Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

MASTER 2.2dci 2002 ustawienie kół rozrządu

30 Kwi 2009 10:59 15596 3
  • Poziom 10  
    Witam! Master 2.2 dci 2002 rok. uszkodzone zęby na kołach rozrządu (tych pracujących w oleju) przestawiło się koło napompie wtryskowej (na którym jest czujnik GMP) w stosunku do wału korbowego i silnik zgasł.
    Brak znaków i nie mam pojęcia jak te koła ustawić względem siebie,
    (wszystkie koła są już nowe)
    może ktoś juz spotkał się z tym zagadnieniem?
    ps. rozrząd w tym silniku jest częściowo na kołach zębatych pracujących w oleju i częsciowo na pasku. Są dwa czujniki na kole zamachowym i na kole pompy wtryskowej ( ustawienie pompy wtryskowej nie ma znaczenia w stosunku do koła na niej)
  • Poziom 10  
    przestawiłem to koło w dwie inne pozycje i jest lepiej ale nadal nie pali ciśnienie paliwa podczas zapalania 400atmosfer z regulatorem i około 900 atmosfer na żarówce 21W
  • Moderator Samochody
    Mam taki silnik rozebrany na hali, kumpel robił przekładkę i musiał zmienić łapę, bo "dawca" był bez klimy, nie mam teraz jak go zapytać jak ustawił to koło, bo pojechał na weekend i wyłączył tel., ale zauważyłem, że w wewnętrznej części koła (tej ruchomej, ze sprężyną) jest otwór z gwintem m6 (w zewnętrznej jest otwór Φ10) a w obudowie jest "dołek" na dole minimalnie przesunięty w stronę bloku silnika, prawdopodobnie jest to znak ustalający.
    Tak na marginesie to te silniki to straszne badziewia, w tym który przekładaliśmy po 200 kkm korba wyszła prawie bokiem, rozkręciła się stopa, wał, korba i tłok do wyrzucenia. Koszt naprawy przekroczył by 10k zł. Brak używanych silników w dobrym stanie, klient kupił Vauxhalla anglika, jako dawcę silnika. U Ciebie zmieliło tryby......
  • Poziom 10  
    auto trafiło do serwisu, ustawili koła i autko pali.
    dziękuję wszystkim za pomoc i POZDRAWIAM