Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

golf IV problem po wymianie maglownicy z wspomaganiem

14 Maj 2009 23:06 12338 14
  • Poziom 19  
    Witam

    Ostatnio miałem problem z luzem w kierownicy co sie okazało wine miała przekładnia (maglownica) wiec dałem ją do wymiany. a nie myslałem że uf mechanika dziś nie bedzie pojechałem po golfa IV powiedzial że zrobiona i fakt wymieniona została przez ucznia bo szefa nie ma. Wiec nic wsiadłem i odjechałem co sie okazało wspomagania nie było ale przed wyjzadem młody powiedział że po jakimś czasie sie włączy . jechałem z 40 m i czułem smród spod silnika i wycie chyba pompy wspomaganie co może mieć wine?? wolę sam to zrobić nisz im dać.
  • Poziom 36  
    Jedyne, co powinieneś zrobic sam, to złożyć im reklamację. Bo to ewidentnie złe złożenie przekładni, które może mieć nieciekawe skutki, a może już ma...
  • Poziom 19  
    no ale złe założenie ??? jak możne źle założyć skoro nie ma tam kabli petli tylko dwie rurki od płynu i koncówki drążków??? dzwoniłem do niego i powiedział że oni zrobili wszystko dobrze . powiedział że ja zepsuta maglownice pewno miałem.
  • Poziom 36  
    Ale maglownicę dobrą założyli? Jesteś pewien???!!!

    Dodano po 59 [sekundy]:

    Regenerowali, czy wymieniali?
  • Poziom 19  
    wymieniali. miałem używaną kupiłem od kuzyna . jego była 100 % dobra bo jezdzil na niej do konca czyli do wypadku. znajomy mi powiedzial że winą może być zle podłaczenie rurek od wspomagania że odwrotnie mogł podłaczyć
  • Poziom 36  
    Też może być, o ile nie grzebali nic w środku. Jeżeli była sprawna (nawet nieco wyeksploatowana), to musi chodzić bez oporów. Nie może wstrzymywać pompy.
  • Poziom 12  
    moze głupie pytanie : olej jest wlany ???
  • Poziom 1  
    według mnie nie wlali oleju i pompa sie zatarła, morze być morzliwość że maglownica jest rozszczelniona i olej spieprzył, zciągnij pasek od pompy i zobacz czy na kole jes luz, jeśli nie ma to pompe da sie zregenerować, jak byś mniał jakieś pytania jestem mechanikiem, mój numer tel: 664641961
  • Poziom 36  
    student100 napisał:
    według mnie nie wlali oleju i pompa sie zatarła, morze być morzliwość że maglownica jest rozszczelniona i olej spieprzył, zciągnij pasek od pompy i zobacz czy na kole jes luz, jeśli nie ma to pompe da sie zregenerować, jak byś mniał jakieś pytania jestem mechanikiem, mój numer tel: 664641961
    Trochę śmieszne są takie sugestie, no ale... wymaglować to trzeba (koniecznie) język polski...
  • Poziom 12  
    jesli wlali go po zamontowaniu maglownicy , odpalili silnik , pokrecili kierownica w lewo i w prawo , sprawdzili stan oleju to powinno byc wszystko OK ale jesli sa np przecieki , rozszczelnienie maglownicy to juz nie za dobrze... a moze wlali olej po jakims czasie ? ale tego to juz nikt sie nie dowie .
  • Poziom 19  
    a czy podłaczenie odwrotnie przewodów do maglownicy lub odwrotnie wkrecone śruby z ego co wiem jedna jest krutka i nie ma pełnego otworu a druga ma czy to ma znaczenie???
  • Poziom 16  
    wg mnie nie można zamienic przewodów (rózne srednice) i wygląda na to że albo kupiłeś uszkodzona przekładnie albo uczeń nauczył sie że olej do wspomagania wlewa sie przed uruchomieniem silnika
  • Poziom 19  
    problem rozwiązany :) w otworach gdzie przewody wchodzą byly zatkane w środku kawalkiem szmatki zeby nic nie wpadlo a uczen nie wyłożył ich i w tym tkwił problem. szkoda jaka wyszła przez to to głośna pompa wspomagania
  • Poziom 29  
    boozyt napisał:
    problem rozwiązany :) w otworach gdzie przewody wchodzą byly zatkane w środku kawalkiem szmatki zeby nic nie wpadlo a uczen nie wyłożył ich i w tym tkwił problem. szkoda jaka wyszła przez to to głośna pompa wspomagania

    Pompa do wymiany