Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Sklep ElwronSklep Elwron
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Czy ktoś pomoże zidentyfikować jaki to "zestaw szkolny&

ZBIQ 04 Maj 2009 22:14 1305 6
    ZBIQ
    Poziom 17  
    Witam.
    Dostałem w spadku taki oto zestaw do nauczania.
    I teraz mam pytanie, czy ktoś może dać namiar na jakąś notę katalogową.
    Sam jestem początkujący i taki zestaw bardzo mi się przyda.
    Jednak nie wiem m.in. jakie scalaki są zastosowane, oraz pozostałe dane jak choćby indukcyjność cewek.

Pozdrawiam
  • Sklep ElwronSklep Elwron
    L0bo
    Poziom 25  
    Nie sądzę byś był w stanie znależć jakąś notę katalogową.
    Jest to po prostu zbiór elementów dyskretnych, które mogą zostać połączone przewodami z końcówkami "bananowymi" w celu realizacji Twojego projektu.
    Cewki, o ile nie są opisane, trzeba będzie je zmierzyć jakimś przyrządem lub obliczyć "wstecz" z jakiegoś układu (np generator LC).
    Co do układów scalonych, to albo wyszukiwarka, albo katalog.
    Osobiście nie sądzę, by było to coś bardziej skomplikowanego niż bramki NAND lub wzmacniacze operacyjne.
  • Sklep ElwronSklep Elwron
    romano5809
    Poziom 23  
    Na zdjęciu widzę: Eliektronnaja Laboratorija, Eliektronnyj Konstruktor EKON - 03. Może jest tam gdzieś nazwa producenta - jeżeli możesz, to podaj. Postaram się poszukać na rosyjskich stronach - chyba że to Ukraina albo Białoruś.
    L0bo
    Poziom 25  
    Na podstawie tych danych nie potrafię zidentyfikować producenta.
    Spróbuj potraktować to urządzenie jako zbiór luźnych elementów, czym w istocie jest.
    Podaj symbole US.
    fortronik
    Admin Sprzętu Medycznego