Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z połączeniem cyfrowym - TV z Amplitunerem.

(:_piterek_:) 01 Maj 2009 12:01 1673 3
  • #1 01 Maj 2009 12:01
    (:_piterek_:)
    Poziom 8  

    Witam
    Kupiłem kabel optyczny i chciałem połączyć wyj. opt. TV SONY KDL 40E4000 z wej. opt. amplitunera SONY STR-DE598. Niestety jest jakiś problem bo jak podłączyłem ze sobą obydwa urządzenia to jest cisza. Kabelek jest firmy BANDRIDGE. Niestety nie wiem w czym jest problem. Czy ktoś z was mógłby mi pomóc i podpowiedzieć w czym jest problem.
    Pozdrawiam

    0 3
  • #2 01 Maj 2009 20:51
    ebe80
    Poziom 10  

    Witam

    Sprawdz ile wejśc optycznych masz w amplitunerze , jesli kilka to
    musisz w setupie ampli uruchomić wejście ,do którego podłączyłes TV .
    Popatrz jak jest to gniazdo opisane ("out , in") . Kabelek sprawdz : ciemny pokuj , na jednym końcu latarka i osłonięcie ręką , na drugim
    ma być widoczne światełko . Jeszcze prościej to podłącz kabel opyczny do TV , włacz go i sprawdz czy na drugim końcu miga na czerwono , tym sposobem sprawdzisz kabel i upewnisz się ,że z TV wychodzi sygnał , chyba w TV nie trzeba uruchamiać wyjścia optycznego .
    Powodzonka .

    0
  • #3 02 Maj 2009 15:57
    (:_piterek_:)
    Poziom 8  

    Witam
    Zastosowałem sie do wskazówek i niestety nic. Jak podłączyłem kabel do tv to drugi koniec świeci w sposób ciągły na czerwono. Taka sama sytuacja jest jak podłaczyłem do wyj z dekodera sat. W tv ustawiałem w opcjach na wyj "system audio". Na ampli włączyłem kanał, który odpowiada wej optycznemu. Dodatkowo ustawiałem w opcjach na "auto in" lub na "opti in" i niestety cisza.
    Wcześniej wysłałem e-maila do serwisu sony i opisali mi czynności, które powinienem wykonać i też nic. W poniedziałek wybieram sie z ampli do serwisu i może tam mi podpowiedzą co jest nie tak. Jak zdiagnozują problem to napiszę co było nie tak.
    Pozdrawiam

    0
  • #4 02 Paź 2009 19:26
    (:_piterek_:)
    Poziom 8  

    Tak jak obiecałem piszę.
    Temat, na który pisałem na jakiś czas sobie odpuściłem (remont i te inne spawy miałem). Do serwisu wybrałem się 4 tygodnie temu i dopiero 2 tygodnie temu sprzęta odebrałem. Okazało się, że wyjścia optyczne są OK. Powiedzieli mi, żebym sobie kabel sprawdził albo kupił nowy. Wczoraj kupiłem nowy tym razem Techlinka. I niestety to była ta przyczyna. Także w swoim poście ostrzegam przed kupnem kabli m.in. optycznych w tzw. hipermarketach. Proponuję udać się do profesjonalnego sklepu i tam zakupić - mam tu na myśli choćby autoryzowany sklep SONY.

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo