Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak ustawić zbiezność tylniego zawieszenia w peugocie 307

anlego 18 Kwi 2009 09:49 5679 16
  • #1 18 Kwi 2009 09:49
    anlego
    Poziom 15  

    Proszę o dane jakie powinny być w ustawieniu zbieżności zawieszenia obu osi , i czy są regulowane. Mechanik powiedział że plus 3 z tyłu to jest ok, a mi opony zimowe z tyłu zdarły się po zewnętrznej stronie i to dość znacznie.Ja mam 308 ale jest to to same zawieszenie co w 307 tak mi się zdaje .

    0 16
  • #2 18 Kwi 2009 09:55
    pudzianowski
    Poziom 28  

    A w jakim stanie są amortyzatory?
    Czy posiadasz odpowiedni rozmiar opon?
    Ile temu było zaglądane do zawieszenia?

    1
  • #3 18 Kwi 2009 09:56
    szczepanstjepan
    Poziom 20  

    tam raczej zbieżności się nie ustawi,
    podzespoły zużyte, luz jest i opony cierpią

    0
  • #4 18 Kwi 2009 11:12
    anlego
    Poziom 15  

    Ten peugeot ma dopiero 22000km i już by były luzy , a jakie wartości powinny być może ktoś wie .

    0
  • #5 18 Kwi 2009 11:49
    marek1977
    Poziom 33  

    Za ostro po zakrętach chodzisz.

    0
  • #6 18 Kwi 2009 11:55
    szczepanstjepan
    Poziom 20  

    jedź z tym do dobrego mechanika, który ma przyrządy
    do pomiaru zbieżności

    0
  • #7 18 Kwi 2009 12:05
    pudzianowski
    Poziom 28  

    anlego napisał:
    Ten peugeot ma dopiero 22000km i już by były luzy , a jakie wartości powinny być może ktoś wie .

    Skoro ma tak niewielki przebieg,to podejrzewam istnienie jeszcze gwarancji na niego.Jeśli tak jest faktycznie,to udaj się do serwisu.

    0
  • #8 18 Kwi 2009 13:23
    766630
    Użytkownik usunął konto  
  • #9 18 Kwi 2009 13:57
    anlego
    Poziom 15  

    Samochód był sprowadzony z Francji i dlatego nie ma gwarancji polskiej , pytałem o 307 bo o 308 jest mało informacji .Dzięki za te dane . Nie bardzo mogę sobie to przetłumaczyć ale dzięki.

    0
  • #10 18 Kwi 2009 21:18
    bolero
    Poziom 15  

    Wygląda na to że z tyłu jest belka skrętna więc na pewno zbieżność nie podlega regulacji -jedz na szarpaki i niech ci zlokalizują uszkodzone elementy-pewnie tuleje belki.Po wymianie powinna zbieżność wrócić do normy chyba że był dzwon.

    -2
  • #11 18 Kwi 2009 22:22
    766630
    Użytkownik usunął konto  
  • #12 18 Kwi 2009 22:22
    pudzianowski
    Poziom 28  

    bolero napisał:
    Wygląda na to że z tyłu jest belka skrętna więc na pewno zbieżność nie podlega regulacji -jedz na szarpaki i niech ci zlokalizują uszkodzone elementy-pewnie tuleje belki.Po wymianie powinna zbieżność wrócić do normy chyba że był dzwon.

    Proponuję to samo rozwiązanie.A możliwość wcześniejszej kolizji i nie do końca prawidłowej naprawy tez może wchodzić w rachubę.Tak czy inaczej bez sprawdzenia tego w warsztacie niewiele da się według mnie określić

    0
  • #13 18 Kwi 2009 22:27
    766630
    Użytkownik usunął konto  
  • #14 19 Kwi 2009 01:06
    marek1977
    Poziom 33  

    Szukacie dziury w całym. Samochód jest świeży a właściciel pewnie za ostro bierze zakręty. Żeby tak zedrzeć opony to musi być bardzo zła zbiezność, albo pochylenie koła mieć tragiczne, a jedno i drugie przy takim zużyciu widać gołym okiem. Jak ktoś się na tym zna to od razu zobaczy że koło leży.

    0
  • #15 19 Kwi 2009 09:04
    pudzianowski
    Poziom 28  

    A jakie masz opony?Przewidziane do tego samochodu,czy może jakieś super szerokie?

    0
  • #16 19 Kwi 2009 09:26
    766630
    Użytkownik usunął konto  
  • #17 21 Kwi 2009 13:20
    anlego
    Poziom 15  

    Dzięki wszystkim za zainteresowanie , opony są w takim rozmiarze jaki powinny być czyli 205/55/16. A co do gwarancji producenta to chyba już po niej bo był naprawiany samodzielnie a nie w aso. pozostaje tylko chyba dobry mechanik z dobrym sprzętem.Ktoś napisał że 307 tak zdziera opony to pomyślałem że i u mnie może też tak jest . Dzięki jeszcze raz wszystkim i jak coś z tym zrobię to napiszę na forum.

    0