Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat Tdi 90 KM 1994r Problem z Odpaleniem Na zimno

Oder 10 Maj 2009 20:54 2291 8
  • #1 10 Maj 2009 20:54
    Oder
    Poziom 9  

    Witam Pisze Do was w takiej sprawie Ponieważ dla mojego wujka Zepsuł sie samochód wcześniej ładnie palił na dotyk na zimno nawet -25, a teraz po Nie może go odpalić na krótko go musi kręcić aby odpalił,Byliśmy u mechanika i mówił ze to pompy paliwowej wina, albo czujnika Temperatury ,ale jest w tym problem bo wujek 2 dni przed tym incydentem wymienił kabel przed filtrem paliwowym bo sie przetarł, wstawili mu nowy i inne wymienili i wstawili nie wiem jak to sie nazywa blokada taka aby paliwo sie nie cofało i gdy on jest odpalony i sie porusza kable to widać pęcherzyki powietrza, samochód mocno dymi , jak sie nagrzeje to ładnie pali ale nie tak samo jak wcześniej, Była mowa jeszcze o tym ze świeczki za mało grzeją go Bardzo bym wam był wdzięczny za wsze porady Jestem nowym użytkownikiem i mam nadzieje ze poradzicie cos .Pozdrawiam

    0 8
  • #2 10 Maj 2009 21:52
    bolero
    Poziom 15  

    Zdejmij kostkę z czujnika temperatury-jeśli wtedy odpali od strzała-tzn.po zagrzaniu świec to masz odpowiedz.

    0
  • #3 10 Maj 2009 21:59
    Oder
    Poziom 9  

    Dam ci odpowiedz co sie dzieje bo wujaszek na wiosce i jutro zrobi tak i mi da znac i napisze co dalej dzieki.ALe jeszcze jest Problem w tym ze te pecherzyki powietrza idace od filtra palwia do pompy pojawiaja sie. dziwna przyczyna.A co do tego czujnika ten czujnik temperatury moze poprostu oszukiwac ze niby swieczki sa nagrzane a tak na prawde sa zimne ?

    0
  • #4 10 Maj 2009 22:22
    momik12
    Poziom 31  

    bolero napisał:
    Zdejmij kostkę z czujnika temperatury-jeśli wtedy odpali od strzała-tzn.po zagrzaniu świec to masz odpowiedz.


    Nie te objawy i nie ten silnik. To stary TDI i ten numer nie przejdzie.Zapowietrza sie i tyle.

    1
  • #5 10 Maj 2009 23:26
    yasiu.brzeg
    Poziom 29  

    Gdzieś popełnił błąd w sztuce i źle założył przewód. Ewentualnie uszkodzony elektrozawór i to on wpuszcza powietrze.

    0
  • #6 10 Maj 2009 23:31
    Oder
    Poziom 9  

    Dzieki za Udzielnie sie ale jeszcze tu jest problem bo on mocno kopci nawet bardzo mocno i juz sam niewiem co nieco sie znam i niewiem czy cos jest z czujka temp, bo tak jagby nie podgrzewalo swieczzek tylko na doslownie 1 sek a to za malo ale dziekuje za pomoc bede pisal co ijak dalej ;)

    0
  • #7 11 Maj 2009 16:29
    Oder
    Poziom 9  

    Lajt odpala Good zmieniliśmy czujke temp, teraz tylko tzrzeba z tymi pechyrzykami powietrza hm takie rozwiazanie mam czy by to wypalilo odloczyc kable od filtra i z butelki brrac paliwo a potem zza filter to samo i by bylo wiadomo czy szukac za filterm czy przed ? wypalilo by Dzieki Pozdrawiam ;p

    0
  • #8 17 Maj 2009 23:47
    Oder
    Poziom 9  

    Mam pytanie co do tego czujnika Jest w tych autach 2 czujnik od temperatury bo moze ten czujnik co w pompie siedzi moze to nie on a inny bo jak go odlaczam to mi swiece grzeje i troche pali ale taki efekt jest mojm zdaniem jagby cos dawka za slaba byla moze cos na pompie czy na wtryskach ? i czy jest 2 czujnik od temp Pozdro dziekuje.

    0
  • #9 18 Maj 2009 06:16
    Sztomel
    Poziom 34  

    Oder, jak pisałem w innym poście w Twoim temacie - jeśli wtyczkę czujnika G62/G2 odepniesz i nadal masz problem z uruchomieniem zimnego silnika to najpierw ustaw na pompie wtryskowej prawidłowy kąt wyprzedzenia tłoczenia bo to jest główny tego mankament a jeśli to nie pomoże to odczyt Vagiem wartości temp. paliwa (robiony na zimnym silniku).
    Na Vagu wartości temperatur sprawdza się bez uruchomienia silnika w 01 Engine, grupa 007.

    0