Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Fibaro Fibaro
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault DDT2000 Baza błędów

autosuper 19 Maj 2011 09:43 624649 799
  • #421 19 Maj 2011 09:43
    _ONE_
    Poziom 11  

    Dobra, chodziło oczywiście o tę drugą lewą stronę, czyli prawą :) Teraz wszystko będzie jasne... mózgowa zaćma już mi minęła :D

  • Fibaro
  • #422 07 Cze 2011 10:57
    Mikulu
    Poziom 2  

    Witam, dzieki temu watkowi udalo mi sie odpalic DDT i polaczyc z Clio 2004 dCi :) Zaczalem grzebac w Recorderze i znalazlem tam taki parametr "Compteur kilométrique défaut gravité 1
    " czyli wedlug google powazne naruszenie drogomierza - czyzby to byl sposob na sprawdzenie czy ktos grzebal przy liczniku...

  • #423 08 Cze 2011 13:49
    jackthenight
    Poziom 12  

    Mikulu napisał:
    Compteur kilométrique défaut gravité 1


    To raczej oznacza licznik kilometrów od wystąpienia błędu o numerze 1, czyli ile przejechałeś już kilometrów od pojawienia się błędu o numerze 1.

  • Fibaro
  • #424 08 Cze 2011 14:15
    Mikulu
    Poziom 2  

    Dzieki, tylko dziwnym zbiegiem okolicznosci kupowalem ten samochod z takim przebiegiem... Co wzbudzilo moje podejrzenia, tam jest jeszcze prametr taki jak dystans przebyty w metrach I pokazuje 2 miliony metrow a autko ma przejechane 102 tys wg. Licznika...

  • Fibaro
  • #425 08 Cze 2011 23:26
    songoku1232
    Poziom 9  

    Witam.
    Mam Velsatisa 3,5 v6 Wykrywa ECU wtrysku V4Y, można odczytać dane i jest ok .

    Jednak nie mogę znaleźć komputera od klimatyzacji. Gdzie tego szukać może jakiś dodatkowy plik z bazą potrzebny ?
    A chciałem sprawdzić czy czujnik ciśnienia pozwala na złączenie, gdyż nie załącza mi się kompresor a dokładnie sprzęgło. Klima nabita oczywiście.
    Szukałem także bezpiecznika od klimy i przekaźnika ale w dokumentacji którą posiadam niestety nie ma.

    Z góry dziękuję za pomoc

    ps. udało mi się połączyć i odczytać takie wyniki
    Renault DDT2000 Baza błędów
    Renault DDT2000 Baza błędów
    Renault DDT2000 Baza błędów
    Renault DDT2000 Baza błędów

    Co z tego można wywnioskować ?

    Widzę że ciśnienie wykrywa prawidłowe,
    Ale czy czujnik zezwala na załączenie ?
    czy przekaźnik jest załączony ?
    biegłym w technicznym francuzkim dziękuję bardzo

    Dodano po 2 [godziny] 58 [minuty]:

    To chyba już jasne

    Renault DDT2000 Baza błędów

    z teego screena wynika że etat cde ral_acc - wnioskuję że to przekaźnik jest wyłączony

    z testu błędów wyszło jeszcze coś takiego

    ^ Input device : Commande du compresseur
    CO mémo cde comp 1
    Defaut
    CO présent cde comp 1
    Défaut


    Ale podejrzewam że to wynika z tego że przekaźnik nie załączył kompresora.

    Także jeśli ktoś wie gdzie znajdę przekaźnik od kompresora z góry dzięki
    pozdro

    Dodano po 1 [godziny] 34 [minuty]:

    Wiem już nieco więcej na schemacie:
    "171" to sprzęgło kompresora
    "419" to złącze komputera
    "597" to bezpiecznik którego już wiem gdzie szukać.
    "723" to dioda.
    Czy dobrze widzę i sprzęgło jest załączane bezpośrednio z komputera klimatyzacji ? bez przekaźnika ? bo nigdzie go w obwodzie nie widzę

  • #427 10 Cze 2011 15:04
    yarocz
    Poziom 11  

    Uruchom najpierw DDT2000, CONFIGURATION, Diag Port, w Communication port ustaw właściwy COM.
    Zamknij program i uruchom DDT2000-Light

  • #428 10 Cze 2011 22:08
    wmaniek
    Poziom 10  

    Witam

    Od niedawna jestem właścicielem Renault Trafic 2003r 1.9dci - ostatnio znajomy podpiął mi autko pod elm 327 wykasował jakiś błąd i teraz zapaliła mi się kontrolka świec/lambda i elm podaje błąd podgrzewania sondy lambda.
    Pytanie czy to autko ma can czy zwykłym kkl powinienem się do niego dobrać pod ddt???

    Chcę kupić kabelek tylko pytanie jaki - proszę o pomoc.

  • #429 13 Cze 2011 21:44
    aprilia_50
    Poziom 10  

    witam,
    mam problem ze stukającym silnikiem (nie jest to panewka), stukanie zmienia się wraz z obicążeniem, jest takie jakby klepiące zawory w benzynie.

    czy ktoś z was kodował wtryskiwacze?
    sprawdziłem kody i okazało się że są wpisane w odwrotnej kolejności tzn wtrysk 1 ma parametry wtrysku 4 itd.
    Ogólnie to wtrysk nr 1 jest przy rozrządzie - espace 1.9dci 2005

    czy moze ddt numeruje wtryski odwrotnie albo jest jakiś błąd?

    Pozamieniałem kody wtrysków, silnik mniej stuka ale musze zrobic jakąś większą trasę bo może to tylko złudzenie / za mało nagrzany silnik.

  • #430 15 Cze 2011 18:04
    dlugipl
    Poziom 9  

    Czy ktoś z was może mi podpowiedzieć co oznaczają błędy:
    Failures detected
    Unknown DTC : ##1002##
    Unknown DTC : ##106B##
    i może ktoś ma jakąś rozpiskę w wersji pdf z oznaczeniami błędów do programu DDT2000. Pozdrawiam.

  • #431 19 Cze 2011 11:21
    piotrek_ir4
    Użytkownik obserwowany

    Pomoc w naprawach dpo/al4 wyłącznie na priv.

  • #432 20 Lip 2011 12:29
    kond82
    Poziom 9  

    Cytat:
    witam,
    mam problem ze stukającym silnikiem (nie jest to panewka), stukanie zmienia się wraz z obicążeniem, jest takie jakby klepiące zawory w benzynie.

    czy ktoś z was kodował wtryskiwacze?
    sprawdziłem kody i okazało się że są wpisane w odwrotnej kolejności tzn wtrysk 1 ma parametry wtrysku 4 itd.
    Ogólnie to wtrysk nr 1 jest przy rozrządzie - espace 1.9dci 2005

    czy moze ddt numeruje wtryski odwrotnie albo jest jakiś błąd?

    Pozamieniałem kody wtrysków, silnik mniej stuka ale musze zrobic jakąś większą trasę bo może to tylko złudzenie / za mało nagrzany silnik.


    W Renault nr cylindrów liczy się od sprzęgła

  • #433 20 Lip 2011 13:05
    Mikulu
    Poziom 2  

    Skoro stuka Tobie silnik to moze czas sprawdzic luzy zaworowe a nie upierac sie przy wtryskach jesli sa prawidlowo przypisane...

    Dodano po 1 [sekundy]:

    Skoro stuka Tobie silnik to moze czas sprawdzic luzy zaworowe a nie upierac sie przy wtryskach jesli sa prawidlowo przypisane...

  • #434 02 Sie 2011 20:36
    gibalohio
    Poziom 15  

    Witam dziś dostałem kabel kupiony na allegro vag kkl zainstalowałem program DDT2000 v 2.3.0.1 niestety chyba coś źle robię ponieważ tam gdzie powinny być nazwy aut, czyli po odpaleniu DDT 2000 klikam na VEHICLES są puste ramki. Czy ktoś może mi pomóc i doradzić czego może to być powodem?

  • #435 07 Sie 2011 12:52
    kodar
    Poziom 16  

    1. Baza danych ok 400MB - C:\DDT2000data - tu kopiujesz bazę
    a następnie w programie podajesz ścieżkę dostępu do bazy ( ikonka z czerwoną kropką "środkowy dysk" )

    a tak na marginesie jakbyś przeczytał wszystkie posty tego tematu to byś nie zadawał tego pytania - lenistwo, lenistwo i jeszcze raz lenistwo

  • #436 13 Sie 2011 13:30
    rafalski84
    Poziom 11  

    Witam, przyłączam się do dyskusji
    Mam bazę ecus 373MB - cały folder DDT2000data ma 405MB - program nie wykrywa mi większości modułów. Widzę klimatyzację, zapłon. Poduszki i ABS wyświetlają problem bazy - brak informacji w bazie. Jest coś nowszego niż to czym dysponuję?
    Zmiana ścieżki dostępu nic nie zmienia

    Pozdrawiam

  • #439 13 Sie 2011 13:55
    rafalski84
    Poziom 11  

    Moje auto to Megane 1,4 16V 1999r
    Na początku szukałem All
    później klikałem moduł po module, ale efekt mierny

  • #442 14 Sie 2011 21:39
    beru465
    Poziom 9  

    Witam jestem nowy na tym forum przeczytałem wszystkie posty związane z tym tematem dodam ze jestem laikiem zakupiłem na allegro kabel vag i program ddt2000 do reni megan scenic 97 rok wszystko wykonałem krok po kroku łącznie z bazą 405mb mam pytanie takie
    Kiedy wiem czy samochód wogole sie połączył z programem wciskam 'all" niby skanuje ale wyskakują informacje Iso8 i pokazuje sie później "none"na konie ecm 7a i bez żadnego opisu wszystkie klatki z tego co kojarze powinny być opisane atu lipa tylko to na górze ECM 7a nie odczytuje vinu o co tu chodzi prosze o pomoc już mózg sie lasuje

  • #443 15 Sie 2011 19:35
    rafalski84
    Poziom 11  

    Wg mnie jedynym wyznacznikiem połączenia (lub nie) jest szybkość przeszukiwania modułów. Kiedy interfejs nie był podłączony, kiedy klikałem ALL - skanowanie przebiegało bardzo szybko - jakby automatycznie wyświetlało NONE. Przy prawidłowym połączeniu, przy każdym module program szuka odpowiedniego modelu i jeśli nie znajduje dopiero wyświetla NONE - a kilka z modułów udaje mu się znaleźć - jak na zdjęciu przy poprzedniej odpowiedzi.

  • #444 16 Sie 2011 00:10
    beru465
    Poziom 9  

    Witam ponownie czy ktoś zainteresuje sie moim wczesniejszym pytaniem PROSZE O POMOC

  • #445 16 Sie 2011 08:28
    Paschua
    Poziom 11  

    witam

    nie mam akurat dostepu do tego software
    ale bylo to tak
    ze sa dwie mozliwosci odpalenia go lite i cos tam jeszcze ..

    w jednej z nich odpala sie przegladarka internet Explorer

    i tam w ustawieniach COM !! 1 2 3 4 itd widzisz czy jest polaczenie !!

    to wsio bardzo proste

  • #446 16 Sie 2011 11:01
    beru465
    Poziom 9  

    Witam i dzieki wszystkim zainteresowanym moim problemem a co do tego że po skończonym skanie wyskakuje w tabeli Function ECM a w kolumnie address - 7A a dalsze kolumny czyli name -- tylko podczas skanowania jest ISO 8 a później kwp coś tam i na końcu none a reszta kolumn pusta a jak widze po różnych zdjeciach dodanych na tym forum kolumny wszystkie coś pokazują po skanowaniu na koniec jak sie zczytuje błedy w ddtlight wyskakuje "no faulieer detection " cos w tym stylu
    Jak puszczam ddt2000light bez podłaczenia do samochodu tak samo wszystko skanuje tylko tyle ze nie wyskakuje na koniec ECM kto wie o co z tym wszystkim chodzi

  • #448 16 Sie 2011 12:43
    beru465
    Poziom 9  

    no mam takie połaCZENIE ale słuchaj jak wepniesz sam kabel do PC i nie podpinając go do samochodu tez bedziesz miał takie połączenie ze pokaże ci com2 (w moim przypadku )wiec to nie jest chyba wyznacznik połączenia z samochodem może sa jakies inne rzeczy które pokazują połączenie ale dlaczego nie zczytuje VIN-a przecież powinien pokazaćVIN chyba ze sie myle

  • #449 16 Sie 2011 16:52
    gibalohio
    Poziom 15  

    Witam wszystko zrobiłem jak instrukcja nakazuje Baza 405Mb kabel vag kkl ten chiński. Wszystko wygląda na ok tylko jak odpalam program wyskakuje mi ikonka na pasku. Czerwone kółko z krzyżykiem a w niej komunikat:

    enumeration 2 v1.0.0.0
    DDt2000 is not register

    Oprócz tego program się odpali. Po prawej stronie wyskakują mi modele samochodów do wyboru porty dało się ustawić więc wszystko wygląda dobrze. Co to za błąd i czy można go jakoś wyeliminować?

    Ponadto zauważyłem że jak otworze program i zamknę to już nie umiem go otworzyć. Proszę o pomoc .

  • #450 16 Sie 2011 18:52
    Paschua
    Poziom 11  

    DDt2000 is not register

    to jest oki nawet jak masz wsio pozadnie zainstalowane ma tak tam pisac jak wyzej
    i wsio bangla

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo