Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Sieć bezprzewodowa - od podstaw

DJ.KOLIO- 14 May 2009 14:16 1335 5
    DJ.KOLIO-
    Level 11  
    Witam,mam problem z siecią bezprzewodową.Problem wynika z tego że jestem zielona jeśli chodzi o połączenia internetowe.A więc komputer mam podłączony do routera Netgear WGR614 ,a router do modemu.Przez kabel internet normalnie działa ale chce żeby działał bezprzewodowo.Mam zainstalowany adapter bezprzewodowy Wireless Lan USB 2.0.No właśnie i tu pojawia się problem: Co dalej ?Komputer widzi Netgeara ale jak klikam połącz to pyta o klucz sieciowy.Skąd go więc wziąć?Mógłby mnie ktoś pokierować gdzie znaleźć ten klucz?A może coś źle robię?Z góry dzięki za pomoc.
  • Helpful post
    korrus666
    Level 40  
    Klucz ustawia się w ruterze. Musisz zalogować się do rutera i ustawić klucz oraz kilka pozostałych parametrów połączenia WiFi. Na pewno masz do rutera instrukcję a w niej jest pewnie krok po kroku jak ustawić WiFi. Jak nie masz instrukcji to masz tu http://kbserver.netgear.com/pdf/wgr614v6_ref_man_20Apr05.pdf a tam na 25 stronie zaczyna się opis konfiguracji.
    DJ.KOLIO-
    Level 11  
    Niom dzięki za instrukcje,ale jak wpisuje w przeglądarce routerlogin.net to pyta o nazwe użytkownika i hasło i nie wiem skąd je mam wziąć.Wiem,że to może śmieszne ale ja naprawde mam z tym pierwszy raz kontakt.

Koleżanka musi takie ozdobniki stosować?
    Gusioo.
    korrus666
    Level 40  
    Oj coś słabo tą instrukcję czytasz. Prawie na samym początku 25 strony napisane dokładnie jaki użytkownik i hasło
    Quote:
    "When prompted, enter admin for the router user name and password for the router password,"

czyli:
    user: admin
    hasło : password
    Co potem można zmienić a nawet należy zmienić.
    DJ.KOLIO-
    Level 11