Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

renault laguna 2.0 8V FR3 problem z obrotami biegu jałowego

22 Kwi 2009 18:31 6223 11
  • Poziom 10  
    witam wszystkich mam renault laguna 2.0 8V silnk FR3 i mam problemy z uruchmieniem silnka gdy jest rozgrzany :( i problemy z wolnymi obrotami gdy silnk jest rozgrzany (tj. gdy stoje na swiatłach po chwili jest podniesienie obrotów i zatrzymanie silnka :( ) gdy silnk jest zimny wszystko jest oki. silnk krokowy jest nowy i czujnik temperatury tez. co moze byc? :( pomocy!!! z gory dziekuje wszystkim. moj e-mail to grupaposcogowa(malpa)interia.pl
  • Poziom 15  
    Może czujnik położenia przepustnicy? a zapytam z jakich powodów wymieniałeś czujnik i krokowca?
  • Poziom 10  
    bo krokowy kompletnie nic nie działał zdejmowałes koncowke a samochd pracował jak pracował a powinien sie zatrzymac silnik i tez obroty cały czas falowały :(

    Dodano po 1 [minuty]:

    a czujnik jest jest oki bo na kompie mi znajomy sprawdzał

    Dodano po 2 [minuty]:

    a z tego co sie orientowałem to przepustnica powinna miec minimalna szczeline gdy jest zamknieta a moja ma moge powiedziec ogromne szczeliny moze byc to przyczyna tego??
  • Poziom 15  
    Jeszcze nie wiem dlaczego wymieniałeś czujnik temperatury?
  • Poziom 10  
    z tego co mi wiadomo to jest odpowiedzialny miedzy innymi za obroty podaje temperature do komputera jak poda zly sygnał to komputer zle to odczyta i bedzie chcial nadrobic tem ubytek i poda wiecej paliwa zalewajac go i w efekcie silnik sie zatrzyma
  • Poziom 15  
    Szczeliny w przepustnicy lub jej zbyt duże otwarcie powodowałoby wzrost obrotów na biegu jałowym i ich dłuższe utrzymywanie się na takim poziomie. Mówisz ogromne szczeliny..... hmm chciałbym to zobaczyć. Masz LPG? jak auto zachowywało się przed tymi wymianami?
  • Poziom 10  
    tak mam LPG.auto przed wyminami było jeszcze gorsze tragedia nie dało sie praktycznie na bieg jałowy puscic bo zaraz gasł teraz jest znacznie lepiej, ale jak sie rozgrzeje to tez rewelacji nie ma. obroty jeszcze jako tako ale i tak jest to nie przyjemne tylko to uruchmainie rozgrzanego silnika jest strasznie trudne jak zaskoczy to strasznie nierowno pracuje i trzeba go pedałem gazu pompować i jak sie wkreci powyzej 4 tys. obr. to dopiero zaczyna pracowac na biegu jałowym ale tak do 15 sekund i zaczynaja szalec obroty na biegu jałowym i zaraz po tym gasnie.

    Dodano po 4 [minuty]:

    aha co do szczelin w przepustnicy to na tej osi co jest osadzona klapka na około 2 mm przy otwartej a przy zamknietej około 1,5 mm
  • Poziom 15  
    przychodzi mi jeszcze tylko do głowy czujnik temperatury w przepływce ewentualnie czujnik połozenia wału korbowego. Szukanie przyczyny przy takich objawach to łamigłówka.
  • Poziom 10  
    aha rozumie sprawdze to moze cos zrobie wiem własnie ze to łamigłówka. dzieki za informacje bede cos robił jak cos to bede jeszcze pisał
  • Poziom 10  
    witam dzieki serdeczne za pomoc zminiłem przepustnice i z tym oczywiście czujnik położenia przepustnicy i jak narazie jest super. :) dzieki za pomoc :)
  • Poziom 15  
    Nie ma sprawy, te czujniki potrafią nieźle namieszać. Pozdr.
  • Poziom 10  
    jednak nic nie pomogło nadal była patologia po tej wymianie. okazało sie ze jest zepsuty zawór regulujacy cisnienie paliwa i dawał nie regulował tylko leciało jak chciało i zalewało go. po tej wymianie jezdze około 2 mce i jest wszystko w jak najlepszym przadku.

    Dodano po 58 [sekundy]:

    jednak nic nie pomogło nadal była patologia po tej wymianie. okazało sie ze jest zepsuty zawór regulujacy cisnienie paliwa i dawał nie regulował tylko leciało jak chciało i zalewało go. po tej wymianie jezdze około 2 mce i jest wszystko w jak najlepszym przadku.