Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z Echostar DSB 7100 HD (bez dysku) Polsat Cyfrowy

Leon85 13 Maj 2009 10:42 4448 7
  • #1 13 Maj 2009 10:42
    Leon85
    Poziom 10  

    Witam,

    Posiadam dekoder Echostar DSB 7100 HD(bez dysku), wymieniłem tydzień temu na ten dekoder ze względu na sprzęt HD (telewizor), wcześniej w tym samym miejscu miałem przez 9 lat poczciwego niezniszczalnego SAGEMA od polsatu i wszystko śmigało, do momentu jak podłączyłem ECHOSTARA DSB 7100 HD, w ciągu dnia jakoś to chodzi ale pod wieczór występuje dziwny problem, wyświetla sie brak sygnału, gdy wchodze do menu i wychodze kanał sie pojawia, później jest tylko TVN i jak przełącze na co innego (brak sygnału) wracam do TVNu już też brak sygnału, dodatkowo po tej zmianie nie moge w ciągu dnia odbierać EUROSPORTU, DISCOVERY WORLD SCIENCE, BBC entertime i knowledge, które mam w pakiecie (wcześniej na SAGEMie tak samo ustawiona antena nic nie zmianiane konwerter pojedynczy ten SAM wszystko chodziło ) mam wrażenie że ten dekoder bzikuje, kontakt z CP (infolinia) dobre rady kręcenie czaszą i restart twardy nic nie dają i powtarzają że to wina ustawienia satelity ( ale do cholery tłumacze że wcześniej chodziło na starym dekoderze nie dociera). Reklamować dekoder ?? Macie jakiś pomysł z góry wielkie dzięki. (Nie znam sie na tym ale mam wrażenie że dekoder bzikuje)

    Mieszkam w zachodniej Polsce ustawienia w Echostarze
    12188 V HOT BIRD
    ( górny pasek sygnału (nie wiem co to oznacza) pokazuje 48%- nawet jak odłącze kabel od satki ciągle pokazuje 48% czegoś)
    dolny pasek 73% (sygnał z satki po namowach infolinii tyle uzyskałem wcześniej było 68% nic wiecej nie wycisne SAGEM chodził na 68% i wszystko było) Pomocy !

    0 7
  • #2 13 Maj 2009 14:16
    roman08
    Poziom 16  

    Witam. Zamontowałes nowy HD, ale nie wymieniłeś starego koncentryka.

    0
  • #3 13 Maj 2009 14:40
    kajron
    Poziom 29  

    Leon85--polecam konwerter dobrej firmy 0,1 db iak i kabelek + antene 90 i wszystko będzie ok ECHOSTARA DSB 7100 HD wymagają jednak dobrych parametrów toru antenowego .

    0
  • #4 13 Maj 2009 15:01
    Leon85
    Poziom 10  

    Dzięki, kurcze koncentryk mam nowy, talerz też wielki 80 albo 90, ale fakt konwerter jest stary 9 letni, pojadę do znajomego co niedawno kupował antenkę z dekoderem i zobaczę jak to u niego wygląda... a jeśli to nic nie da to punkt dystrybucyjny pc.

    ps jeśli możecie to jakie konkretnie modele konwerterów polecacie ??

    0
  • #5 13 Maj 2009 15:21
    irek19
    Poziom 33  

    Konwerter INVERTO 0,2 dB.

    0
  • #6 13 Maj 2009 15:57
    dzac4
    Warunkowo odblokowany

    Dekodery echostara dsb 7100 hd mają problemy.Zobacz sobie jeszcze czy masz TXT(raczej go brak).To wina producenta który ten dekoder tak okroił.Wymień go na samsunga powinieneś być zadowalony.Może to też być i wina konwertera ale jak działał to nie powinien fiksować po zmianie dekodera.Chyba że już pada.A nowy to tak jak kol. wyżej pisze INVERTO.

    0
  • #7 13 Maj 2009 16:07
    kajron
    Poziom 29  

    Cytat:
    pojadę do znajomego co niedawno kupował antenkę z dekoderem i zobaczę jak to u niego wygląda... a jeśli to nic nie da to punkt dystrybucyjny pc.
    wniosek słuszny jeśli odbiornik ok to powinno wszystko śmigać poza funkcjami ktore zostaly okrojone jak kolega pisze jak nie to oddaj im by poprawili soft

    0
  • #8 14 Maj 2009 23:35
    Leon85
    Poziom 10  

    Dzięki chłopaki za rady były niezwykle pomocne, widać że orientujecie się w temacie :-) ale dość kadzenia, problem rozwiązałem następująco:
    Pojechałem do znajomego na jego satke i wszystko śmigało, następnie pojechałem zakupić nowy konwerter tak jak podpowiadaliście, oczyściłem końcówki w kablu i dodatkowo je ocynkowałem, wymieniłem jedną końcówkę na kablu która mi się nie podobała miała strasznie wąski prześwit i mogła spowodować zwarcie w momencie jak odłączałem stary dekoder, konwerter był na wykończeniu więc coś go dobiło. Nowy konwerterek i wszystko śmiga.
    Obecnie wskazania jakości podłączenia sprzętu na 71% i jakoś sygnału 68%

    Pozostał jedynie jeszcze mały problem ze sterowaniem głośnością za pomocą dekodera mam podłączony sprzęt dolby i nie mogę robić ciszej i głośniej dekoderem (przesuwając maksymalnie w lewo mogę jedynie całkowicie wyciszyć) macie jakiś pomysł ??

    0