Witam. Interfejs po podłączeniu do komputera jest wykrywany, instalują sie sterowniki z CD, a potem przy uruchomieniu scantool.net w wersji 1.13 wyskakuje błąd "Interface was not found" czy przy podłączeniu do samochodu ten błąd zniknie czy jest to wadliwe urządzenie? (nie mam jak go teraz podłączyć do auta bo laptop mi sie rozleciał. Będe wdzięczny za odopwiedź ze strony posiadaczy tego ustrojstwa.
Nie pamiętam, bo bardzo rzadko używam tego badziewia, ale jak niema zasilania to jak może działać?
To tak jakbyś narzekał, że pralka nie działa z wyjętą wtyczką z gniazdka.
Od strony komputera jest zasilanie, a z tego co piszesz to musi być zasilanie z obu stron. Nie znam się na tym i zastanawiam sie czy kupiłem sprawne urządzenie.
witam temat interfejsu elm327 mam dwa i za hiny ludowe nie moge ich zaistalowac caly cas mi wyskakuje nie zaistalowane sterowniki kod28 i w menadzerze urzadzen znak zapytania z wykrzyknikiem jak ktos moze to prosze o pomoc
nie potrzebujesz samochodu do wykrycia elm-a,musisz mieć zainstalowany sterownik kabelka,działa mi prawie z każdym autkiem.pod pcmscan chyba najlepiej albo scanmaster
ja mam podobny problem mój interfejs tez nie działa z żadnym programem a po podłączeniu samochodu tez nic, wychodzi że go nie wykrywa, i świeci się czerwona kontrolka, a tak w ogóle to czy on działa w oplach ,bo mam astrę 1.7dti 2000r.
Co do elm-a żeby programy działały i żeby komputer prawidłowo wykrywał interfejs nie wystarczy tylko zainstalować sterowniki i ustawić port. Trzeba również ustawić odpowiednią prędkość przesyłu na porcie. Jeżeli będzie zbyt duża lub zbyt mała interfejs nie będzie działał. w programie scantool 1.13 w opcjach trzeba ustawić na prędkość 38400 i powinno działać.