Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Golf 2 central zamek (pneumat) na kluczyk a alarm

07 Maj 2004 16:19 8418 29
  • Poziom 18  
    Witam,

    Problem polega na tym, że nie mam bladego pojęcia jak podłączyć central zamek z moim alarmem. Nie mam pojęcia w którym miejscu obejść instalacje bym mógł bezproblemowo pilotem z alarmu sterować central zamkiem. Gdy wezne przewody z zamka od kierowcy, central zaczyna wariować (przy zamknięciu, momentalnie się otwiera i vice versa). Jeżeli są osoby które już z tym sobie poradziły proszę o szczegółowe wyjaśnienie problemu.
  • Spec od samochodów
    Jutro podesle cos na ten temat schemacik na przekaznikach
  • Poziom 25  
    sa centrale alarmowe ktore podaja dluzszy impuls na sterownik pneumatyczny centralnego jeslei nei masz takiej opcji w alarmie to musisz dobudowac modul wydluzajacy te impulsy do czasu ok 3 sekund
  • Spec od samochodów
    Masz schemat na e-mail pamietaj nie mozna pomylic wyjscia na pompe z wyjsciem na switcha drzwi bo grozi to uszkodzeniem wylacznika w drzwiach
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 21  
    jak nie poradzisz sobie na przekażnikach to można zakupić specjalny modulik którego podłączenie jest banalnie proste
  • Poziom 14  
    problem tkwi w tym ze w tym aucie nie ma centralnego od strony kierowcy tylko stycznik mechaniczny do załaczania i otwierania auta! wiec trzeba albo zamontowac siłownik elektryczny do tych drzwi albo zrezygnowac bo zamek bedzie sie otwierał i zamykał non stop-pozdrawiam
  • Poziom 2  
    "problem tkwi w tym ze w tym aucie nie ma centralnego od strony kierowcy tylko stycznik mechaniczny do załaczania i otwierania auta!"

    A od kiedy to? W golfie II jest normalny central pneumatyczny, taki sam jak w mercach czy audi i paskach. Sterowanie 1 sekundowe w zupelnosci wystarcza do zamkniecia i otwarcia. Jesli nadal nie wiesz jak sie wpiac w instalacje to moge jutro po pracy podeslac odpowiedni schemat jak wykonac przekazniki.
  • Poziom 18  
    Przyślijcie mi ten schemat, ale nie na moją skrzynkę bo dziwnym trafem nie dochodzi tylko na skrzynkę kolegi piotrek_j_bie(malpa)interia.pl

    dzięki.
  • Spec od samochodów
    Wyslalem ci ponownie napisz czy doszlo
  • Poziom 14  
    przykro ale w golfie II nie ma zamka od strony kierowcy!
    robie to juz od 12 lat i zawsze jak ktos chce wmatowac na pilota to musze dokładać siłownik do drzwi od kierowcy! To bardzo łatwo sprawdzic! wystarczy od strony pasażera otworzyc i zamknac zamek czy sie pozamykaja czy nie!
    W drzwiach od kierowcy jest stycznik który wyglada jak siłownik pneumatyczny,
    ale nim nie jest!
  • Spec od samochodów
    Ja tez robie to kilkanascie lat i wiem ze sa wszedzie silowniki tylko sterowania sa inne
  • Poziom 14  
    w mercedesach i audi sa! a w golfie nie ma! niech sie wypowie własciciel tego autka ! sterownik w drzwiach od kierowcy wyglada identycznie jak silownik pneumatyczny tyle ze w srodku ma tylko dwa styczniki ktore uruchamiaja pompe mechanicznie- i wtedy jak podłaczysz zdalne sterowanie dwoma plusami to zamek bedzie sie otwierał i zamykał bo dostaje z alarmu impuls do zamkniecia a z drzwi kierowcy sygnał do otwarcia-przeciez to łatwo sprawdzic -zamykajac kluczykiem powoli od strony kierowcy sprawdzic czy wciaga zamek!pozdrawiam
  • Poziom 17  
    w koncu znalazlem cos na temat tego pneumatycznego central zamka w golfie 2 wlasnie tez odkrylem w swoim ze jest takie cudo to prawda w drzwiach od kierowcy jest tylko stycznik ktory uruchamia popme ale mnie interesuje panowie cale podlaczenie tego central zamka bo mam wszystkie przewody poodrywane i nie wiem gdzie jest ta cala pompa ktora robi te cale powietrze chyba ze ja ktos wymontowal powiedzcie mi gdzie jest jej miejsce podejrzewam ze gdzies w bagazniku jesli tak to chyba ktos ja wymontowal ...prosze o jakis schemacik nawet recznie namalowany jak to wszystko pokolei popodlaczac w drzwiach mam wszystkie pompki i prZewody doprowadzilem do bagaznika bo tak podejrzewam ze tam jest ich miejsce DZIEKUJE zwirek2(malpa)wp.pl
  • Poziom 27  
    Sprawdź czy pompa nie znajduje się pod tylnim siedzeniem. Jeżeli nie to spróbuj pójść po przewodach zaczynając np od drzwi kierowcy, czyli starą metodą po nitce do kłębka. Po drugie sprawdź czy do drzwi od strony kierowcy wchodzą rurki od pompy. Jężeli tak to znaczy że jest tam siłownik a nie stycznik.
  • Poziom 14  
    pompa najczęściej znajduje się w komorze bagażnika w obudowie z gąbki
    w okoli :? cy tylnej lampy
  • Poziom 17  
    wiem zaglądalem juz tam i stwierdzilem ze jej tam nie ma ktos zdemontowal reszta instalacji jest tylko pompy niema moze macie jakies wiadomosci gdzie to zakupic i jaki to typ jest tej pompy jestem zmuszony zakupic tylko niewiem jaka
  • Poziom 11  
    mam ten sam problem ze sterowaniem centralki w golfie, mam model z września 90 roku i niewiem jak to podłączyc wsystko z alarmem zeby zamykał i otwierał drzwi.
    POMOCY!:( najlepiej jakies schemaciki jak to wykonać albo cos w tym rodzaju.
    Pozdrawiam.
    AHA, czy jak zamontuje siłownik elektryczny w drzwiach kierowcy to wszystko sie bedzie ładnie otwierać z alarmu i nie trzeba przekażników? pod warunkiem że tam nie ma siłownika pneumatycznego. jak to sprawdzic?
    Czy podłanczajac do pompy napiecie takie jak trzeba i gdy nie wciagnie bolca to znaczy ze mam stycznik?
  • Spec od samochodów
    Jesli podasz napiecie na pompe i niezamknie ci to jest tylko stycznik jesli jednak zamknie to daj znac to ci podesle schemat podlaczenia do alarmu
  • Poziom 11  
    nie zamknoł, jest to tlko stycznik:|
    i co teraz?
  • Spec od samochodów
    dolozyc uniwersalny silownik do drzwi sterowany z alarmu i powinno zamykac
  • Poziom 15  
    czy mozna prosic o schemat tego sterownika bo mam w Vw golfie 3 ten sam problem, alarm podaje mi impuls o pradzie max 200mA, napiecie skacze tak do 0.5V potrzebuje to zwiekszyc i sterowac napieciem 12 zamykanie i otwieranie(dwa kabelki)
  • Spec od samochodów
    Podai e-mail bo na elektrode niechce isc to ci wysle
  • Poziom 15  
    ok juz sobie poradzilem! dwa przekazniki rozwiazaly problem,zle kombinowalem bo nie wiedzialem ze alarm podaje minus i tu moj blad, teraz wsio pieknie dziala!
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    zwirek2 pompy kupisz bez problemu na giełdach samochodowych. Tylko jak już masz ten system w takiej rozsypce to zastanów się czy nie taniej i prościej będzie wywalić całą tę pneumatykę i założyć zestaw uniwersalny.
  • Poziom 17  
    chlopaki dzieki juz za posty wlasnie dostalem popmke wsio gra nawet mi dwie sprzedali na gieldzie za 30 zl bo niby byly zepsute i mialem mozliwosc z dwoch zrobic jedna a dzialaja obydwie pozdrawiam i dzieki problem rozwiazany
  • Poziom 11  
    hippis napisał:
    przykro ale w golfie II nie ma zamka od strony kierowcy!
    robie to juz od 12 lat i zawsze jak ktos chce wmatowac na pilota to musze dokładać siłownik do drzwi od kierowcy! To bardzo łatwo sprawdzic! wystarczy od strony pasażera otworzyc i zamknac zamek czy się pozamykaja czy nie!
    W drzwiach od kierowcy jest stycznik który wyglada jak siłownik pneumatyczny,
    ale nim nie jest!



    Mam pytanie, myslalem ostatnio zeby kupić na giełdzie jeden siłownik pneumatyczny i zamontować go do drzwi kierowcy i podłączyc pod pompe, jak w reszcie drzwi, tylko niewiem czy tam jakieś przewody ciśnieniowe idą.

    Pozatym prosił bym o schemacik, jak to podłaczyć do zwykłej centralki alarmowej na pilota załanczanej, mam tam opcje otwierania zamka.

    mój mail to igor002(malpa)interia.pl za wszystkie informacje i pomoc bede bardzo wdzieczny:)
  • Spec od samochodów
    musisdz dolozyc silownik ze sterownikiem
  • Poziom 11  
    tzn????? powiedz cos wiecej, jestem ciemny w tych sprawach, jaki siłownik, jaki sterownik, jak to podłaczyc itp
    z góry dzieki
  • Spec od samochodów
    Zwykly silownik uniwersalny noi do tego sterownik zamka taki jak sa w kompletach on bedzie sterowal tylko tym jednym silownikiem kyory zachowywal bedzie sie jak przekrecenie stacyjki