mój problem polega na tym że w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego pojawił mi sie olej. miałem już ten problem w tym aucie i wtedy jak pojechałem do warsztatu to diagnoza była prosta uszczelka albo głowica. uszczelka została wymieniona na nowa głowica sprawdzona i okazało sie ze w głowicy były jakieś pory i to mogłaby być przyczyna. głowica została kontrolnie naprawiona. po zamontowaniu po przejechaniu kilkuset kilometrów okazało sie że płyn chłodniczy gdzieś sobie ginie a w zbiorniczku nadal pojawia sie olej. auto po wprowadzeniu na duże obroty dymi. nie wiem co mam zrobić obdzwoniłem kilka warsztatów i ktoś mi powiedział ze moze to być chodniczka oleju. co o tym myślicie? proszę o pomoc
Proszę poprawić pisownię, temat poprawiłem na regulaminowy.[mod="Pawel wawa"]
Proszę poprawić pisownię, temat poprawiłem na regulaminowy.[mod="Pawel wawa"]