Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skoda Fabia 2003 problem ABS

15 Maj 2009 11:35 23610 22
  • Poziom 9  
    Witam.

    Po podpieciu auta po komputer wywala taki oto bląd

    VAG-COM Version: Release 311.2-N

    Control Module Part Number: 6Q0 907 379 G
    Component and/or Version: ABS 5.7 FRONT V40
    Software Coding: 00044
    Work Shop Code: WSC 13765
    1 Fault Found:
    00301 - ABS Return Flow Pump (V39)
    35-00 - -


    i teraz moje pytanie czy to wysiadł sterownik czy sama pompa.
    Proszę porady.
  • Poziom 12  
    O ile mnie pamiec nie myli to jest ten sam element
  • Poziom 24  
    Idzie to sprawdzic, wystarczy test zrobic urzadzakiem diagnostycznym, mozna tez na piechotke.
    Dla pewnosci sprawdzil bym zasilania na sterownik.

    Pozdrawiam!
  • Poziom 12  
    Jak komunikacja jest to radził bym posłuchać kolegi Radeon 24. Wątpię w padniętą pompę
  • Poziom 9  
    Komunikacja w pewnym sensie jest, bo mzna odczytac bledy skasowac je ale powracaja od razu jak sie ruszy, natomiats nie mozna wykonac testu abs.
  • Poziom 24  
    Bezpieczniki te, ktore siedza na akumulatorze "blaszkowe".

    Pozdrawiam!
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Dzisiaj sprawdzilem bezpieczniki na aku i sa dobre, przeczyscilem punkt masowy pod pompą abs, oraz odpialem kostke od sterownika no i zapomnialem jej podpiac i odpalilem samochd i palily sie kontrolki od wspomagania silnika abs oraz pulsacyjnie i z 3 krotnym dzwiekiem od recznego, po podpieciu kostki do sterownika dalej zostaje kontrolka abs co jeszcze mam sprawdzic?
  • Poziom 9  
    Dzisiaj po zabiegach czyszczących punkt masowy i złącza elektryczne, podpiąlem pod Vaga i sprawdziłem prędkości na czujnikach i na postoju wszystkie pokazywały 1 km/h. Po skasowaniu błędu można samochód odpalać gasić i bład nie powraca ale wystarczy ruszyć i znowu jest.
  • Poziom 12  
    A ja mam takie pytanie mógł by mi ktoś podać schemat układu hydraulicznego abs i serwo ???? Po prostu gdzie idzie przewód bo mam wszystkie rozkręcone . dokładnie to przerabiam anglika . i nie pamiętam gdzie który szedł . dokładnie chodzi mi o model z 2005 r. z silnikiem 1.4 tdi bez asr i esp
  • Poziom 17  
    Proszę dokładnie sprawdzić bezpieczniki te blaszkowe na akumulatorze.
    Ja się dałem nabrać.
  • Poziom 12  
    może mi ktoś pomóc????
    Jak tak to bym bardzo dziękował!!
  • Poziom 1  
    Panowie! Jesteście Wielcy! Właśnie chcieli mi pompę za 3400 PLN wymienać. Autoryzowany serwis SEATA. Byłby to najdroższy bezpiecznik w moim życiu. Najgorsze, że sk... 80 PLN za diagnozę zapłaciłem.
  • Poziom 2  
    Witam. Mam ten sam problem czyli zapalająca się kontrolka abs zaraz po ruszeniu. Czy ktoś może jednożnacznie potwierdzić, że to bezpiecznik na akumulatorze? U mnie pojawiło się to po awarii czujnika stop pod pedałem. Dzięki.
  • Poziom 12  
    tak też tak miałem i okazał się bezpiecznik 40A przy akumulatorze
  • Poziom 10  
    u mnie bezpiecznik i styk przy bezpeczniku
  • Poziom 11  
    z tego co wiem padają te pompy
  • Poziom 43  
    mr.kocur napisał:
    tak też tak miałem i okazał się bezpiecznik 40A przy akumulatorze
    Bezpieczniki raczej nie padają same z siebie. Coś spowodowało przepalenie bezpiecznika.
  • Poziom 38  
    One się nie przepalają, one korodują w taki dzieny sposób, że praktycznie bezpiecznik wygląda na dobry. Czasem nawet jak sprawdzasz kontrolką, to świeci. Ja zawsze przyciskam go śrubokrętem, jak jest skorodowany , to pęka.
  • Poziom 20  
    frankrom napisał:
    Proszę dokładnie sprawdzić bezpieczniki te blaszkowe na akumulatorze.
    Ja się dałem nabrać.

    Miałem ten sam błąd. Diagnoza - pompa ABS do wymiany. Jednak po przeczytaniu forum sprawdziłem bezpieczniki i okazały się dobre. Niestety ja także dałem się nabrać. Bezpiecznik wyglądał na dobry, miał taki "normalny" prawie niewidoczny nalot. To właśnie nie łączyło. Dlatego przeczyść je profilaktycznie.
  • Poziom 11  
    a problem masz stały czy co jakiś czas
  • Poziom 2  
    Miałem podobny problem z ABS ESP i czerwona kontrolka od ręcznego po przeczytaniu tych komentarzy dokładnie przejrzałem bezpieczniki okazało się pęknięty bezpiecznik praktycznie niewidoczne mechanik wcześniej sprawdzał i mówił że brak komunikacji pompy od abs-u i najprawdopodobniej uszkodzony sterownik okazał się chyba tylko bezpiecznik jutro Wymienię to będę wiedział Dziękuję za porady Pozdrawiam