Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Twardy dysk nie chce się sformatować

romek95 17 Apr 2009 21:20 7603 7
    romek95
    Level 10  
    No więc kupiłem twardy dysk na allegro wiem tylko tyle, że jest 160gb.
    No i jak chce go sformatować w windzie to pojawia sie okienko po formatowaniu: "nie można było dokączyć formatowania". Próbowałem jeszcze programem Partition Magic i też podkoniec był jakiś error, czy to dysk sie rozwalił czy to nic takiego?? Bo ja jestem kompletnie zielony w takich rzeczach. Będę tu zaglądał codziennie więc piszcie ile wiecie.
    mat_ed
    Level 43  
    Quote:
    ...Bo ja jestem kompletnie zielony w takich rzeczach...

Czytając takie tematy ja jestem czerwony.

Quote:
    ...Próbowałem jeszcze programem Partition Magic i też podkoniec był jakiś error...

Partition Magic to oprogramowanie komercyjne.
    Pytam więc jaką odpowiedź otrzymał kolega od support'u ww. oprogramowania ?
    Proszę także zapoznać się z tematem 'szczególne uregulowania regulaminowe tego działu'.

Quote:
    No więc kupiłem twardy dysk na allegro wiem tylko tyle, że jest 160gb...

No więc się kolega dowie jaki dokładnie dysk posiada i przedstaw nam jego model.

Quote:
    ...No i jak chce go sformatować w windzie...

Ta winda to hydrauliczna była ?

Quote:
    czy to dysk sie rozwalił czy to nic takiego

Na chwilę obecną nie jesteśmy w stanie udzielić odpowiedzi.

Quote:
    ...No i jak chce go sformatować w windzie to pojawia sie okienko po formatowaniu: "nie można było dokączyć formatowania"...

Czy aby na pewno pojawia się taki komunikat ?
    romek95
    Level 10  
    Dysk nazywa sie: WDC WD1600BB-14RDAO

Quote:

Nie rozumiem o co ci chodzi.
    zak12
    Level 17  
    Czy windows rozpoznaje tobie cały dysk? czy o tym że ma 160 G wiesz z nalepki na nim. Spróbuj sformatować płytą instalacyjną z win XP.
    romek95
    Level 10