Przepraszam ze taki lekko kotlet , ale nigdy wiekszych bzdur nie czytalem.
Wiec autor tematu mondek mk2 1.8 115KM , wiec zaden diesel bo takiego nie bylo tam.
1.8 zetec silver top 115KM
Wiec zadne stozki cuda wianki kola zamachowe, odelzanie kola zamachowego w aucie do jazdy codziennej najwieksza glupota.
zeteci sie bardzo latwo i tanio tuninguje do pewnych mocy. Zreszta ogolnie ten silnik nawet turbo lubi i wychodzi to calkiem tanio.
Ale takie podstawowe modyfikacje.
walki rozrzadu od silnika 2.0 zetec 136KM z srebrna alumiowa pokrywa , czyli silver top.
przepustnica z mondka 2.0
Koszt tych czesci w zaleznosci moze wyniesc od 200 do 300zl plus wymiana nawet 200zl.
efekty bardzo wyrazne , silnik ciagnie powyzej 5 tys az do samego konca, moc od 125+ , okolo 130 koni powinno wyjsc , zalezy od staniu wczesniejszego jak i calej reszty.
Wiec jak ktos takiego czegos nigdy nie robil , niech lepiej da sobie spokoj z wypowiadaniem sie bo wlasnie tak rodza sie mity i ciemnoty.
a na koniec zeby zamknac dyskusje ze moc biore z fusow.
Wykres escorta znajomego ktorego robilismy.
http://kamolot.net/bobson/escort/escort.jpg
ten sam silnik 1.8 co w mondku.
Wiec gdyby teraz zalozyc kolektor 4-2-1 , poprawic airboxa , na koniec zalozyc swinke i wystroic to wszystko , mozna uzyskac jeszcze wiecej.
Wiec panowie pierw czytamy inne fora , bo o zetecach jest pelno, z rodzimego kraju tez nie tylko u angoli , a potem piszemy. Bo wiekszych komet jak tutaj nie widzialem.