Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Sterownik centralnego zamka Astra f (Carprotect bx30)

michal75km 11 May 2009 16:20 10247 14
    michal75km
    Level 2  
    Witam.
    Dzisiaj próbowałem podłączyć sterownik zamka bx 30. Podłączyłem zasilanie i masę i kable do otwierania i zamykania zamka. Gdy próbowałem czy działa to było słychać tylko "cykanie" a z zamkami nic się nie działo.
    Korzystałem z tego poradnika:
    Link
    Jednak nic mi to nie pomogło.
    To jest link do instrukcji tego bx:
    Link
    Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć krok po kroku co do czego mam podłączyć?
    Nie znam się na tym a nie chciał bym czegoś spalić.
    wloc
    Level 34  
    Sterowanie masą podłączenie na lewym słupku przewody wychodzace z drzwi lub na prawym jest sterownik przewody brazowo-biały i brązowo-czerwony
    michal75km
    Level 2  
    został mi jeden brązowy kabelek od kierunkowskazów i tym jednym mam te dwa z auta połączyć tak?
    rafał-konieczko
    Level 10  
    Witam. Jak Napisał WLOC te kable masz w lewym słupku na 100% bo ostatnio tam zaglądałem. Brązowo-czerwony po podaniu masy zamyka. A brązowo biały otwiera. Tylko pamiętaj że masę należy brać z wnętrza pojazdu a nie ż ze skrzydła drzwi. Pozdrawiam.
    michal75km
    Level 2  
    Dzięki to już połączyłem i masę biorę z tego grubego brązowego kabelka. Tylko teraz już podłączam kierunkowskazy i został mi tylko jeden brązowy kabelek ze sterownika a w aucie od kierunków są dwa kabelki tj czarno-zielony i czarno biały i muszę te dwa kabelki połączyć tym jednym brązowym?
    rafał-konieczko
    Level 10  
    Tak. Musisz je złączyć bo w samochodzie masz rozdzielone na prawą i lewą stronę i dlatego masz dwa kabelki. I zazwyczaj ten brązowy powinien być zabezpieczony diodą. Pozdrawiam.
    Ralff9
    Level 11  
    Witam . odświeżmy lekko temat. :)