Witam wszytkich tu zgromadzonych.
Tak siedze i czytam o tej temperaturze i nic nie mogę znależć na temat mojego problemu. Jestem posiadaczem omegi mv6 i od tygodnia zauważyłem wyciek płynu chłodniczego i nagrzewający sie silnik aż do czerwonej lampki ostrzegawczej (jadąc na włączonej klimatyzacji). Ale jak tylko podniose temperature w samochodzie na 27 stopni temperatura silnika spada na około 95C.(idzie lato i nie mam zamiaru robic z siebie skwarkii)ponadto przewód wychodzący z chlodnicy jest bardzo twardy i gorący,natomiast po odkreceniu zbiorniczka wyrównawczego płyn przelewa sie górą i przewód robi sie juz mieki i bez cisnienia. Prosze o jakaś fachowa porade tylko nie mowcie ze to uszczelka pod głowica
)
Tak siedze i czytam o tej temperaturze i nic nie mogę znależć na temat mojego problemu. Jestem posiadaczem omegi mv6 i od tygodnia zauważyłem wyciek płynu chłodniczego i nagrzewający sie silnik aż do czerwonej lampki ostrzegawczej (jadąc na włączonej klimatyzacji). Ale jak tylko podniose temperature w samochodzie na 27 stopni temperatura silnika spada na około 95C.(idzie lato i nie mam zamiaru robic z siebie skwarkii)ponadto przewód wychodzący z chlodnicy jest bardzo twardy i gorący,natomiast po odkreceniu zbiorniczka wyrównawczego płyn przelewa sie górą i przewód robi sie juz mieki i bez cisnienia. Prosze o jakaś fachowa porade tylko nie mowcie ze to uszczelka pod głowica
