Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Szkolenia elektronika Udemy
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Siemens S7-300 - program zabezpieczony hasłem.

SunnyLion 11 Maj 2009 10:48 11975 22
  • #1 11 Maj 2009 10:48
    SunnyLion
    Poziom 13  

Witam,

mam do ściągnięcia ze sterownika S7-300 program zabezpieczony hasłem, nie mam zbytnio doświadczenia z Siemensem, ale wiem że hasło to nie problem ;)
    Mógłby ktoś poradzić jak zrobić to w najbezpieczniejszy sposób ?
    Mam do dyspozycji Field PG, okablowanie itd.

Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuje za pomoc.

0 22
  • Szkolenia elektronika Udemy
  • #2 11 Maj 2009 17:15
    dred555
    Poziom 9  

"s7canopener" rozwiąże Ci problem, jeżeli umiesz używać google to go odnajdziesz :-).
    Pozdrawiam.

0
  • #3 11 Maj 2009 20:50
    arwit
    Poziom 27  

No nie zupełnie "s7canopener"służy do ominięcia zabezpieczenie know-how protection w blokach które masz już na PG a nie do łamania hasła dostępu do programu w sterowniku

0
  • #4 28 Maj 2009 09:01
    SunnyLion
    Poziom 13  

yhym ....

ciężki temat ;)

0
  • Szkolenia elektronika Udemy
  • #5 28 Maj 2009 22:09
    Artik_b
    Poziom 15  

Witam,

Zachodzi pytanie, po co ktoś zabezpieczył program? Łamanie haseł, to broń obosieczna... nie polecam.

I po co ściągać soft ze sterownika? Maszyna dział, nie ruszać, a jak nie działa zgodnie z oczekiwaniem - to zawołać fachowca... w okolicy ktoś na pewno się znajdzie ;-)

Pozdrawiam

0
  • #6 29 Maj 2009 11:42
    SunnyLion
    Poziom 13  

zabezpieczył bo automatyk który to robił z pewnej firmy po prostu miał taką mentalność, dlaczego obusieczna ?

jak to po co ? padnie sterownik, spali się, w sumie cokolwiek to nie czekamy na serwis, proces produkcyjny musi jechać non stop!

ehhhh właśnie firma zatrudnia fachowców w dziale utrzymania ruchu i oczekuje że ten ruch będzie utrzymany bez pomocy jakichś "magików" z zewnątrz

0
  • #8 29 Maj 2009 14:24