Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jeep Grand Cherokee 3.1 TD (2001r) brak paliwa

06 Maj 2009 08:24 6743 8
  • Poziom 13  
    Witam.

    Silnik nie odpala, pompa nie podaje paliwa na wtryskiwacze - wszystkie odkręcone. Układ paliwowy odpowietrzony na wszystkie sposoby, paliwo przelane, nadciśnienie w baku itp.
    O CO CHODZI ???

    Silnik można zmusić do pracy (wiecie jak :-) ), ale pompa i tak nie daje paliwa, obrotomierz nie pokazuje prędkości obrotowej.
    Check control - nie świeci. Po odpięciu wtyki pompy - oczywiście zapali się, ale po podłączeniu gaśnie i twierdzi, że nie ma żadnych błędów.

    Czy ktoś spotkał się z przypadkiem, że padło sterowanie pompy wtryskowej?
    Jeżeli nawet sterowanie nie działa to czy pompa nie powinna i tak podawać jakiegoś pierwszego ustawienia dawki paliwa??

    Wszelkie sugestie mile widziane.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 31  
    A co z immo, a sterownik silnika ma zasilanie? (bo piszesz, że nawet jak odpali to nie pokazuje obrotów)
  • Poziom 13  
    no właśnie... podobno ma nie być w nim immo.
    Jak to sprawdzić?
    Samochód jechał i zgasł - od tej pory nie da się go odpalić.

    Sterownik ma zasilanie.
  • Poziom 31  
    A co z rozrządem? koło od pompy kręci się?
  • Poziom 13  
    Szczerze mówiąc nie widać, ale takich podejrzeń nie miałem.
    Słabo znam się na diesel'ach, ale teraz muszę nim jeździć od już; muszę go uruchomić nawet na "sznurku" :-)
    Jadę upewnić się na 100%, że koło pompy pracuje, ale załóżmy, że tak jest.
    Co można jeszcze posprawdzać?
  • Poziom 31  
    Nie znam tego silnika, ale jak jest pompa to i musi być zawór, który odcina paliwo. Naprawdę jest cała masa rzeczy do sprawdzenia. Piszesz,że niema błędów, a czym odczytujesz?
  • Poziom 13  
    Ten zawór do gaszenia silnika jest na pompie i on działa, w każdym razie "odzywa się".
    Błędy znajomy podjechał i sprawdził pod moją nieobecność - nie wiem jakiego softu używał.
  • Poziom 31  
    Tylko proszę nie pisz, że elm327 :-)
  • Poziom 13  
    Witam.

    Zapomniałem o tym temacie... :)

    Przyczyna - urwany indukcyjny czujnik położenia wału przy kole zamachowym. Dostęp do niego jak #$@#$@$. Ale można to wymontować i zamontować bez wyciągania silnika :D