Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermoPasty.pl
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault DDT2000 Baza błędów

autosuper 11 Mar 2013 21:02 694918 833
  • #631 11 Mar 2013 21:02
    d_omin
    Poziom 12  

    Tak tylko że ta sonda to może być stary błąd. Bo jak miałem uwalony 2 wtrysk to palił na 3 gary w efekcie czego miałem kontrolkę układu emisji spalin (pomarańczowy blok silnika) na początku się paliła, później migała... Mechanik stwierdził że to przez to się ta lambda zgłaszała. Ale pytanie czy wykasował wtedy ten błąd. Jakbyś mógł w dwóch zdaniach napisać jak skasować błąd z poziomu DDT2000 to byłbym wdzięczny. Skasuje i zobaczymy czy wróci.

    PS.
    Na bazę z chomika brakuje mi transferu, czy można ją ściągnąć z innego źródła?

  • TermoPasty.pl
  • #633 13 Mar 2013 15:35
    grajass666
    Poziom 2  

    baze bledow mozecie pobrac bez problemow z chomika.

  • #634 14 Mar 2013 16:13
    marwett
    Poziom 1  

    Witam, mam lagunę z 2004 roku 2,0 GT. Świeci się serwis+ABS a jak ruszę i przekroczę prędkość ok 20, 30 km/h zapala się również ESP. Podłączyłem autko VAGiem + DDT2000 i otrzymałem taki komunikat:

    Function : CAN - Name : CAN 250000 Bauds
    No failures
    Function : ABS - Name :
    Device Freeze Frame
    Unknown DTC : ##5044## No Yes Standard ##00## 64
    Unknown DTC : ##5037## No Yes Standard ##00## 64
    Unknown DTC : ##5006## No Yes Standard ##00## 64
    Unknown DTC : ##5016## No Yes Standard ##00## 64
    Unknown DTC : ##5036## No Yes Standard ##00## 64

    Niestety nie mam zestawienia kodów błędów. Czy ktoś może orientuje się co one oznaczają?

    pozdrawiam

  • #635 16 Mar 2013 12:56
    kalpataru
    Poziom 10  

    szukam bazy ddt2000 do nissana primery p12 kupilem interface na allegro niby tez do nissana ale nic nie mozna sprawdzic, moze ktos mi pomoze

  • #636 27 Mar 2013 16:51
    KrisPier
    Poziom 15  

    Niedawno miałem podpięte autko pod DDT2000 [KKL] i wywaliło mi parę błędów, więc podaje może komuś się przydadzą, jednak sam je rozszyfrowywałem z żabojadzkiego więc mogą być błędy (wszelkich sprostowań tłumaczeń chętnie wysłucham)

    ps.: czy błędy można kasować bez żadnych konsekwencji ? Nie ma jakiegoś licznika kasowań?

    Code:
    Vehicle with 9 failures 
    

    Airbag - AB82E_X65ph2    Failures detected
    1 Alimentation du calculateur
    2 Cohérence voyant AIRBAG_OFF
    3 Enrouleur pyro arriere côté conducteur
    4 PPBoucle avant conducteur
    5 Réseau CAN


    Injection - 5NR_motD4_X06 BVR, 76, 65 ph 1 & 2    Failures detected
    6 alimentation actuateurs +VBR
    7 capteur vitesse véhicule
    8 pda
    9 signal sonde aval

    ABS-VDC -    No device definition in database, unable to detect failures
    EPS -    No device definition in database, unable to detect failures
    UCH -    No device definition in database, unable to detect failures

    ===========================
    1 ?Zasilacz komputera
    2 ??Spójność światło AIRBAG_OFF
    3 ? Zwijacz pasa bezpieczeństwa po stronie kierowcy
    4 ? Napinacz pasa bezpieczeństwa po stronie kierowcy
    5 ? Sieć CAN (szeregowa magistrala komunikacyjna)

    6 ?Siłowniki elektryczny + VBR
    7 Czujnik prędkości pojazdu
    8 ???
    9 Sygnał sondy aval (lambda)


    Niestety na razie nie mogę się dostać do reszty (Clio II 2002 1.2 16V) (baza 700MB) :
    ABS-VDC EPS UCH - No device definition in database, unable to detect failures

  • TermoPasty.pl
  • #637 06 Kwi 2013 19:13
    kajt55
    Poziom 14  

    Witam. Panowie mam problem i proszę specjalistów o porady i podpowiedzi , gdyż już sam nie daję rady. Otóż mój samochód Laguna ii 2003 1,9dci 120km i nie ma mocy.
    Turbina wymieniona ok. 1000km temu , gdyż padła , odma wyczyszczona , czujnik podciśnienia reaguję i napięcie na 2 i 3 przewodzie na zapłonie 1,8950v po odpaleniu przy 2000 obrotów ok. 2,4v . Żadne kontrolki podczas odpalenia nie sygnalizują awarii,obroty na jałowej pracy po ok.5min od rozgrzania ok. 600 obrotów , często potrafi nagle jakby podbić o 100 , po czym zaraz spada i tak zostaję. Opisuję pracę bez obciążenia i na postoju. Gdy jadę muszę go podkręcać do ok 3500 obrotów żeby go jakoś rozbujać . Przy ok. 2500 obrotów zaczyna mocno hałasować , nie wychylam się do wyprzedzania gdyż wszyscy mnie biorą. Brak objaw czarnego dymu . Egr wyczyszczony tam gdzie sprężyna i tależyki a było bagno. Jest szczelny. Na razie odłączony gdyż silnik ma jeszcze mniej mocy ,jak by dziurę przy przyśpieszaniu . Kupiłem kabel ddt2000 i mam problem dostaniem się do sterownika ,widzi listę ale nie chcę się połączyć. W klimatyzację czy w inne wchodzi więc odpada opcja że jest źle zainstalowany. Z tego co się dowiedziałem muszę odczytać błędy silnika ale jak to zrobić? W zakładce ECM otwieram i pokazują się :

    Renault DDT2000 Baza błędów

    Bazę mam tą najnowszą ok. 670mega. Pomóżcie panowie , chcę Renatę postawić na nogi.
    Dodam iż gdy zatrzymam auto i nagle przyśpieszę po czym od razu zahamuję po odpuszczeniu gazu auto ślizga się jak po lodzie,jak by nie miał hamulców. Gdy normalnie podjeżdżam np. do świateł to normalnie reaguję na hamulec . Ponoć pompa vaku siada jak usłyszałem od znajomego. W programie ddt2000 pokazuje że auto jest w trybie serwisowym 1 .

  • #639 21 Kwi 2013 22:13
    piotreksamba
    Poziom 23  

    w tej bazie 680 trzeba dosc czesto recznie wybierac moduł mimo ze przy scanie nam wykryje np. uch inaczej nie pokarze błedów

  • #640 29 Kwi 2013 18:27
    d_omin
    Poziom 12  

    A w jaki sposób wybierać te moduły? Bo skasowane błędy wróciły i to ze zdwojoną siłą - zapalił się kontrolka układu emisji spalin. Wiem już że uwalony jest katalizator lub sonda. W każdym razie DDT wskazuje również jakieś inne błędy ale nie potrafi ich nazwać.

  • #641 29 Kwi 2013 23:13
    kriskolo
    Poziom 11  

    Jeżeli błędów nie można skasować - znaczy to, ze jest uszkodzenie wymagające naprawy bądź wymiany podzespołu, Kod błędu mówi jaki jest podzespół podejrzany - ale czasami jast tak, że jest coś innego uszkodzone a kod wyświetlany jest wynikową uszkodzenia - tu trzeba troszeczkę praktyki i zdrowego rozsądku. DDT nie wyłapuje wszystkich błędów - chyba, że mamy też dostęp do szyny CAN - to wtedy inna bajka.

  • #643 05 Maj 2013 11:09
    kajt55
    Poziom 14  

    Dzięki piotreksamba. Zmienię bazę na starszą i zobaczymy. Teraz sprostuję moją poprzednią prośbę. Autko już ma siły, powodem zamulenia auta i strata mocy pod jakąkolwiek pod górę jezdnią, były lejące wtryski. Niestety w moim przypadku wymieniany był środek wszystkich czterech wtrysków,wymiana trzpienia i wtryskiwacza. Jeśli ktoś chce to mogę podać namiary do solidnych chłopaków, którzy robią tanio i najpierw w porównaniu do pseudo fachowców z Redy-Mielewcz....k , sprawdzają wtrysk na stole pobierczym nawet przy kliencie jeśli o to poprosisz. Zrobili za 1200zł a nie jak wycenili drudzy za 2212zł. Mam kartę wydruku z parametrami, i gwarancję. Zakład też jest w Redzie lecz ok. 700 metrów dalej. A admina proszę o wyrozumiałość , iż odpowiedź nie do końca w temacie, lecz zdzieraczy naszych ciężko zarobionych pieniędzy na rynku jest pełno, a może komuś pomogę niepotrzebnie wydawać kasy.

  • #644 06 Maj 2013 23:00
    Radko707
    Poziom 1  

    kajt55 skoro miałeś uszkodzone wtryskiwacze sprawdź sobie jeszcze pompę wysokiego ciśnienia. Jest ona częstym sprawcą uszkadzania wtrysków puszczając opiłki metalu i tym sposobem musisz wykonywać ponowną drogą naprawę wtryskiwaczy.
    Ps: Najprościej sprawdzić łuszczenie się pompy WC spuszczając paliwo z filtra do słoika z magnesem. Czysty magnes oznacza, że póki co wszystko OK jeśli z opiłkami trza szybko robić pompę.

  • #645 15 Maj 2013 19:24
    djmajeranek
    Poziom 14  

    Panowie, co jest, nie mogę wybrać w DDT2000 Light żadnych opcji a w pełnej wersji bez problemu... O co chodzi?
    Renault DDT2000 Baza błędów

  • #646 17 Maj 2013 12:55
    yarocz
    Poziom 11  

    marwett napisał:
    Witam, mam lagunę z 2004 roku 2,0 GT. Świeci się serwis+ABS a jak ruszę i przekroczę prędkość ok 20, 30 km/h zapala się również ESP. Podłączyłem autko VAGiem + DDT2000 i otrzymałem taki komunikat:

    Function : CAN - Name : CAN 250000 Bauds
    No failures
    Function : ABS - Name :
    Device Freeze Frame
    Unknown DTC : ##5044## No Yes Standard ##00## 64
    Unknown DTC : ##5037## No Yes Standard ##00## 64
    Unknown DTC : ##5006## No Yes Standard ##00## 64
    Unknown DTC : ##5016## No Yes Standard ##00## 64
    Unknown DTC : ##5036## No Yes Standard ##00## 64

    Niestety nie mam zestawienia kodów błędów. Czy ktoś może orientuje się co one oznaczają?

    pozdrawiam


    Wymagane połączenie po CAN.
    Niestety w DDT jest z tym problem.
    Jeśli chodzi o problemy z silnikiem to można połączyć się LM 327 i np: PCMSCAN

  • #647 18 Maj 2013 17:29
    piotreksamba
    Poziom 23  

    w wczesniejszych postach jest baza nowsza podana

    Dodano po 1 [minuty]:

    2 str wczesniej

    Dodano po 8 [minuty]:

    djmajeranek napisał:
    Panowie, co jest, nie mogę wybrać w DDT2000 Light żadnych opcji a w pełnej wersji bez problemu... O co chodzi?
    Renault DDT2000 Baza błędów
    reinstalacja programu powinna pomoc

  • #648 30 Maj 2013 22:14
    kajt55
    Poziom 14  

    Witam. Brak mocy spowodowany był lejącymi wszystkimi wtryskami, akurat wypadło na mnie. Wtryski zregenerowane, auto sprawuje się dużo lepiej. Kabek skomunikował się z programem i udało odczytać mi się błędy. Pomóżcie panowie odczytać mi owe błędy , udało mi się jedynie odczytać uszkodzony czujnik cieczy chłodzącej. Zaznaczam iż mam nieszczelność w układzie dolotowym. A egr mam szczelnie zlutowany.

    Renault DDT2000 Baza błędów Renault DDT2000 Baza błędów Renault DDT2000 Baza błędów Renault DDT2000 Baza błędów Renault DDT2000 Baza błędów Renault DDT2000 Baza błędów Renault DDT2000 Baza błędów

  • #649 31 Maj 2013 08:19
    rotyzak
    Poziom 11  

    Zacznij od wykasowania błędów i sprawdzenia , które pojawią się ponownie.

  • #650 31 Maj 2013 23:37
    kajt55
    Poziom 14  

    Po skasowaniu błędów auto odpala jak niebo. Ale po dodaniu gazu trzęsie całą budą , tylko gdy dodaje szybko gazu. Po chwili autko się uspokaja i pokazują się te same błędy. Chodzi o błędy sterownika silnika.

  • #651 01 Cze 2013 13:25
    rafal21214
    Poziom 2  

    Witam!
    Zainstalowałem ddt2000 v2.3.0.1. Zrobiłem wszystko tak jak było podane w instrukcji na forum. Po odpaleniu ddt2000 ze skrótu z pulpitu nie włącza się program lecz strona startowa IE. Poradziłem z tym sobie, zrobiłem na pulpicie skrót do: C/pliki programów(x86)/DDT2000/default.html. Po odpaleniu default.html włącza się ddt2000 w przeglądarce lecz ramki przy wyborze modelu samochodu i wyborze com są puste. Próbowałem uruchomić program na kilku bazach( 405mb) i różnych sterownikach kabla, lecz za każdym razem było to samo. Dodam, że używam win7 professional 64bit, ddt2000 light włącza się normalnie. W opcjach internetowych IE zaznaczyłem: " Zezwalaj zawartości aktywnej na działanie w plikach na moim komputerze" Bardzo proszę o pomoc.
    Znalazłem na forum coś takiego: " w programie podajesz ścieżkę dostępu do bazy ( ikonka z czerwoną kropką "środkowy dysk" ) "
    lecz u mnie w programie nie ma żadnej ikony z czerwoną kropką. Jeżeli ktoś może to proszę mi wyjaśnić jak podać ścieżkę dostępu do bazy.
    Z góry dziękuje za pomoc.

  • #652 08 Cze 2013 14:06
    piotreksamba
    Poziom 23  

    rafal21214 napisał:
    Witam!
    Zainstalowałem ddt2000 v2.3.0.1. Zrobiłem wszystko tak jak było podane w instrukcji na forum. Po odpaleniu ddt2000 ze skrótu z pulpitu nie włącza się program lecz strona startowa IE. Poradziłem z tym sobie, zrobiłem na pulpicie skrót do: C/pliki programów(x86)/DDT2000/default.html. Po odpaleniu default.html włącza się ddt2000 w przeglądarce lecz ramki przy wyborze modelu samochodu i wyborze com są puste. Próbowałem uruchomić program na kilku bazach( 405mb) i różnych sterownikach kabla, lecz za każdym razem było to samo. Dodam, że używam win7 professional 64bit, ddt2000 light włącza się normalnie. W opcjach internetowych IE zaznaczyłem: " Zezwalaj zawartości aktywnej na działanie w plikach na moim komputerze" Bardzo proszę o pomoc.
    Znalazłem na forum coś takiego: " w programie podajesz ścieżkę dostępu do bazy ( ikonka z czerwoną kropką "środkowy dysk" ) "
    lecz u mnie w programie nie ma żadnej ikony z czerwoną kropką. Jeżeli ktoś może to proszę mi wyjaśnić jak podać ścieżkę dostępu do bazy.
    Z góry dziękuje za pomoc.
    przyczyna tego problemu tkwi najprawdopodobniej w przegladarce w wiekszosci przypadków pomaga zaznaczenie " Zezwalaj zawartości aktywnej na działanie w plikach na moim komputerze", jesli nie trzeba troche pokombinowac w ustawieniach głównie chodzi zmniejszenie zabezpieczen i wykonywanie skryptów Activ X

  • #653 08 Cze 2013 23:41
    rafal21214
    Poziom 2  

    Zaznaczyłem opcję " Zezwalaj zawartości aktywnej na działanie w plikach na moim komputerze", próbowałem różnych ustawień przeglądarki, włączyłem wszystkie opcje związane z uruchomieniem, obsługą i wykonywaniem skryptów AciveX, jednak to nie pomogło. Zainstalowałem Windows XP Mode a na nim DDT2000. Teraz program działa bez problemu.

  • #654 11 Cze 2013 15:42
    Cybo
    Poziom 12  

    Witam
    ddt2000 wyrzuca mi w moim Renault scenic 1.9 dci lift z 2003 r następujące błędy niestety nie jestem w stanie ich zidentyfikować

    Commande de l électrovanne d'avance - może coś z zaworem ciśnienia sprężarki ?

    Relais d'alimentation principale - a to kompletnie nie wiem główny przekaźnik ale który ?

  • #655 17 Lip 2013 19:13
    kysio
    Poziom 10  

    Witam.
    Mam pytanie do kolegów, którzy już na cacy rozgryźli DDT. Czy pliki z danymi np. o ECU danego pojazdu znajdują się w DDT2000data czy gdzieś w plikach programu. Pytam bo mam Kangoo z 1999r i nie mogę go praktycznie zdiagnozować. Typ ECU to DCN R 04080012 J . Może trzeba podmienić katalog DDT2000data na inny. Mam wgraną bazę z 2012r. Chyba, że coś robię nie tak, ale sporo się tu oczytałem i myślę, że dobrze robię.
    Pozdrawiam

  • #656 17 Lip 2013 21:23
    janusz2008
    Poziom 33  

    Na dziś to jest tak marny program, że daj sobie spokój

  • #657 17 Lip 2013 21:34
    Cybo
    Poziom 12  

    Witam
    No wszystkiego tym nie zdiagnozujesz ale powiem jak za swoją cenę to jest bez porównania. Ponadto jak umiesz z tego Korzystać to porównywalny do Clipa - wiem z praktyki. Jest niestety tylko z diagnostyką komputerową jeden problem. Nie każdy umie obsługiwać, no i oczywiście nie zdiagnozujesz tym wszystkich usterek bo niektórych nie da się zdiagnozować komputerem. Tyle powiem z praktyki diagnostycznej mojego scenica. Proponował bym poszukać no forum Kangoo tam na pewno będą wiedzieć więcej, może poustawiać predkosci portów, względnie jakieś ustawienia rejestrów... Masa możliwości

  • #658 22 Lip 2013 22:41
    robert-26
    Poziom 1  

    witam

    Panowie a czy moze wiecie co oznacz ten blad klimatyzacji
    zawsze wraca po wlaczeniu AC

    Dzieki za pomoc
    Renault DDT2000 Baza błędów

  • #659 20 Sie 2013 14:01
    newrom
    Poziom 2  

    Cześć.
    Otóż epace 3, 99 z silnikiem f4r rzucił palenie.
    DDT wyświetlił mi błąd "ligne codée en CO ou CC au 0V", niestety za pierona nie mogę znaleźć o co mu chodzi.
    Samochód ostatnio miał problemy z paleniem na ciepłym silniku, ale poza tym wszystko było ok.
    W ddt2000 wybrałem moduł BII.
    Renault DDT2000 Baza błędów

    Ma ktoś pojęcie co on do mnie rozmawia ? ;)
    Dzięki
    newrom

    Edit:

    Przekopując się przez opcje ddt znalazłem takie kwiatki:
    Renault DDT2000 Baza błędów

    Odebrany kod niewłaściwy ? Przeprogramowałem kluczyk dla pewności, ale nic to nie zmieniło. Odłączenie zasilania też nie :(

    Renault DDT2000 Baza błędów

    A na tym ekranie zmienia się ciągle wartość pierwsza i czwarta
    filmik: http://www.youtube.com/watch?v=L5Z4IxBjHZk

  • #660 20 Sie 2013 15:32
    tzok
    Moderator Samochody

    Nie znam za dobrze francuskiego ale mniej więcej znaczy to tyle co "Linia kodowa przerwana lub zwarta do masy", zapewne chodzi o linię komunikacyjną immobilizer-sterownik silnika.