Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Cinquecento 700 - przy prędkosci 70 muli...

29 Kwi 2009 20:16 4324 21
  • Poziom 9  
    Witam a wiec mam taki problem z moim cieniasem, wszystko ładnie pali tylko ze przy predkosci 70-75 zaczyna sie mulić i jak wciskam do dechy to nic nie idzie tylko zwalnia, pomaga gdy wrzuce na luz chwile odczekam i moge dalej jechac ale zaraz robi sie to samo... Tak mi sie wydaje jak by na jednym tloku chodził :/... wczoraj wymieniłem świece i przewody dalej jest to samo tylko teraz max prędkość to 80 i zwalnia jak pisałem wczesniej ... prosze o pomoc chlopaki pozdrawiam
  • Poziom 36  
    Filtry powietrza i paliwa na pierwszy rzut.
  • Poziom 18  
    Może być problem z pompką paliwa, w tym modelu jeśli dobrze pamiętam jest pompka mechaniczna identyczna do tej z malucha, jeśli tak to może być uszkodzone kilka różnych rzeczy: zaworki lub membrana lub zbyt krótki popychacz ( wytłuczony, zużyty ), ja dawno temu jak posiadałem jeszcze malucha miałem podobne objawy to winny był popychacz pompki wymieniłem na nowy i auto od razu odżyło.
  • Poziom 9  
    dziieki tak jutro zrobie i dam znać jak i co ... pozdrawiam miłej nocki
  • Poziom 9  
    witam :) filter paliwa, węzyki pompa paliwa wymienione ... dalej to samoo robi sie tak częściej gdy jest na dworze chlodno ... czy moze to byc spowodowane tym ze nie mam rurki ktora doprowadza ciepłe powietrze z kolektora ? nie mam jej juz dosyc długo a problem pojawial sie juz w zime... Pozdrawiam
  • Poziom 28  
    woda jest w gażniku przedmuchaćgażnik wlać denaturat do paliwa i będzie ok
  • Poziom 35  
    Nie no z tą wodą to jest przebój:D
  • Poziom 20  
    wężyki od paliwa sprawdzić czy szczelne a szczególnie na
    łączeniach
  • Poziom 9  
    to co wyzej napisalem to wymienilem, dzisiaj zalozyłem ta rurke co doprowadza ciepłe powietrze z nad kolektora i powinno być dobrze :)

    szczepanstjepan wezyki szczelne wymieniane na nowe ;))

    glosny83 gdzie ta woda miala by byc :))

    pozdrawiam :))
  • Poziom 9  
    witam, dziś rano jechalem do pracy i stalo sie tak znowu(tzn. przerywal przy predkosci 70km/h)

    Moze nie napisalem wczesniej, gaźnik mam FOS :( naprawde nie wiem co moze mu być :( chyba wleje dzisiaj denaturatu do paliwa to moze cos pomoze...

    2 setki na 5 litrów starczy ?
  • Poziom 9  
    witam rozwiazałem swoj problem
    powodem przerywania na 4 biegu bylo to ze do gaznika dostawalo sie za malo mieszanki paliwowej ;) wystarczylo troche wykrecic srobke po lewej stronie gaznika

    temat do zamknięcia... ;) pozdro
  • Poziom 19  
    Mam pytanie o której śrubce mowa. Chodzi o tą przy mębranie urządzenia rozruchowego,czy o tą co ustala skład mieszanki przy podstawie gażnika.
  • Poziom 11  
    W tych silnikach masz na gazniku śrubke od ustalania składu mieszanki.
  • Poziom 28  
    Jarosx9 napisał:
    Nie no z tą wodą to jest przebój:D
    a jaki przebój
  • Poziom 35  
    glosny83 napisał:
    Jarosx9 napisał:
    Nie no z tą wodą to jest przebój:D
    a jaki przebój

    sezonu
  • Poziom 28  
    aha rzeczywiście co sezon się woda w paliwie zbiera a potem w gażniku ląduje
  • Poziom 35  
    glosny83 napisał:
    aha rzeczywiście co sezon się woda w paliwie zbiera a potem w gażniku ląduje

    Wiesz co, nalej sobie do baku trochę i zobacz czy ci muli przy prędkości 70-80 km/h.
  • Poziom 28  
    mulić morze nie muli ale na obroty się nie wkręca to była moja sugestia tylko
  • Poziom 9  
    tak właśnie o ta srubke chodzi o ktorej mowisz Artur h
    :)
  • Poziom 35  
    Mnie to i tak coś tu nie pasuje w tych waszych poradach.
    Przy maksymalnym wciśnięciu gazu, jakiekolwiek regulacje składu mieszanki śrubkami czy też dysze wolnych obrotów nie mają znaczenia. Byle tylko paliwo płyneło dyszami głownymi i nic nie zasłaniało gardzieli i będzie full przepływ bez dławienia.
    Niech się jakiś gaźnikowiec wypowie lub poprawi to co napisałem.
  • Poziom 11  
    Wadom cc 700 były źle utwardzone krzywki wałka rozrządu, przez co nie otwierały się po pewnym czasie zawory wydechowe. Jeśli samochód nie ma mocy, a wszystko juz wymieniłes, to zdejmij kopułkę z gaźnika i przegazuj. Jeśli zacznie "prychać' paliwem do góry to możliwe ze to wałek rozrządu - łatwa wymiana w sumie,
  • Poziom 9  
    Miałem ten sam problem...nie wiedziałem co jest!Rozpędzałem się do 80km i zwalniał,dosłownie nie dało się jechać!Wykryłem wadę!Było to zapchanie tłumika!W końcowym tłumiku znajduje się wata szklana która w moim przypadku była cała nasączona wodą i wogóle nie było przesytu spalin...rozciołem tłumik na pół,wywaliłem watę..zespawałem i chodził jak nowy...potem znowu się to powtórzyło i okazało się że środkowa częć tłumika jest zapchana,,,powtóżyłem czynność i jak ręką od joł...!A więc radzę sprawdzić wydech!Cały!