Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Gwarancja - uszkodzenia mechaniczne

04 Maj 2009 18:06 981 2
  • Poziom 12  
    Witam...
    Kupiłem kilka miesięcy temu głośniki i wczoraj pękła mi membrana z jednego z głośnikowy napisałem do sprzedawcy maila a on odpisała:

    "witam
    gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych
    jeżeli widać że membrana jest uszkodzona mechanicznie to nie ma na to gwarancji
    a jeżeli się rozkleiła to jest"
    Czy nie mogę oddać głośnika na gwarancje??
    PRZEPRASZAM ZA ZADANIE TEGO PYTANIA NIEWŁAŚCIWYM DZIALE
    Moderowany przez Grzegorz Markowski:


    Proszę nie przepraszać za zadanie w niewłaściwym dziale, tylko od razu zadać pytanie we właściwym dziale.
    GM

  • Poziom 11  
    Jeśli zakupiłeś od pośrednika poszukaj w sieci producenta tam powinny być namiary na serwisy ewenualnie zadzwon do producenta i przedstaw jaka jest sprawa, że nie chca Ci uwzględnić gwarancji.Jeżeli jest tak jak twierdzisz, że glośnik padł z nie Twojej winy i uległ uszkodzeniu sam z siebie są szanse,że usterke usuną wymienia głośnik lub zestaw.Jeżeli (producent lub serwis centralny) uwzględni taką możliwość wyślij kurjerem cały zestaw z kserem dowodu zakupu (paragon) dowiedz się dokładniej jak masz im to wysłlać pracowałem w pewnym serwisie marketu i tak sie sprawe załatwiało.W drodze wyjątku jest jeszcze PRAWO KONSUMENCKIE tam sobie możesz pewne sprawy wyczytać ewentualnie jest ktoś taki jak rzecznik praw konsumentów.Pozdrawiam
  • Poziom 38  
    Jak sie odkleiło zawieszenie zewnętrzne albo wewnętrzne to możesz oddać , a jak głośnik dostał z kopa to nie możesz, przecież jasno ci napisał. Jak świat światem membrana nie pęka sobie gdzie popadnie najczęściej coś się odkleja. Fotke byś zrobił.