Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez Atu plus 1,6 GLi zimny silnik gaśnie

wiewiur84 20 Kwi 2009 16:46 1744 5
  • #1 20 Kwi 2009 16:46
    wiewiur84
    Poziom 9  

    Mam taki problem polonez Atu plus 97r. gaśnie przy próbie przełączenia z benzyny na gaz kiedy jest zimny. Następnie nie można go już odpalić. Czym to może być spowodowane ???? Czyżby wtrysk szwankował ??

    0 5
  • #2 20 Kwi 2009 17:24
    damdam

    Poziom 33  

    zalewa go gazem, i potem nie odpalisz, to raczej normalne, parownik musi osiągnąć z 20-30st. żeby nie zamarzł, jeżeli gazownik się nie postarał i źle się wpiął w układ to może to być dłuższa chwila...

    0
  • #3 21 Kwi 2009 00:24
    wiewiur84
    Poziom 9  

    tylko problem jest taki, że kiedyś nie było z tym problemu palił odrazu i można było bez czekania dodac gazu i sam po osiagnięciu 2 tyś obrotów bez problemów chodził na gazie a teraz odrazu go dusi i koniec.

    0
  • #4 21 Kwi 2009 00:38
    balonika3
    Poziom 36  

    A jaki stan membran? Właśnie od szybkiego przełączania na gaz (b. niska temp. w parowniku) stają się nie do użycia.

    0
  • #5 21 Kwi 2009 00:48
    wiewiur84
    Poziom 9  

    co do stanu membran to nie wiem dokładnie z rok temy lub 2 była wymieniana. dzieku za sugestię sprawdze i to

    0
  • #6 21 Kwi 2009 00:49
    forte39
    Poziom 18  

    Zaleca się wymianę membran co 2 lata.. Póki co wystarczy regulacja ilości gazu na "biegu jałowym".. Śrubka na parowniku.. trochę wkręcić lub wykręcić. Reguluje się to na rozgrzanym silniku.. należy uzyskać jak najwyższe obroty bez zakłócen w pracy silnika..

    0