Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

kilka pytań na temat Yamaha HTR-5930

18 Apr 2009 10:56 22098 12
  • Level 10  
    Witam .. Jestem początkującym forumowiczem i nie wiedziałem gdzie umieścić mój post ..
    Kupiłem amplituner YAMAHA HTR 5930 .. Moje pytanie ..
    Jakie kolumny najlepiej pod niego podłączyć? Mam zestaw kolumn PRISM HT 150 I M-AUDIO HCS 9920..
    Podłączałem oba te zestawy i martwi mnie tylko jedno .. Dlaczego przy tak dużej mocy amplitunera głośniki, które podłączam nie dają mocnych niskich tonów? Czym to jest spowodowane ? Czy może muszę kupić aktywny subwoofer żeby grało jak należy ?
    Nie posiadam instrukcji po polsku do htr 5930, mam nadzieje że źle jest ustawiony amplituner i dlatego tak gra .. tak przy okazji, może ktoś posiada taka instr.
    Ostatnie pytanie czy YAMAHA HTR 5930 posiada ekranowe menu ?
    za wszystkie odpowiedzi bardzo dziękuję

Pisownia niechlujna- proszę poprawić.
    Zdania rozpoczynamy z wielkiej litery, a kończymy kropką.
    Zastanawiające...czemu nikt nie napisze "soppran", a nic złego nie widzi się w "bassach"?
    (dj-MatyAS)

To teraz może ktoś mi pomoże ? Chyba, że nie mam czego szukać na tym forum ?
    [Szkolenie 22.06.2021, g.9.30] Zabezpieczenia Internetu Rzeczy (IoT) programowe i sprzętowe. Zarejestruj się za darmo
  • Level 28  
    "Dlaczego przy tak dużej mocy amplitunera głośniki, które podłączam nie dają mocnych niskich tonów?"

Twoje głośniki to zwykłą "chińszczyzna", a amplituner z pewnością nie jest w stanie oddać wiecej jak 30W/kanał.
    To kino z najniższej półki i nie bedzie się dobrze sprawdzać w muzyce nawet z subem choć przybędzie niskich częstotliwości.
  • Level 10