Witam
Jak w temacie, auto to r 21, benzyna 1,7 z gazem, 91 rok, silnik F3N na wielopunktowym wtrysku.
Problem polega na tym, że zacina się, raz działa, raz nie działa jeden wtryskiwacz. Na gazie chodzi na wszystkie cztery cylindry. Na zimnym silniku odpala na 4, na ciepłym na 3. Po odpaleniu na zimno pochodzi kilka minut na benzynie i nic się nie dzieje.
Do wtryskiwacza dochodzi zasilanie, wtyczka na dwa piny. Przy pracującym silniku napięcie mierzone miedzy poszczególnymi pinami i masą waha się w granicach 12,5 V. Na wyłączonym silniku, kluczyk przekręcony tak żeby świeciły kontrolki jest około 0,5 V. Felerny wtryskiwacz sprawdzałem omomierzem, nie ma przejścia, według "mądrej książki" powinien mieć jak dobrze pamiętam 2,5 ±0,5Ω. Podawałem napięcie bezpośrednio z aku, raz słychac raz nie słychać charakterystycznego "pstryk". W skrócie wtrysk nie zawsze działa. Spróbuję odpalić jak silnik ostygnie
Jakies pomysły?
Dodano po 2 [godziny] 17 [minuty]:
Uruchomiłem na zimnym silniku, odpalił na wszystkie cylindry. Zrobiłem parę kilometrów na benzynie. Zgasiłem auto, uruchomiłem ponownie i zonk! Chodzi na 3.

Problem polega na tym, że zacina się, raz działa, raz nie działa jeden wtryskiwacz. Na gazie chodzi na wszystkie cztery cylindry. Na zimnym silniku odpala na 4, na ciepłym na 3. Po odpaleniu na zimno pochodzi kilka minut na benzynie i nic się nie dzieje.
Do wtryskiwacza dochodzi zasilanie, wtyczka na dwa piny. Przy pracującym silniku napięcie mierzone miedzy poszczególnymi pinami i masą waha się w granicach 12,5 V. Na wyłączonym silniku, kluczyk przekręcony tak żeby świeciły kontrolki jest około 0,5 V. Felerny wtryskiwacz sprawdzałem omomierzem, nie ma przejścia, według "mądrej książki" powinien mieć jak dobrze pamiętam 2,5 ±0,5Ω. Podawałem napięcie bezpośrednio z aku, raz słychac raz nie słychać charakterystycznego "pstryk". W skrócie wtrysk nie zawsze działa. Spróbuję odpalić jak silnik ostygnie
Jakies pomysły?
Dodano po 2 [godziny] 17 [minuty]:
Uruchomiłem na zimnym silniku, odpalił na wszystkie cylindry. Zrobiłem parę kilometrów na benzynie. Zgasiłem auto, uruchomiłem ponownie i zonk! Chodzi na 3.