Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes CLK W208 99' - 2.0 16V - warty?

Apollo-SERWIS 23 Kwi 2009 21:42 10938 18
  • #1 23 Kwi 2009 21:42
    Apollo-SERWIS
    Poziom 22  

    Chcę kupić Mercedesa CLK 99-00 rocznik. Coś za 25-30 tysięcy. Udało mi sie znaleźć piekny zadbany model z roku 99 w wersji Elegance. Silnik 2.0 136KM. Cena 26500. Do tej pory jeździłem .... Fiatem Bravo Wiem, ze roznica dosc diametralna.



    Czy warto kupic W208 z tym silnikiem? Jeżdze raczej tylko po miescie, z domu do pracy, czasem jakis wypad za miasto.

  • #2 24 Kwi 2009 10:17
    ralf8484
    Poziom 12  

    sam myslę o takim mesiu jesli jezdzisz po miescie to ten silnik jest odpowiedni chodziaz ja szukałbym silnika z kompresorem

  • #3 24 Kwi 2009 22:24
    Apollo-SERWIS
    Poziom 22  

    No wlasnie sa 2 fajne propozycje na Allegro.

    1. Rocznik 99" białe skory, pelna elektryka, 2.0 16V 136KM, wersja elegance.

    2. Rocznik 99" tapicerka cos ala welur, w kabine brzydko, ale z zewnatrz ladny, przyciemniony, ekstra fele, kompresor 2.3 zagazowany.


    Roznica miedzy opcja 1 a 2 to 500 złotych. Wybiore chyba jednak bez kompresora.

  • #4 25 Kwi 2009 13:26
    ralf8484
    Poziom 12  

    jeśli róznica w cenie jest taka mała a ten drugi jest z kompresorem i ma gaz to coś raczej jest z nim nie tak choc najlepiej przekonac się na żywo

  • #6 25 Kwi 2009 16:27
    ralf8484
    Poziom 12  

    ten drugi wygląda naprawdę dobrze z zewnątrz ale srodek tak jak pisałeś lepszy w pierwszym egzemplarzu ale jak pisałem trzeba to obejrzyc i zweryfikowac stan faktyczny chodziaz ja byłbym na korzysc kompresora jest takie forum http://bezwypadkowe.net/ zajrzyj moze ktoś oglądał te samochody

  • #7 25 Kwi 2009 17:19
    Apollo-SERWIS
    Poziom 22  

    Forum fajne, niezly ktos mial pomysl.


    Na oglądanie pierwszego jestem umówionu w środe, jak zrobi na mnie mieszane wrazenei to pomysle nad tym drugim.


    Co procz elektryki najczesciej siada w tym aucie? Na co zwrocic uwage?

  • #8 25 Kwi 2009 21:42
    ralf8484
    Poziom 12  

    zawieszenie bo jak się nie mylę to klasa E ale to nie wina merca a naszych pięknych dróg ale najlepiej zobaczyc oponie na forum mesia

  • #9 03 Maj 2009 13:59
    xxKumas
    Poziom 11  

    mam CLK 200Kompressor
    blacha jak w okularze wiec trzeba dbać i szybko poprawiać
    co do wersji 136ps jeśli nie zależy Ci na przyśpieszeniu to będzie najlepszy wybór ;) ekonomiczny i łatwo zamontować wtrysk podtlenku LPG ;D
    200K spalanie 11 przy bardzo ekonomicznej jeździe 13 przy normalnej dynamicznej
    230K odpowiednio o litr więcej

    pozdrawiam jak coś pytaj na PW

    ps. części pasują od w210 i w202 i raczej większość jest tania

  • #10 03 Maj 2009 14:09
    Apollo-SERWIS
    Poziom 22  

    A jak z awaryjnościa tych silników? Naczytałem sie ze wymiana uszczelki co jakis czas w kompresorach to niestety standard. Podobno chlodzenie takze nie zostalo najlepiej zrobione?

    Czy z silnikiem 136km sa jakies problemy?

  • #11 03 Maj 2009 14:16
    xxKumas
    Poziom 11  

    tzn tak mnie się uszczelka jeszcze na szczęście nie wydmuchała... chłodzenie fakt jak poszalejesz tak z 40-60 min (np. szybki przelot w nocy przez miasto, gaz do dechy, hamowanie, jazda bokiem itp) potrafi się niebezpiecznie podnieść temperatura ;) ale to chyba tak w każdym aucie jest ;)

    jeśli chodzi o wersję niedoładowaną to nie za wiele wiem :/ wiem tyle że z LPG jedzie dobrze ;)

  • #12 03 Maj 2009 16:02
    Apollo-SERWIS
    Poziom 22  

    http://allegro.pl/item615560228_otomoto_mercedes_clk_200_sport_coupe.html



    Bylem ogladac tego. Sprzedawca mi go odda za 25tys tyle ze bez radia. Auto walone bylo w prawy tylni bok, od srodka widac lekko krzywy slupek. Lakier jak sie przyzec to dobrze nie wysechl jak koles nim wyjechal od lakiernika. pozatym w obu drzwiach trzeba dospawac te 2 zawiasy, poniewaz sie ulamaly i drzwi sie tak dziwnie otwieraja i zamykaja. Podloznice cale, nie wymieniane, silnik jak zyleta, ogolnie wrazenie robi ekstra... Ja bym sie nie dopatrzyl mankamentow, tyle ze byl ze mna kumpel blacharz lakiernik.


    Interesowac sie tym czy odpuscic?

  • #13 08 Maj 2009 13:08
    grzegorziai
    Poziom 1  

    Miałem takiego Mietka, dokładnie z tym samym silnikiem (136 KM). Byłem bardzo zadowolony z auta. Robi bardzo duże wrażenie. Obejrzałem i testowałem kilka egzemplarzy, czytałem wiele opinii i uważam, że to najmniej awaryjny silnik tego modelu. Na trasie potrafiłem nim zejść do 8 l. a po mieście nawet ok. 10-11l. Jak się rozbuja to leci jak burza.

    Fajny środek ma ten model, podoba mi się ta jasna skóra, czy oferta jest dalej aktualna? ;-)

    Widzę, że wersja ELEGANCE bez żadnych zbędnych przeróbek pseudo tuningowców, jakich to wiele lata. Te auto to symbol elegancji, więc do niego wymyślne spoilery nie pasują.

    Wyłamane zawiasy? To by drzwi się nie trzymały ;-) "drzwi sie tak dziwnie otwieraja i zamykaja" - tutaj chodzi zapewne o ograniczniki, co się zdarza w kazdym aucie, koszt takiego ogranicznika na allegro to 25-30 pln, więc to nie jest problem.

    Porównując te dwa modele to środek zdecydowanie na duży plus dla tego pierwszego. Wyposażenie jak widzę pełna elektryka w pierwszym egzemplarzu, fajne radio... czego brakuje w drugim. Jednak drugi ma ładne felgi, ale to zawsze z czasem możesz sobie zakupić. Podsumowując wybrałbym ten model w skórach ;-) Nie chciałbym znów samochodu na GAZ, miałem kiedyś instalacje w VW i non stop pękała mi uszczelka pod głowicą... strach było nim wyjechać na trasę.

    Zresztą Mercedes na GAZ? To jednym słowem OBCIACH ;-)
    Jak masz jakieś pytania to wal śmiało ;-)

    Pozdrawiam i daj znać jakiego wyboru dokonałeś ;-)

  • #14 09 Maj 2009 12:15
    Apollo-SERWIS
    Poziom 22  

    zrezygnowałem z obu. Ściągam coś z niemiec albo belgii

  • #15 10 Maj 2009 08:56
    ralf8484
    Poziom 12  

    i to bedzie chyba najlepszy wybór daj znac jle cię to wszystko wyniesie

  • #17 17 Maj 2009 10:00
    Apollo-SERWIS
    Poziom 22  

    Zrezygnowałem z CLK na rzecz E46 :)


    ralf - same opłaty nie sa takie złe. Przy silniku do 2 litrow akcyza to 3% z hakiem, do tego tlumaczenie umowy 100, druk zwolnienia z vatu 160, OC, rejestracja i latasz:)

  • #18 17 Maj 2009 10:34
    ralf8484
    Poziom 12  

    no to życzę szerokiej drogi

  • #19 17 Maj 2009 10:34
    Apollo-SERWIS
    Poziom 22  

    dzieki, pozdrawiam

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo