Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

golf 2 td ciężko pali na ciepłym silniku

Kilo1000g 22 Kwi 2009 22:10 3337 7
  • #1 22 Kwi 2009 22:10
    Kilo1000g
    Poziom 10  

    Witam
    mam mały problem z moim golfikiem. Z rana jak zagrzeje świece pali na dotyk jak się zagrzeje musi zakręcić pare razy żeby załapał. natomiast jak podgrzeje mu świece (Nadal na ciepłym silniku) pali lux. Dodam że jak bym nie zagrzał świec nie ma szans żeby odpalił nawet w ciepły dzionek. Na ciepłym silniku obroty mi spadają tak że trzęsie deską. Ogulnie obroty muszą być na poziomie 1200rpm żeby nie trząsł deską. każde obciążeni spowodowane np włączeniem świateł powoduje że odczówalnie spadają mi obroty. Jeszcze co zauwarzyłem to takie falowanie obrotów tzn jak ustawiony jest na te 1200rpm to po przegazowaniu obroty spadają na 900rpm i dopiero ustawiają się na 1200rpm. to mój drugi golf i w poprzednim nie było takich objawów. Teraz napisze co w nim robiłem.
    Mianowicie:
    Głowica była planowana i gniazda szlifowane.
    Pierścienie tłokowe są nowe
    końcówki wtrysków nowe.
    i takie podstawy jak pasek oleje
    Wiec kompresja jest ok.
    czy pomoże coś przestawienie zapłonu? czy to może pompa siada?

    0 7
  • #2 22 Kwi 2009 23:11
    kwok
    Poziom 39  

    możesz troszkę przyspieszyć zapłon i zobaczyć co będzie a jeśli nic to nie da to chyba pompa do wymiany/naprawy

    0
  • #3 23 Kwi 2009 08:18
    DJ_Opornik
    Poziom 20  

    Prysznic z zimnej wody na pompe i jak odpali to znaczy ze ma nieszczelności ze starości.

    0
  • #4 23 Kwi 2009 22:20
    Kilo1000g
    Poziom 10  

    A taką pąpe można zregenerować czy trzeba nową zakupić?>

    0
  • #5 23 Kwi 2009 23:05
    glosny83
    Poziom 28  

    luzy na zaworach sprawdzić

    0
  • #6 24 Kwi 2009 11:45
    trans-serwis
    Poziom 39  

    głośny co ty za brednie wypisujesz tam jest hydraulika.
    Kilo zmierz ciśnienie w cylindrach i sprawdż moment wtrysku, jak dobre to pompa do naprawy.

    0
  • #7 24 Kwi 2009 12:16
    glosny83
    Poziom 28  

    a no fakt zakręciłem się

    0
  • #8 24 Kwi 2009 21:52
    Kilo1000g
    Poziom 10  

    Jeżeli chodzi o ciśnienie to wymieniałem pierścienie. luz był minimalny więc ciśnienie musi być ok. tak na marginesie nie mam czym zmierzyć ciśnienia, do benzyniaka mam barometr a do diesla jeszcze się nie dorobiłem. autko zbiera się naprawdę ładnie zrywa przyczepność na drugim biegu ale kopci na czarno. Sprubuje ruszyć pompą tak aby przyspieszyć zapłon. ciekawe czy coś to da. Czy ktoś wie ile kosztuje taka regeneracja pompy?

    Dodano po 9 [minuty]:

    Cytat:
    do benzyniaka mam barometr

    Przepraszam za błąd, nie wiem dlaczego ale skojarzył mi się barometr a chodziło mi oczywiście o manometr. taki błąd

    1