Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SHARP AR-M450N rozszerzenie skanera sieciowego AR-NS2

17 Kwi 2009 10:47 1745 7

  • Poziom 21  
    Witam!
    Mam dziwny przypadek. Otóż kopiarka sharp ar-m450n miała rozszerzenie ar-ns2. Jednak po próbie przywrócenia ustawień fabrycznych to rozszerzenie znikło, po prostu tak jakby maszyna nie była w nie wyposażona.
    Moje pytanie, jak teraz odzyskać to rozszerzenie?
    Może miał ktoś podobny przypadek.
    Mam numer produktu oraz numery seryjne skanera od innej maszyny ale nie przyjmuje mi klucza produktu.
    Czy macie jakieś sugestie?
  • Poziom 23  
    Klucz produktu generowany jest pod dana maszynę i nie będzie pasował do innej.
  • Poziom 23  
    skontaktować sie z serwisem centralnym w kraju w jakim była sprzedana pierwotnie.
    podac nr seryjny kopiarki, nazwe dilera który sprzedał i date generowania klucza. Warto znac nr aplikacji(ns2).
    Mozna tez skontaktować sie z klientem który kupił ta opcję. Powinien miec te dane łącznie z kluczem.

    Z drugiej strony całkowite resetowanie urządzenia to jest ostatnia rzecz jaka sie robi. Najczęsciej tylko przy wymianie uszkodzonej płyty głównej na fabrycznie nową, nie uzywaną.

  • Poziom 21  
    No to problem, kopiarka nie pochodzi z Polski a z Niemiec i szczerze nikt nie wie kto i kiedy ją i komu sprzedał.
  • Poziom 23  
    no to masz problem z głowy i nauczkę co do resetowania.

  • Poziom 21  
    To korzystając z okazji zapytam. Jak zresetować hasło do zarządzania przez http ?? Bo generalnie zaczęło się od tego nieszczęsnego hasła. Klient sobie zmienił i zapomniał na co. Standardowe hasło nie wchodzi a nie znalazłem żadnej podpowiedzi w SM. W symulacjach od 80 do 87, chyba znalazłem reset ustawień no i odpaliłem.
    Mam jeszcze płytę główną do takiej maszyny. Zobaczę może zadziała.
  • Poziom 23  
    No to wina jest obopólna.
    Ja zawsze klienta uprzedzam, że jak zmieni hasło, to robi to na swoja odpowiedzialność, a jak muszę zresetować hasło, to każe mu najpierw przygotować wszystkie klucze, a jak nie ma, to nie resetuje. Jego problem. Uprzedzałem. Niech sam sie martwi i szuka hasła :) A jak się uprze, to każe mu kupic nowy scaner i ewentualnie inne opcje wymagające klucza. Klient płacze i płaci, albo daruje sobie zarządzanie przez www. Niektóre ustawienia mozna robic na koncie usera, nie musi byc konto admina.

  • Poziom 21  
    Dzięki za wszystkie podpowiedzi. Temat uznaję za zamknięty