witam
peugeot 206 sw 1.4 8v 2003 rok z klimatyzacja
trafil do mnie peugot kolegi ktory byl po naprawie blacharskiej.
otoz jest dziwny problem z zalaczaniem sie wentylatora. samochod podczas jazdy trzyma idealnie 90' . jak chodzi sobie na wolnych obrotach temp. rosnie do ok 100' i wlacza sie wentylator (wydaje mi sie ze 2 bieg) zbija do ok 93' i sie wylacza, potem rosnie znowu itd. ale w momencie jak ruszymy gdy temp. jest powyzej 95' to zaczyna rosnac podczas jazdy az zapala sie kontrolka stop i wchodzi na czerwone pole, a po ok 30 sekundach spada do ok 95-98.
w samochodzie wymieniony
- 2-pinowy czujnik temp (zamiennik eps)
- termostat vernet (choc nie jestem pewien czy odpowiedni, podobno
byly dwa rodzaje, jutro sprawdze.)
- dzisiaj ja wymienilem opornik na przednim pasie (oryginal) i nadal to
samo
Moze ktos podrzuci jakies pomysly bo na codzien naprawiam grupe vw i niezbyt znam sie na francuzikach.
z tego co zauwazylem na schemacie sa jakies jeszcze 2 przekazniki sterujace. I pytanie przy jakich temp. zalacza sie wentylator 1 i 2 bieg.
Moze sa jakies typowe przypadlosci tego pojazdu. Bo ja juz nie wiem czy to czasem nie uszczelka glow.
peugeot 206 sw 1.4 8v 2003 rok z klimatyzacja
trafil do mnie peugot kolegi ktory byl po naprawie blacharskiej.
otoz jest dziwny problem z zalaczaniem sie wentylatora. samochod podczas jazdy trzyma idealnie 90' . jak chodzi sobie na wolnych obrotach temp. rosnie do ok 100' i wlacza sie wentylator (wydaje mi sie ze 2 bieg) zbija do ok 93' i sie wylacza, potem rosnie znowu itd. ale w momencie jak ruszymy gdy temp. jest powyzej 95' to zaczyna rosnac podczas jazdy az zapala sie kontrolka stop i wchodzi na czerwone pole, a po ok 30 sekundach spada do ok 95-98.
w samochodzie wymieniony
- 2-pinowy czujnik temp (zamiennik eps)
- termostat vernet (choc nie jestem pewien czy odpowiedni, podobno
byly dwa rodzaje, jutro sprawdze.)
- dzisiaj ja wymienilem opornik na przednim pasie (oryginal) i nadal to
samo
Moze ktos podrzuci jakies pomysly bo na codzien naprawiam grupe vw i niezbyt znam sie na francuzikach.
z tego co zauwazylem na schemacie sa jakies jeszcze 2 przekazniki sterujace. I pytanie przy jakich temp. zalacza sie wentylator 1 i 2 bieg.
Moze sa jakies typowe przypadlosci tego pojazdu. Bo ja juz nie wiem czy to czasem nie uszczelka glow.