Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Falownik Hitachi L200 - błąd E07

Paffcio 07 Maj 2009 13:33 4088 8
  • #1 07 Maj 2009 13:33
    Paffcio
    Poziom 9  

Witam.

Mam problem z tym sterownikiem gdyż od pewnego czasu wyświetla mi błąd E07. Pod falownik podpięty jest silnik poruszający siatkę w suszarni.
    Sprawdzane było czy coś hamuje w poziomie tą siatkę, lecz nic nie znaleziono. Jeśli ktoś miał podobny błąd proszę o pomoc.

0 8
  • Sklep HeluKabel
  • #2 07 Maj 2009 14:33
    Andy74
    Poziom 24  

Witam.
    Błąd E07 informuje o zbyt wysokim napięciu stałym w obwodzie pośrednim falownika. Przyczyną problemu może być zbyt gwałtowne, lub zbyt długotrwałe hamowanie silnika przez falownik. Nie wiem co to za siatka i jak to pracuje (nie znam się na suszarniach), ale jeśli jest np. często i dość gwałtownie zatrzymywana - tu leży problem i należy wydłużyć czas hamowania.
    Generalnie problem polega na tym, że falownik przyjmuje zbyt dużo energii od silnika, nie odwrotnie.
    Pozdrawiam
    Andy

0
  • Sklep HeluKabel
  • #3 07 Maj 2009 18:56
    Paffcio
    Poziom 9  

Siatka działa na zasadzie taśmociągu tyle że ślinik jest podpięty pod przekładnie która napędza wał z kołami zębatymi na których między łańcuchami jest wpięta siatka na drążkach. Czyli wypróbować z parametrem F003 i zmniejszyć lub zwiększyć mu czas zwalniania. Aha zapomniałem dopisać, że błąd wyskakuje przy włączaniu oraz w trakcie normalnej pracy powiedzmy po 5godzinach, po restarcie po 20min. Ale wypróbuje pozmieniać czas zwalniania i przyspieszania.

0
  • #4 07 Maj 2009 21:56
    Andy74
    Poziom 24  

Paffcio napisał:
    błąd wyskakuje przy włączaniu oraz w trakcie normalnej pracy powiedzmy po 5godzinach, po restarcie po 20min.