czy coś takiego będzie dobre do Clio 1.5 dCi 2001 r
    Link
    ? Bo to chyba jest to samo co w poprzednich postach tylko tam cena wynosiła ok. 85 zł.
  • #221
    NEPTUNAK
    Level 10  
    Amfa wrote:
    Witam
    Panowie mam taki problem kupiłem ddt2000 z kablem na usb wszystko zrobiłem jak trzeba ale po wyborze auta jak klikam na ikonę "ALL" wyskakuje mi na dole ekranu taki błąd " internal error: no xml diagnosis interpreter" możecie powiedzieć co i jak z tym zrobić żeby działało.

    Pozdrawiam

    Mam ten sam problem i zero odzewu na forum. Czy ktoś morze odpowiedzieć???
    Pozdrawiam
  • #222
    autoas
    Level 42  
    Proszę nie wybierać "ALL" tylko jakiś konkretny moduł np. ECU lub ABS i kliknąć SELECT
  • #223
    sorro
    Level 11  
    mam w sumie problem z połączeniem sie dtt z samochodem !
    kabelek euroscan na obd2 (samochód clio 1,5dci 2003r)

    w usmie wyskakuje jakiś błąd portu com może źle coś ustawiam ?
    Renault DDT2000 Baza błędów

    ustawiony mam na com4 i w programie też (p.s. w sumie jak się w ogóle rozpoznaje w dtt czy się łączy z autem ?)
  • #224
    kangur1
    Level 10  
    Witam! Proszę o pomoc z instalacją programu DDT2000. Po zainstalowaniu programu i bazy danych w zakładce VEHICLES mam puste tabele tzn. nie mam żadnego modelu do wybrania. Program instalowałem już z pięć razy krok po kroku wedle różnych instrukcji i nic, to samo. Nie mogę zeskanować pojazdu. Proszę o pomoc.
  • #225
    sorro
    Level 11  
    na początku też tak miałem ! wina jest po Twojej stronie bo po kilku instalacjach miałem już ok ! zobacz czy dobrze wsio zrobiłeś szczególnie plik z bazą danych ! musi mieć ponad 400mb !

    p.s. czy ktoś może mi pomóc ??? post wyżej
  • #226
    alnus
    Level 28  
    Ponawiam pytanie - czy DDT2000 ma w swojej bazie Renault Master 3.0DCI 140KM z 2004r.? Czy któryś z kolegów mógłby to sprawdzić? Ewentualnie może jest jakiś Espace ( wiem, że były tam montowane 3.0DCI) lub inny model z tym silnikiem?
  • #227
    wiorekw
    Level 13  
    Sorro, co do tego błędu komunikacji, to też tak miałem kilka razy, np po połączeniu i usunięciu błędów, trzeba było kilka razy potem wyłączyć i włączyć stacyjkę i próbować połączyć. Za którymś razem załapał. Może spróbuj zmniejszyć prędkość transmisji w ustawieniach portu com.
  • #228
    sorro
    Level 11  
    transmisje mam ustawiona na 512 tak było na instrukcji sterowników do kabelka ! popróbuje tak jak piszesz i dam zaraz znać czy połączyło :)

    Dodano po 1 [godziny] 2 [minuty]:

    no niestety po wielu próbach nic z tego :/ zmieniałem transmisje i próbowałem z usunięciem błędu i dalej nic :/
    error 2000 lub error 1008

    dodam że np. scantool.net łączy sie i pokazuje mi kilka rzeczy (obroty,temp płynu i powietrza) ale nic poza tym :/ chce sie dostać do pomiarów ciśnienia paliwa na pompie i wtryskach a na scantol pokazuje mi N/A
  • #229
    kangur1
    Level 10  
    Panowie! A czy programem DDT2000 da się zgrać sterownik silnika z UCH(chodzi o immo)? Przestał działać centralny i dioda od immo w ogóle nie świeci. Mam drugi zestaw UCH z kluczykiem po podłączeniu dioda mruga, po zapłonie gaśnie ale oczywiście nie pali bo immo blokuje. Może ktoś zna jakiś patent na tą france. Mam DDT2000 ale nie mogę się połączyć z immobilizerem.
  • #230
    wiorekw
    Level 13  
    Ja mam ustawione 9600. Nie wiem co to za kabel, może to wina sterowników a może ddt2000 nie współpracuje z nim. Nie jestem pewien czy nawet po połączeniu ddt2000 poda Ci takie dane jakie chcesz otrzymać. Temat się rozwija ale więcej tu pytań niż odpowiedzi, sam jestem dopiero początkujący i uczę się metodą prób i błędów.
  • #231
    sorro
    Level 11  
    zauważyłem że osoby co już podłapały w ogóle sie nie udzelają albo mało co :/ no tak już to bywa że jak sie coś potrzebuje to na forum a jak sie już ma to już nie chcą sie dzielić z innymi :/

    co do mojej sprawy no ciężko powiedzieć o co chodzi :/ a te 9600 to jest standardowo chyba są tam jeszcze inne w właściwościach zaawasowanych a jak to 9600 zmieniałem to automatycznie mi wywalał na 9600 znów
  • #232
    zphudawid
    Level 12  
    ksyw wrote:
    jak odpalisz ddt2000, wejdziesz do configuration i wciśniesz hardware to uzyskasz informację obrazkową jakie kabelki są obsługiwane :
    Renault DDT2000 Baza błędów

    Derelek sprzedaje tylko dla firm gdyż sam to sprawdziłem, więc zamówiłem sobie kabelek tutaj
    http://www.stronic.fr/fr/index.php?recherche_alpha=D&categorie=260

    koszt to 60Euro + wysyłka + ubezpieczenie = 89,7

    Dodano po 2 [minuty]:

    A czy sprawdzał ktoś update do wersji :
    DDT2000_v2.3.0.1

    Czy to jest kabel CAN czy KKL
  • #233
    kangur1
    Level 10  
    Panowie! Ponieważ jestem jeszcze w trakcie rozgryzania DDT2000 a trochę zależy mi na czasie ! Niech mi ktoś powie! Czy da się zgrać immo UCH ze sterownikiem silnka programem DDT2000?
  • #234
    walti
    Level 13  
    sorro, wybierasz moduł z listy w lewym oknie. Clikasz na niego 2 razy i wtedy pojawia się w oknie po prawej. Jeden clik na ikonkę z napisem SELECT i czekasz. Jak przy module po prawej pokarze się nr i nazwa części w twoim pojeździe to znaczy, że wszystko jest ok.
    Jeżeli chodzi o błąd com '81' to przyczyny mogą być dwie:
    - albo próbujesz skasować błąd przy włączonym silniku
    - albo nie ten protokół komunikacji.
    Dokładnie nie pamiętam, ale też to przerabiałem. Trzeba pokombinować.

    Z tym nieudzielaniem się to chyba lekko przesadziłeś: poczytaj dokładnie 8 stron tematu, a zobaczysz kto i co tu zamieścil.
    Pozdrawiam.
  • #235
    sorro
    Level 11  
    kolego walti troche źle sie wyraziłem o udzielaniu ! bo chodziło mi o ludzi którzy przychodzą z problemem i go rozwiążą i więcej już sie nie udzielą !
    Jest tu oczywiście pare osób od początku udzielających i wiadomo ze na forum nie śpią ;) i ich właśnie przepraszam za ta wypowiedz !

    ale teraz do rzeczy :
    wybierałem moduły z listy z lewej (cliox65) i tam losowo plus SELECT i niczego mi nie wykrywał (też dawałem seect all ale chyba ktoś już tu pisał ze nie działa)! na dole pokazuje error 2000 lub 1008 dokładnie tak samo jak w domu na sucho bez podłączenia do auta !
    kabelek jest podpięty dobrze bo włączam scantool.net i pokazuje mi tam pare rzeczy !
    no nie wiem w czwartek bede miał troche czasu to jeszcze popróbuje :/
    ten błąd 81 jest związany z komunikacją a dokładniej jej brakiem to już zdążyłem dojść tylko pytanie czemu nie moge sie połączyć !
  • #236
    autoas
    Level 42  
    Jeśli uruchamiasz program "scantoola" to znaczy masz ELMa, ten kabelek nie współpracuje z DDT2000 już o tym było
  • #237
    sorro
    Level 11  
    Kurde nie wiem nie pisze dokładnie :/
    ch... strzeli kupilem go wcześniej i dla tego nie sprawdzalem do jakich należy :/

    Dane Techniczne:

    * Złącze diagnostyczne: 16-pinowe OBD2
    * Podłączane bezpośrednio do komputera PC, laptopa, PDA: Złącze USB
    * Diody LED sygnalizujące transmisje oraz połączenie z komputerem pokładowym samochodu
    * Zintegrowany, łatwy do przenoszenia, nie ma potrzeby podłączania dodatkowych kabli

    Obsługuje protokoły:

    * J1850 PWM (41.6 kbaud),
    * J1850 VPW (10.4 kbaud),
    * ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbaud),
    * ISO KWP (5 baud init, 10.4 kbaud),
    * ISO KWP (fast init, 10.4 kbaud),
    * ISO CAN (11 bit ID, 500 kbaud),
    * ISO CAN (29 bit ID, 500 kbaud),
    * ISO CAN (11 bit ID, 250 kbaud),
    * ISO CAN (29 bit ID, 250 kbaud).

    nie wiem takie mam dane o nim ! jeśli tym sie nie połącze z ddt to jaki kabelek należy kupić ? linki już wygasły te z forum a nie chce znów przepłacić niepotrzebnie !

    I mam pytanie czy ktoś już próbował przejść połączenie CLIP-a bez sondy CAN ?? tzn czy na samym kabelku da rade połączyć sie z samochodem ?
  • #238
    automix
    Level 19  
    Do DDT2000 musi być fejs typu OBD ( np. idealnie pasuje VAG z viakena - bynajmniej ja taki właśnie używam )

    Ten Twój fejs to na pewno ELM

    Co do połączenia CLIP-a bez sondy CAN. Próbowałem to jakoś przeskoczyć ale nie da rady. Program dokładnie sprawdza co jest podłączone do niego i jak nie wykryje sondy CAN-CLIP nie ma szans.