Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Centralka Fiat punto 2 nie działa

konstantyno110 19 Kwi 2009 14:33 4341 8
  • #1 19 Kwi 2009 14:33
    konstantyno110
    Poziom 22  

    Witam mój szwagier posiada Fiata Punto 2 pojemność 1,2 rok produkcji 2000
    Wczoraj wszystko było dobrze dzisiaj chciał wyjechać i po przekręceniu stacyjki zapaliła się kontrolka od Poduszki powietrznej gdy chciał dalej odpalić auto nawet nie kręciło coś pstrykało w centralce tej puszcze koło akumulatora. Podłączyłem akumulator pod miernik miał 7V nie wiem czemu się rozładował nic w aucie przez noc nie było włączone. Podładowaliśmy go i udało się auto odpalić tylko jak kręcił to z 5 sekund żeby odpalić później było czuć że dobrze nie przepala coś nie tak z mieszanką i na desce rozdzielczej pojawiło się parę kontrolek które normalnie nie palą się

    Proszę o rady może ktoś spotkał się już z takim problemem.
    Za wszystkie sugestie i rady z góry dziękuję ;)

    0 8
  • #2 19 Kwi 2009 16:15
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 19 Kwi 2009 17:02
    konstantyno110
    Poziom 22  

    Ale gdy akumulator jest naładowany również nie chodzi tak jak powinien
    Ciężko pali
    nie ma takiej mieszanki jak powinien da się to wyczuć
    i te kontrolki na desce rozdzielczej więc to chyba będzie wina tej centrali czy też jakegoś sterownika może nom nie mam pojęcia

    0
  • Pomocny post
    #4 19 Kwi 2009 17:09
    balonika3
    Poziom 36  

    Odpal i bez ruszania gazu poczekaj, aż załączy się wentylator chłodnicy. Powinno pomóc, jeżeli wcześniej było dobrze.

    Dodano po 34 [sekundy]:

    I zajmij się ładowaniem.

    0
  • #5 19 Kwi 2009 21:14
    konstantyno110
    Poziom 22  

    Dobra to jutro sprawdzę a jak długo trzeba czekać aż się załączy ten wentylator chłodnicy i co to ma wspólnego ??

    0
  • Pomocny post
    #6 19 Kwi 2009 21:19
    balonika3
    Poziom 36  

    Muszą zadziałać wszystkie czujniki po kolei. Wtedy sterownik na nowo zaskoczy. Myślę, że z 20 minut wystarczy. Jak włączy się wiatrak, to zgaś auto i zobacz, czy jest poprawa.

    0
  • #7 19 Kwi 2009 21:45
    konstantyno110
    Poziom 22  

    Ok sprawdzę jutro i dam znać wątpię żeby zadziałało ale skoro tak piszesz to spróbować nie zaszkodzi

    Dodano po 1 [minuty]:

    A dodam że ładowanie mierzyłem miernikiem po zimie jakoś w połowie marca i na moje oko było dobre bo wahało się w granicach 13,5V

    0
  • #8 20 Kwi 2009 20:35
    konstantyno110
    Poziom 22  

    Witam chciałem dodać że problem się rozwiązał
    Wyciągnołem ten cały układ centralny/czy komputer tą skrzyneczkę koło akumulator i podłączyłem ponownie i okazało się że auto zapaliło nie wiem po prostu może jakiś styk nie łączył nie wiem zobaczymy co będzie dalej na razie jest ok ;)
    Dzięki wszystkim za pomoc

    0
  • #9 27 Maj 2009 20:36
    pomidorek
    Poziom 10  

    ale tam przy akumulatorze jest tylko skrzynka bezpieczników

    możliwe, że nie łączył Ci bezpiecznik od pompy paliwa a najprawdopodobniej kabel masowy biegnący do przepustnicy, z której masę bierze sterownik

    jak sterownik nie mam masy to wariuje immobilizer i załącza pompę tylko na chwilę co się objawia ciągłym cykaniem przekaźnika w tej skrzynce, o której piszesz

    pozdro

    0