Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
PCBwayPCBway
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

wzmacniacz ROTEL RA-313 gra tylko jedno wyjście

26 Kwi 2009 12:29 9840 60
  • Poziom 11  
    Posiadam wzmacniacz ROTEL RA-313. Problem polega na tym ze przy podłączeniu obojętnie jakiego źródła dźwięku gra tylko jedno z czterech wyjść a mianowicie: right speaker A. Inne wyjścia nie działają... W czym może tkwić problem?? Proszę o pomoc...

• PCBwayPCBway
  • Poziom 28  
    Najczęściej problemem jest uszkodzony koniec mocy, następnie wejście sygnału do końcówki- ale przede wszystkim należy sprawdzić bezpieczniki
  • Poziom 11  
    Ja jestem laikiem jeśli chodzi o audio. Chodzi o te bezpieczniki rurkowe na płytce drukowanej?? A jak wymienić końcówki mocy??
  • Poziom 28  
    Tak - sprawdź te bezpieczniki czy mają przejście - może tak być że końcówka jest sprawna
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    Sprawdzałem i te bezpieczniki mają przejście... Więc co mogę jeszcze zrobić??
  • PCBwayPCBway
  • Poziom 28  
    Możesz miernikiem pobadać przejścia z wyjść głośnikowych do samych końcówek ( nie wiem czy jest w nim przełącznik wyboru głośników - ale może szwankuje ) następnie można podać sygnał bezpośrednio na końcówkę ( do potencjometru Volume )
  • Poziom 11  
    przejście od wyjść głośnikowych do końcówek jest... co dalej??
  • Poziom 28  
    Sprawdź czy dochodzi do końcówek napięcie - Jeżeli jest to możesz spróbować podać źródło sygnału do potencjometru głośności - jak nie zagra to końcówka mocy niestety uszkodzona?
  • Poziom 11  
    jak podłączyć sygnał do potencjometru głośności?? są dwa przewody... do jednego ''+'' a do drugiego ''-''??
  • Poziom 28