Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ford orion 1.8D elektryka/uklad chlodzenia/uklad napedowy

11 Maj 2009 23:08 1656 5
  • Poziom 2  
    1
    Witam mam problem z ładowaniem wymieniłem cały regulator + prostownik w alternatorze jak miernikiem zmiezyłem to napiecie nie przekaracza 13V około 12.5V
    2 dni wczesniej zmieniłem sam regulatro pochodzil 1 dzien i znow brak ładowania poradzono mi na zmiane prostownika w alternatoze owszem jest ładowanie ale 12.5V przy duzych obrotach dochodzi do 13.5V
    napiecie miezyłem na alternatoze odłaczony był od reszty

    2
    po zmianie starego płynu chłodniczego zaobserwowałem iz sa ubytki płynu
    przewody gumowe wydaja sie byc w pozatku zaobserwowałem kropelki płynu na oslone od paska rozzadu mozliwe to jest zeby był gdzies wyciek na pompie i czy wplynie to na jakos i wytrzymałos paska rozzadu??

    3 przy pretkosciach 70-80km/h słychac wycie co moze byc tego przyczyna
    wczesniej podpowiadali ze to wina opon zimowych na asfalcie po zmianie opon bez zmian
  • Pomocny post
    Poziom 16  
    proponuję sprawdzić straty na kablach oraz czy świece żarowe nie grzeją "na stałe"


    sprecyzuj co oznacza odłączony - na chodzącym silniku odłączyłeś gruby kabel + (B+)? Jeżeli tak to nie dziw się że alternator "pokazał kolano"
  • Poziom 2  
    tak odlaczyłem ten kabel + (B+) chyba tez bo ma 3 styki i z tego styku miezylem napiecie masujac na silniku na podłaczonym to samo było tylko ze juz na akumulatoze miezylem napiecie miernik wskazal 12.5V
    poczytałem tez trochu i czy mozliwe ze jest wzbudzany alternator samochud z 91 roku

    A127-55 Typ alternatora. Dodam jeszcze że jest na pasku wieloklinowym.




    jego zdjecie jesli chodzi o tył
  • Poziom 42  
    Każdy alternator jakoś jest wzbudzany - samowzbudny lub obcowzbudny. Podaj typ alternatora , jest na naklejce alternatora.
    Używaj znaków interpunkcyjnych , bo nie wiadomo jak to czytać od przodu czy od tyłu.
  • Poziom 13  
    Mam 1.8D w Essim co do ubytków płynu może nie odpowietrzyłeś dobrze . Należy rozgrzać auto i przy obrotach ok 1500 - 2000 trzymać kilka minut ( aż zadziała termostat ) . Ja miałem to samo , wydawało się że ubywa płynu a on stopniowo się odpowietrzał . Sprawdź też śrubkę odpowietrzania na wężu gumowym . Co do wycia nie chcę być złym prorokiem ale może pompa wodna mieć końcówkę ( i może stąd te ubytki ) .
  • Poziom 2  
    juz alternator działa jak sie okazalo zle polutowalem prostownik. poprawiłe luty styki poczyscilem i mam 14.5V dziekuje za pomoc