Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Multimetr FlukeMultimetr Fluke
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Silnik regulacji świateł. Jak sprawdzić silniczki? Honda Concerto.

20 Kwi 2009 22:15 7027 10
  • Poziom 17  
    Witam,
    moj problem dotyczy regulacji swiatel...mam takie pytanie czy jest opcja zeby dwa silniczki naraz sie spalily? Bo dzisiaj chce sobie podniesc swiatla no i wogole nie dzialaly:/ sprawdzilem bezpieczniki chyba wszystkie i wszystkie sa sprawne nie wiem gdzie szukac przyczyny jak sprawdzic czy silniczki sa spalone? Moje auto to Honda Concerto
  • Multimetr FlukeMultimetr Fluke
  • Poziom 36  
    Niemożliwe. Prędzej bezpiecznik, regulator, jakiś przewód...
  • Multimetr FlukeMultimetr Fluke
  • Poziom 10  
    przemierz bezpieczniki miernikiem, czasami się przepali ale w nóżce, dziwne to ale realne, sam się z tym spotkałem, pozdrawiam
  • Poziom 17  
    jutro sprawdze a jest opcja ze to sam przelacznik w kabinie pasazera sie zjaral?
  • Poziom 36  
    Zjarał, jak zjarał, ale nie działa.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 39  
    elektrit napisał:
    Jak jeden silnik jest uszkodzony to drugi nie będzie pracował.


    Nie jest to regula, zazwyczaj dzieje sie tak w przypadku dostania sie wody do silnika i zwarcia do przewodu sterujacego na plytce (napiecie sterowania poza zakresem). Oczywiscie zawsze nalezy sprawdzic odpinajac na przemian jedna i druga lampe.

    Pozdrawiam
  • Poziom 17  
    no to zeby sprawdzic ktory nie dziala to mam calkowicie odlaczyc jedna lampe tak?
  • Poziom 39  
    Nie wiem jakie tam masz lampy, czy z silnikiem zintegrowanym czy osobno podpinanym z wlasnym konektorem. W tym ostatnim przypadku wystarczy odpiac sam silnik - najpierw jeden, sprawdzic czy drugi pracuje a potem identycznie drugi. W przeciwnym przypadku odpinasz oczywiscie cale lampy.
    Jesli to nie przyniesie efektow to odepnij oba korektory, wyjmij przelacznik korektorow, zapal swiatla i sprawdz czy jest na jego konektorze plus zasilajacy i masa. Sprawdz tez woltomierzem czy na przewodzie sterujacym napiecie zmienia w miare obracania rolka. Na koniec odepnij przelacznik konektorow i sprawdz czy przewod sterujacy nie jest przerwany (sprawdz przejscie pomiedzy konektorem przelacznika a silnikami) albo zwarty do masy lub do plusa zasilania.

    Pozdrawiam
  • Poziom 17  
    mam osobno te silniczki jeden wyciagam to drugi nie dziala a zeby ten drugi wyciagnac to musze sie do niego dostac zrobic tylko pare projektow i ide sprawdzic nie wiem tylko jak te silniczki sa przyczepione czy wkrecane czy tylko na zatrzaski, posprawdzam to dzisiaj:)
  • Poziom 17  
    Okazało się, że spaliły się dwa silniczki, po wymianie na sprawne używki mam taki problem, że jak przekręcam do zapłonu to przez sekundę mi brzęczą i potem się wyłączają regulacja normalnie działa z kabiny chociaż prawy reflektor ten od pobocza wyraźniej lepiej się podnosi. Tzn. Jak daję na 3 to wszystkie idą w dół jak na 2 to prawy się znacznie mocniej podnosi niż lewy na jedynce prawie się wyrównują a na 0 są idealnie tak samo.