Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fiat Cinquecento 700 ED,przerywa przy dodaniu gazu

19 Kwi 2009 20:32 8388 12
  • Poziom 9  
    Witam wszystkich właścicieli cieniasów. Mam problem z moim autkiem. przy dodaniu gazu do oporu samochód przerywa swoją prace silnika. Poprawnie pracuje tylko na ssaniu. Gdy go kupiłem wszystko było w porządku. Pomóżcie!!!
  • Poziom 36  
    Przytkane paliwo, albo lewe powietrze.
  • Poziom 17  
    Wymień filtr paliwa - nie jest drogi. Dodatkowo posprawdzaj szczelność dolotu i stan filtra powietrza. Jaki stan świec - elektroda nie wypalona?
  • Poziom 9  
    Filtr paliwa założyłem dwa tygodnie temu nowy.

    Dodano po 1 [minuty]:

    gaźnik też został wyczyszczony sprężonym powietrzem. Filtr powietrza wymieniony niedawno.
  • Poziom 35  
    Jaki gaźnik?
    Sprawdź pompę paliwa, zobacz czy przewód od wspomagania hamulcy nie jest pęknięty, dla pewności sprawdź serwo (wyeliminuj), filterek w gaźniku na wlocie sprawdź, zdejmij porywę gaźnika i sprawdź czy te dźwigienki od ssania zamykają się i otwierają przy poruszaniu dźwignią ssania.

    PS. Porady do polskiego gaźnika ew. Webera.
  • Poziom 9  
    Mam właśnie ten gaźnik-weber. A dlaczego przewód od wspomagania? Co on ma do tego że silnik nie pracuje prawidłowo? Czyściłem i sprawdzałem każdą rzecz która ma jakikolwiek powiązanie z gażnikiem. Trace nadzieję że mój cienias pojedzie kiedyś więcej niż 70km/h,bo tylko tyle jestem w stanie nim pojechać z tą usterką.
  • Poziom 35  
    Przewód od wspomagania ma tyle wspólnego, że gdy jest w nim dziura (albo w serwie) to zaciąga przez nią powietrze pod gaźnik i znacznie zuboża to mieszankę. Więc wzbogacenie mieszanki np. ssaniem dałoby prawdobodobnie efekt na który u ciebie występuje. Nie musi być wizualnie widoczne pęknięcie, wystarczy żeby przy zginaniu węża pojawiały się takie pajączki i już nie można wtedy mieć zaufania do niego.
    Jedź do mechanika jak sobie nie radzisz. To nie jest trudna usterka. Trzeba przejrzeć układ zasilania paliwem/powietrzem punkt po punkcie i musi działać.
  • Poziom 9  
    A gdzie znajduje się ten przewód???

    Dodano po 42 [sekundy]:

    A ngdzie znajduje się ten przewód???
  • Poziom 21  
    Witam

    Moim zdaniem masz zapchaną dyszę II przelotu i dla tego masz taki efekt.
    Ściągnij sobie książkę w formie PDF a wszystkiego się dowiesz co gdzie i kiedy. TU masz link do książki.

    Pozdrawiam
  • Poziom 35  
    Co do przewodu do wspomagania ham. to jest pod gaźnikiem, od strony błotnika i kieruje się w stronę pompy hamulcowej, taki dość gruby. Odłącz go i zatkaj dziurę dokładnie (np. krótkim kawałkiem węża z korkiem) i sprawdź czy się coś zmieniło.
  • Poziom 9  
    Zrobiłem moją furmankę. Dowiedziałem się ze gaźnika firmy WEBER nie da rady ustawić gdy się rozreguluje. Więc go odrazu wykręciłem i rzuciłem w kąt. Założyłem gażnik od malucha BIS'a i po niewielkich przeróbkach wszystko ładnie chodzi. Gaźnik na szrocie znalazłem za jedyne 15 zł,więc to nie jest wielki koszt. Dzięki wszystkim za próbę pomocy. Temat zamknięty.
  • Poziom 35  
    Zrobiłeś najbardziej bez sensu jak się tylko da. A poradę o regulacji gaźnika otrzymałeś od jakiegoś matoła. Powodzenia.

    PS. Ciekawe jak ci się żarówka spali to co zrobisz.
  • Poziom 9  
    z żarówką sobie napewno poradze a co do gażnika to jest o wiele lepiej niż na orginalnym. Powodzenia.