Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Doradźcie - zakup LCD 32-40 cali, 100Hz

amonra24 29 Kwi 2009 13:08 3901 9
  • #1 29 Kwi 2009 13:08
    amonra24
    Poziom 2  

Witam serdecznie!:)

Mam nadzieję, że nie naruszyłem żadnego z zapisów regulaminu pisząc nowego tematu.:)

Sprawa jest krótka:

Poszukuję LCD:
    - do kwoty 3200 PLN;
    - 32 - 40 cali;
    - koniecznie 100 HZ i FullHD
    - oglądane będzie głównie TV z kablówki(tuner cyfrowy Vectra), DVD, Blu-Ray, Playstation 3;

Na razie brałem pod uwagę Sharp'a.

Jestem laikiem w tym temacie, także czekam na poradę. :)

Pozdrawiam.

Marcin

• #2 30 Kwi 2009 14:22
    sinksink
    Poziom 12  

Mogę się mylić, ale w dzisiejszych czasach, wszystkie te LCD mają zbliżone parametry i funkcje. Ja bym kazał sobie w sklepie postawić jeden obok drugiego i porównał jakość obrazu. Kształt obudowy jaka komu pasuje.
    To takie moje skromne zdanie...

• #3 04 Maj 2009 12:44
    milanogirl
    Poziom 13  

A myślałeś nad jakimś konkretnym modelem Sharpa? Jeśli korzystasz z BluRay'a i Ps3, to pewnie zależy ci na większej ilości wejść HDMI? Tak naprawdę w przedziale, który podałeś da się znaleźć kilka dobrych modeli; największy problem może stworzyć 100 Hz, choć ten pomysł jak najbardziej popieram. Najpierw trzeba się zdecydować na jakieś 2-3 typy, a potem zrobić tak jak radzi siksink. Ale przecież nie będziesz tak oglądał całej sklepowej wystawy ;). Ja bym proponowała zwrócić uwagę na Telewizor Sharp LC32XL8E albo Telewizor Samsung LE37A656A1

• #4 07 Maj 2009 13:44
    amonra24
    Poziom 2  

Dziękuję za poradę. :) Samsung ma duży plus za 37 cali. :)

Z drugiej strony Sharp ma dobre opinie wśród ludzi, których znam i je posiadają. Szukam przede wszystkim Aquosa, bo to o nim słyszałem tyle zachwytów.