Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pralka Samsung P1401 - kod błędu E6

04 Maj 2009 22:42 6481 7
  • Poziom 9  
    Dzień dobry. Mam problem z pralką Samsung P1401, a mianowicie pralka po włączeniu napuszcza wodę zaczyna prać a w trakcie prania wyskakuje na wyświetlaczu błąd E6. Niestety nie mam doświadczenia w naprawie pralek elektronicznych dlatego zwracam się z prośbą o pomoc w tej sprawie. Pozdrawiam Radosław
  • Pomocny post
    Moderator AGD
    E6, do sprawdzenia filtr pompy i pompa. Jeśli filtr jest czysty, węże drożne a pompa nie jest zablokowana żadnym ciałem obcym to silnik pompy jest do wymiany. (ew. uszkodzona elektronika)
  • Poziom 9  
    Sprawdziłem przepustowość pompy, węży (wszstko jak nowe), podstawiłem dwa silniczki - nic nie pomogło, pralka pierze a problem pojawia się gdy po praniu wypuszcza wodę tzn wskakuje E6 a pralka wodę wypuszcza, lecz pózniej staje w bezruchu E6 cały czas pulsuje. Czyżby elektronika? czy może coś pominąłem? na programie do płukania i wirowania ( programy na samym końcu) problem nie występuje - pralka wypłucze pranie, odwiruje i wypompuje wodę bez problemu.
  • Pomocny post
    Specjalista AGD
    Sprawdż czy grzałka grzeje wodę.
  • Poziom 9  
    Z grzałką w przypadku E6 - strzał w dziesiątkę - kabel od grzałki był upalony, teraz pralka pierze, tyle że wyskakuje błąd E3 - pranie wydaje się za gorące - tak jakby grzałka cały czas grzała. Jest tam jakiś termostat albo czujnik czy coś w tym rodzaju?
  • Specjalista AGD
    Czujnik temperarury zamontowany jest w obudowie grzałki sprawdż jego rezystację.
    Błąd E3 związany jest z nadmiarem wody.Sprawdż drożność hydrostatu oraz sam hydrostat.
  • Poziom 9  
    A jaka powinna być rezystancja tego czujnika na zimnej grzałce? I chyba nie jest on wymienialny osobno , tylko w komplecie z grzałką?
  • Poziom 9