Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw passat b4 2,0 benzyna gaz

sylwek_dra 30 Kwi 2009 21:17 6548 31
  • #1 30 Kwi 2009 21:17
    sylwek_dra
    Poziom 11  

    witam posiadam samochod vw passat b4 2,o benzyna gaz problem polega na tym iz samochod nie ma przyspieszenia od 100 km/h do 150 km/h potrzebuje ze 3 minutyjest mulowaty jak zolw to samo na gazie i na benzynie chociaz teraz juz drugi zbiornik jezdze na benzynie to okolo 140nlitrow paliwa a poprawy zero!!!!!!!!!! co sie okazalo to przeplywomierz byl padniety to pokazalo na komputerku przeplywomierz wymienilem w/g numerow fabrycznych(dziala 100%) zero poprawy swiece wymienione przewody wysokiego napiecia tez palec kopulka czujnik temp katalizator nie zapchany filtry paliwa powietrza wymienione wszystkie wezyki podcisnieniowe nowe brak jakiego kolwiek lewego powietrza nic z zadnych zeczy np jak trzymaja go chamulce czy cos w tym stylu nie ma nic takiego czy silnik goracy czy stoi cala noc pali od kopa na dotyk chodzi rowno!!!!!!!!!! a i cisnienie ma ok co moze byc bo juz sil nie mam a i jeszcze jedno po wymianie przeplywomierza na komputerku nie ma zadnych bledow ,moze mi sie wydaje ale chyba jak jest zimny po calej nocy go odpale to ciagnie lepiej tak prtzynajmniej mi sie wydaje ale jak mi przynajmniej sie wydaje ze ciagnie lepiej to tylko przez max 3 minuty i dalej jest mulowaty jakby mu dodatnia temperatura przeszkadzala chyba ze mi sie wydaje za tępy jestem juz na to wszystko co moze mu dolegac a i na benzynie i na gazie taki sam zolw z gory dzieki za odpowiedz a temu co mi pomoze to chyba nobla dal bo wszyscu mechanicy rece rozkladaja pozdrawiam wszystkich

  • #2 01 Maj 2009 21:09
    mortego
    Poziom 16  

    na jakim komputerze był sprawdzany??

  • #3 03 Maj 2009 23:03
    sylwek_dra
    Poziom 11  

    nie mam pojecia na jakim ale ten mechanik tylko naprawia samochody marki vw i audi za zadne inne auta sie nie zabiera wiec wydaje mi sie ze ma odpowiedni komputerek do tego typu samochodu

    Dodano po 2 [godziny] 47 [minuty]:

    czy moze ktos ma jeszcze jakies pomysly??rece opadaja a najgorsze to to ze inne samochody ktore maja silnik 1,4 benzyna zostawiaja mnie z tylu

  • #4 03 Maj 2009 23:10
    mortego
    Poziom 16  

    spróbój podmienić jakiś inny komputer sterujący

  • #6 04 Maj 2009 17:01
    sylwek_dra
    Poziom 11  

    komputerka nie mam z kad zamienic :cry:teraz gaz mam odlaczony tzn ta rurke co idzie do filtra i ten kawalek metalu przy filtrze co jest tam ten waz podlaczony tez wyzucilem jest poprostu wszystko tak jak bylo fabrycznie i mykam na benzynie wlasnie go dzis gonilem na obwodnicy trzymalem mu tak srednio 190 do 200 km/h tyle smialo jedzie ale przyspieszenia nadal nie ma nadal mulowaty samochody 1,4 benzyna 1,6 benzyna w przyspieszeniu z miejsca nie mam startu:cry:

  • #7 05 Maj 2009 20:40
    sylwek_dra
    Poziom 11  

    Witam dzisiaj bylem u elektryka podlaczyl go pod komputerek i pokazalo ze niby czujnik przepustnicy nie dziala wykasowal blad czujnika przepustnicy i kazal jutro przyjechac sprawdzic i mowil ze jezeli bedzie blad czujnika przepustnicy to znaczy ze ten czujnik padl myslicie ze czujnik polozenia przepustnicy ma wplyw na mulenie samochodu?? z gory dzieki za odpowiedz jak okaze sie ze to czujnik to dam znac pozdrawiam i dzieks za odpowiedzi

  • #8 06 Maj 2009 20:18
    sylwek_dra
    Poziom 11  

    bylem dzis ponownie na kompie i nie pokazuje zadnych bledow co robic ma ktos jakies konkretne pomysly???????????????

    Dodano po 1 [godziny] 36 [minuty]:

    widze z nikt nie ma zadnych pomyslow chyba nic mi nie zostanie tylko grata sprzedac moze jakis magik go sam sobie naprawi

  • #9 07 Maj 2009 01:22
    kwok
    Poziom 38  

    q....wa - odczyt parametrów na kompie i mądra głowa - nie tylko błedy
    ciśnienie paliwa na listwie
    po wyrzuceniu miksera powinien jechać bez problemu a tu kupa więc podstawa - jaką temp widzi ecu skoro zimny jedzie lepiej

    Dodano po 2 [minuty]:

    a może po prostu masz długą skrzynie - jaką prędkość masz przy 5 tys obr na trzecim biegu?

  • #10 10 Maj 2009 20:07
    sylwek_dra
    Poziom 11  

    czujnik temperatury wymienilem na oryginalny i czujnik przepustnicy tez wymienilem na nowy teraz jest juz duzo lepiej ale czasami przy nacisnieciu pedalu gazu ta jakby zamuli go na 2-3 sekundy i potem zaczyna ciagnac co to moze byc??????????????? i co masz na mysli (dluga skrzynia) ??????????????? z gory dzieki za odpowiedzi.

  • #11 10 Maj 2009 23:43
    kwok
    Poziom 38  

    nie wiem jak ci wytłumaczyć różnicę między krótką a długą więc sprubuję tak:
    skrzynia krótka 3 bieg - 6500rpm 120km/h
    skrzynia długa 3 bieg - 6500rpm 150km/h
    na długiej skrzyni auto słabiej przyspiesza i żeby rozpędzać takie auto efektywnie trzeba kręcić silnik na wyższe obroty na niższych biegach
    odnośnie przymulania sprawdź sondę najlepiej próbnikiem na ledach w czasie jazdy
    skoro nie zawsze przymula może być początek końca tej sondy - po prostu czasami się "wiesza" albo pojawia się przebicie od grzałki i może zajść potrzeba polatania parę dni z próbnikiem żeby móc zaobserwować co się dzieje

  • #12 11 Maj 2009 19:33
    sylwek_dra
    Poziom 11  

    a jak tak zamula na benzynie i gazie to moze byc to sonda czy jak sie jezdzi na gazie sonda nie ma nic wspolnego?? jutro zmykam w trase dosc daleko sprawdze ile ma na 3 cim biegu i dam znac on robi cos takiego ze po dodaniu gwaltownie gazu zamuli sie na okolo 2- 3 sekundy i zaczyna ciagnac a jak delikatnie sie dodaje to przewaznie jest ok

  • #14 12 Maj 2009 17:34
    sylwek_dra
    Poziom 11  

    chmm to moze faktycznie sonda bo zauwazylem ze jak sie go przegazuje to slychac w tlumiku ze sobie przycha po kazdym przegazowaniu no chyba ze prychanie nie ma nic wspolnego z sonda??????????????????? i tak jakby silnik sobie bardzo lekko co jakis czas zadrzy wiecie co to???????? sonde juz licytuje jak wymienie bedzie zmiana dam znac i dzieki za podpowiedzi widze ze reszty ludzi nie maja pojecia co mi napisac i pomoo jak narazie z gory tobie dzieki

  • #15 12 Maj 2009 18:09
    emeryt2
    Poziom 42  

    Kwok - a jak działa sonda lambda na gazie , czy czasami ta instalacja nie ma emulatora sondy - ma?

  • #16 12 Maj 2009 19:13
    sylwek_dra
    Poziom 11  

    a co to emulator sondy?? gdzie to sie znajduje????????

    Dodano po 49 [minuty]:

    aha i mam pytanko co to za czujnik ktory znajduje sie przypiety do pokrywy powietrza (do filtra powietrza) jest to jakis czujnik czarny z duza niebieska kropka jest on na 2 piny i te dwa kabelki ida do wiazki do wtyczki od przeplywomierza no i jak odlacze ta kostke czarna z niebieska kropka to silnik nic nie reaguje co to za kostka??

  • #17 12 Maj 2009 22:01
    kwok
    Poziom 38  

    sylwek_dra napisał:
    sonde juz licytuje ......


    jeśli licytowana sonda ma na imię bosch to możesz licytować a jeśli nie to daj sobie spokój z sondami z allegro za stówkę
    prawidłowa i dobrze działająca kosztuje ok 250pln

  • #18 13 Maj 2009 07:27
    emeryt2
    Poziom 42  

    Prawdopodobnie czujnik temperatury zasysanego powietrza.

  • #21 13 Maj 2009 21:13
    sylwek_dra
    Poziom 11  

    tak to jest na 2 piny tzn jest kostka i wychodza z niej 2 kabelki i idzie do wiazki od przeplywomierza a umocowana ta kostka jest do obudowy filtra powietrza co to za kostka i czy po odlaczeniu jej powinien w jakikolwiek zareagowac silnik??

  • #22 14 Maj 2009 00:41
    kwok
    Poziom 38  

    tak kolego emeryt to jest potencjimetr (po wyrwaniu niebieskiej zaślepki można regulować CO)

    po jego odłączeniu silnik na ucho nie wykazuje żadnych zmian w pracy ale na analizatorze powinien

  • #23 15 Maj 2009 21:39
    sylwek_dra
    Poziom 11  

    ok jak narazie poczekam do konca licytacji sondy mam nadzieje ze uda mi sie ja wygrac licytacja trwa jeszcze 3 dni wiec jak zaloze nowa sonde i bedzie jakas zmiana dam znac narazie dzieki do uslyszenia

  • #24 18 Maj 2009 20:28
    sylwek_dra
    Poziom 11  

    witam mam jeszcze jedno pytanko w czasie jazdy na gazie zgasl mi samochod wiec pojechalem do gazownika i cos tam polutowal bo w instalacji bylo brak bezpiecznika i spalilo jakas sciezke no ale on to polutowal i samochod jezdzi na gazie bez problemu ale jest problem :wiec tak na przelaczniku w srodku w samochodzie sa dwie kontrolki zielona i czerwona zawsze mrugala zielona kontrolka na tym przelaczniku od gazu jezeli przekroczylem 3 tys obrotow zielona kontrolka palila sie caly czas a teraz pali sie zielona i czerwona ale czerwona kontrolka zapala sie wtedy kiedy dodaje gazu na kazdym biegu a jak juz jade jedna predkoscia to pali sie tylko zielona kontrolka jak dodam gazu na obojetnie jakim biegu czerwona kontrolka zapala sie itd co to moze byc aha i jak jade jedna predkoscia to ta czerwona kontrolka mrugnie sobie od czasu do czasu na czerwono pomocy czy to cos zlego??????

  • #25 20 Maj 2009 21:26
    sylwek_dra
    Poziom 11  

    halo czy ktos wie moze co to jest co opisalem wczesniej?? aha licytacje sondy wygralem mam nadzieje ze za 2-3 dni bedzie zamontuje go i dam znac pozdrawiam i prosze o pomoc co do tej czerwonej kontrolki od gazu (r)

  • #26 20 Maj 2009 22:51
    kwok
    Poziom 38  

    odnośnie twojego wcześniejszego postu to mógłbyś napisać jaką masz tą centralkę bo nie wszystkie zachowują się tak samo a my kuli nie mamy
    a mój osobisty stosunek do tego jest taki że jeśli wiem to się z tobą wiedzą podzielę ale zawodowym grzebaczem w gazie nie jestem więc nie wszystko widziałem

  • #27 20 Maj 2009 23:13
    sylwek_dra
    Poziom 11  

    kurcze nie wiem co to centralka ale mam taki papierek jak :wyciag ze swiadectwa homologacji reduktor nr:tomasetto E867R-1 zawor gazowy tomasetto E867R-013824 obudowa wielozaworu stakoE2067R-010324przelacznik centralka bingo M e867r-013511 uklad elektroniczny bingoM e867r-01 i to wszystko co mam mowi wam to cos???????z gory dzieki za odpowiedz

  • #29 23 Maj 2009 18:05
    sylwek_dra
    Poziom 11  

    tak to jest bingo M ale juz problem rozwiazany z gazem sonda lambda przyszla boscha jest wymieniona i nadal to samo najpierw przymuli a potem zaczyna ciagnac ale nie zawsze czasami jest tak ze jak go zamuli to muli caly czas jakies jeszcze propozycje co moze byc uszkodzone??bo ja juz sil nie mam pomocy

  • #30 23 Maj 2009 19:00
    emeryt2
    Poziom 42  

    Napisałeś w pierwszym poście " przeszkadza mu dodatnia temperatura"... .

    Nic nie piszesz czy sprawdzałeś czujnik temp silnika dla sterownika , albo się nie doczytałem.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME