1
Witam mam problem z ładowaniem wymieniłem cały regulator + prostownik w alternatorze jak miernikiem zmiezyłem to napiecie nie przekaracza 13V około 12.5V
2 dni wczesniej zmieniłem sam regulatro pochodzil 1 dzien i znow brak ładowania poradzono mi na zmiane prostownika w alternatoze owszem jest ładowanie ale 12.5V przy duzych obrotach dochodzi do 13.5V
napiecie miezyłem na alternatoze odłaczony był od reszty
2
po zmianie starego płynu chłodniczego zaobserwowałem iz sa ubytki płynu
przewody gumowe wydaja sie byc w pozatku zaobserwowałem kropelki płynu na oslone od paska rozzadu mozliwe to jest zeby był gdzies wyciek na pompie i czy wplynie to na jakos i wytrzymałos paska rozzadu??
3 przy pretkosciach 70-80km/h słychac wycie co moze byc tego przyczyna
wczesniej podpowiadali ze to wina opon zimowych na asfalcie po zmianie opon bez zmian
Witam mam problem z ładowaniem wymieniłem cały regulator + prostownik w alternatorze jak miernikiem zmiezyłem to napiecie nie przekaracza 13V około 12.5V
2 dni wczesniej zmieniłem sam regulatro pochodzil 1 dzien i znow brak ładowania poradzono mi na zmiane prostownika w alternatoze owszem jest ładowanie ale 12.5V przy duzych obrotach dochodzi do 13.5V
napiecie miezyłem na alternatoze odłaczony był od reszty
2
po zmianie starego płynu chłodniczego zaobserwowałem iz sa ubytki płynu
przewody gumowe wydaja sie byc w pozatku zaobserwowałem kropelki płynu na oslone od paska rozzadu mozliwe to jest zeby był gdzies wyciek na pompie i czy wplynie to na jakos i wytrzymałos paska rozzadu??
3 przy pretkosciach 70-80km/h słychac wycie co moze byc tego przyczyna
wczesniej podpowiadali ze to wina opon zimowych na asfalcie po zmianie opon bez zmian