Witam mam problem z volvo s60 ,auto trzeba krecic okolo 4 sekund poczym dopiero zapala niemrawie ,to samo na zimnym jak i na cieplym silniku,jak zapali to chodzi normalnie i bezproblemu,po podlaczeniu pod skaner pokazalo blad 0087 fuel rail/system presure-too low,No i moje pytanko to jesli to zamale cisnienie na szynie wtryskowej ,to czy to bardziej wina pompy czy moze sensora odpowiedzialnego za regulacje tego cisnienia,badz jeszcze czegos innego,czekam na pomysly i sugestie
Witam, zacznij od ściągnięcia wężyków przelewowych, które znajdują się na górze wtryskiwaczy( sorki że pisze jak dla laika, ale nie wiem jaki jest twój poziom mechaniki). Następnie poproś kogoś żeby zakręcił silnikiem i uważaj żeby nie zaskoczył(czyli zakręcić nim na trzy razy jak pali za czwartym ). Oczywiście jak zapali to nic strasznego się nie stanie oprócz zachlapania silnika przez olej napędowy. Ty obserwuj z którego otworu przelewowego wtrysku wycieka paliwo( tylko pamiętaj silnik ma być kręcony przez rozrusznik, a nie sam chodzić). Jeśli z któregoś leci paliwo to oznacza to ze wtrysk wymaga regeneracji(co jest dość kosztowne w Anglii, bo rozumiem ze mieszkasz właśnie tu . Koszt w Coventry to około 155 funtów za sztukę. Może się to wydawać mało logiczne, że nie trzymający ciśnienia wtrysk na przelewie powoduje takie objawy, ale tak właśnie jest( niestety). AHA I UWAŻAJ ŻEBYŚ NIE POŁAMAŁ TYCH PLASTIKOWYCH KOŃCÓWEK KTÓRE SIEDZĄ WE WTRYSKACH A NA NICH SĄ TE WĘŻYKI PRZELEWOWE. Mam nadzieję że pomogłem. Pozdrawiam i czekam na jakieś dobre wieści:)