Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

regulator do skody felicji

Matder 30 Kwi 2009 07:47 2119 10
  • #1 30 Kwi 2009 07:47
    Matder
    Poziom 9  

    Witam.
    Padł mi regulator napięcia w skodzie felicji, jak przeglądałem allegro to okazało się że są 3 rodzaje tych regulatorów 55A, 70A, 90A. Mam silnik 1.3MPI, akumulator 45 Ah. Jaki mam kupić regulator? Wydaje mi się że powinien to być 70A lub 55A ale nie jestem pewny(czytałem kiedyś że 90A był montowany w silnikach 1.9D). Na starym regulatorze jest napisane tylko 14V.

    0 10
  • #2 30 Kwi 2009 07:56
    domex32
    Moderator na urlopie...

    Przeczytaj z alternatora, jaką ma wydajność prądową.

    0
  • #3 30 Kwi 2009 08:05
    Matder
    Poziom 9  

    na alternatorze nie jest nic napisane, no chyba że bym go wymontował z silnika to może by się znalazła jakaś tabliczka, ale to dla mnie za dużo roboty, może ktoś się orientuje jakie tu były montowane regulatory?

    0
  • Pomocny post
    #4 30 Kwi 2009 08:18
    domex32
    Moderator na urlopie...

    W zależności od wersji wyposażenia, czy z klimą czy bez były montowane różne alternatory, jeśli nie masz klimatyzacji twój alternator ma 65 A. I taki musisz znaleźć.

    0
  • #5 30 Kwi 2009 08:31
    Matder
    Poziom 9  

    nie mam klimatyzacji, elektrycznych szyb ani lusterek

    0
  • Pomocny post
    #6 30 Kwi 2009 08:43
    viper555
    spec od auto-elektro

    Załóż pierwszy lepszy to nie ma żadnego znaczenia.P

    0
  • #7 30 Kwi 2009 08:51
    Matder
    Poziom 9  

    po klopocie :) okazało się że na regulatorze sa wybite jakieś napisy, były zabrudzone i ich nie zauważyłem, okazało się że jest to regulator 70 A ;) Jeszcze jedno pytanie... za alternatorem zauważyłem białą kostkę z napisem ECIA 22uF
    Uz=24 V pod napisem jest jakich schemat (kondensator i dioda połaczone równolegle), zastanawia mnie to uz =24V, samochód mam dopiero miesiąc i nie wiem kto co wcześniej z nim kombinował. (Uz to chyba napięcie zasilania tylko nie wiem czemu tam jest napisane 24 V jak alternator ma 12 V :o )

    0
  • Pomocny post
    #8 30 Kwi 2009 11:19
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #9 30 Kwi 2009 11:50
    Matder
    Poziom 9  

    Elektrit a czy ten filtr przypadkiem nie powinien mieć Uz=12V?

    0
  • #10 30 Kwi 2009 12:39
    viper555
    spec od auto-elektro

    Pomyliłem wpis oczywiście chodzi o napięcie znamionowe -czyli maksymalne na dany element, przy 12V Uz-24V, a przy 24V- 48V.P

    0
  • #11 30 Kwi 2009 12:42
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto