Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Daewoo Matiz i nagłośnienie creative

kizzou 08 May 2009 12:47 6028 19
    kizzou
    Level 10  
    Witam.

Mam pytanie dotyczace podania napiecia na zasilacz do glosnikow komputerowych creative.

Akumulator 12V, na zasilaczu od glosnikow jest PRO. :230V~50Hz 164mA / SEC. : 12V ..-..15.A 18Va.

Chodzi o to, ze nie stac mnie na profesjonalne naglosnienie do samochodu, a mam nieuzywane glosniki komputerowe creativa, ktore po podlaczeniu sprawuja sie bardzo dobrze jak na moje wymagania, tylko ze audio out podlaczylem bez problemu pod radyjko sony cdx-s22, ale napiecie podalem z gniazdka w garazu.

Problem tkwi w tym jak musialbym przerobic zasilanie i gdzie je podlaczyc by bylo ono podawane z akumulatora.

Dodam tez, ze jezeli chodzi o elektronike samochodowa jestem zielony..

Prosze o rady i wskazowki.

Pozdrawiam
    hopit
    Level 12  
    Są 2 rozwiązania :
    1. Kupić przetwornice napięcia 12V/230V.
    2. Kupić wzmacniacz i podłączyć same głośniki. Musiałbyś wtedy poucinać kable.

Powiem szczerze, że montowanie zestawu creative przeznaczonego do domu w samochodzie to głupi pomysł.
    kizzou
    Level 10  
    Wiem, ze nie jest to najlepsze rozwiazanie, ale nie ujalbym tego w ten sposob, ze jest glupie.

Moim zdaniem to rozwiazanie dla amatorow, nie miejacych dosc grubego portwela na zakup profesjonalnego naglosnienia z tuba czy innymi wooferami.

W konfiguracji zostana 2 glosniki przednie wbudowane w drzwi, takie byly przy kupnie samochodu, a zestaw creative posluzy mi jako subwoofer i 2 reary. Podlaczylem juz tak jak napisalem wyzej i spelnia to moje oczekiwania, lubie sluchac muzyki w aucie i to mi w zupelnosci wystarczy jak na poczatek.

Nie pytam o opinie, tylko o rade (w sumie tutorial) jak podlaczyc i przerobic zasilanie zestawu:)

Dodano po 1 [minuty]: