Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Honda Civic 6g 1996 1,4 D14A2 uszkodzony ECU lub przemiennik

pargrze 04 Maj 2009 21:36 3593 8
  • #1 04 Maj 2009 21:36
    pargrze
    Poziom 10  

    Witam

    sterownik ECU 37820-P1J-E11

    podczas jazdy awaryjnej bez jednego przewodu WN
    wystąpił błąd nr 4 czyli
    Magnetyczne zwiększenie prędkości na wałku rozrządu, sygnał obr/min.

    jakie są szanse, że uszkodził się ten czujnik obrotów (przemiennik) a nie ECU?

    jeśli ECU to ile kosztuje synchronizacja używanego ECU z innego auta do mojego immobilizera?

    0 8
  • #2 04 Maj 2009 21:39
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 04 Maj 2009 21:43
    pargrze
    Poziom 10  

    ten czujnik jest w module zapłonowym
    po drugiej stronie od paska alternatora
    poza tym sprawdzałem opór na kostce przy ECU
    i jest taki jak na kostce przy tym przemienniku
    a uważam, że o ten przemiennik chodzi gdyż kiedy go odłączę i uruchomię auto nie pojawia się żaden inny błąd
    tzn. błędy czytam na wyłączonym silniku po uruchomieniu i włączeniu

    0
  • #4 04 Maj 2009 21:51
    cukras
    Poziom 17  

    witam, przepraszam że się wtrącę...może nie na temat, otóż kupiłem tą werrsję tego autka i chciałbym zapytac kolege czym i jak czyta te błędy??
    pzdr

    0
  • #5 04 Maj 2009 21:58
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 04 Maj 2009 22:00
    pargrze
    Poziom 10  

    błąd nr 4
    i w aparacie zapłonowym są jakieś czujniki
    jeden z magnesem - to ten ma być uszkodzony

    0
  • #7 04 Maj 2009 22:04
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #8 11 Maj 2009 20:50
    pargrze
    Poziom 10  

    Kupiłem aparat zapłonowy oraz ECU
    wymieniłem aparat i bez rezultatu, ciągle jest ten błąd
    trzeba wymienić ECU,
    czy jest na to prostszy sposób niż zapłacić 300 zł elektronikowi w Zamościu?

    musi być. proszę o jakieś info, bardzo proszę

    0
  • #9 14 Maj 2009 12:52
    pargrze
    Poziom 10  

    Podsumowanie: auto naprawione

    zapłaciłem 250 zł elektronikowi za przeprogramowanie
    drugiego ECU (kupionego) do stanu, który pozwalał na podłączenie do immo

    0