Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Servis Samsung-nabija w butelkę

07 Maj 2004 18:54 2987 14
  • Poziom 13  
    Witam.Problem mój polega na braku zainteresowania sprawą ze strony servisu Samsung.Otóż niedawno zakupiłem kamerę VP D10 i po mniej wiecej tygodniu czasu odkryłem defekt.Polegał on na zaokrągleniu obrazu w rogach.Obraz wyglądał jak jajko zarówno na wyświetlaczu lcd w kamerze jak i przy zgraniu materiału na komputer na monitorze.Udałem się do servisu ,stwierdzono usterkę.Servisant podobno wymienił przetwornik ccd na 800 tys pixeli tak jak w nowszych modelach a wcześniejszy według niego był około 640 tys :?: .Usterka faktycznie zniknęła lecz pojawiła się natępna,strasznie brzydki obraz polegający na zakłóceniach,przebarwieniach,słaby sygnał,szum itp.Po udaniu się drugi raz do servisu usłyszałem odpowiedż że takie są normy i nic nie da się z tym zrobić,tak ma być i tak jest dobrze.Wiadomo że niezadowoliła mnie ta odpowiedż bo przecież to tak jakby wsadzić silnik od Poloneza do malucha i co ma być dobrze,w związku z tym zostawiłem kamerę w servisie na jeszcze jeden przegląd,Prawdę mówiąc widzę to słabo,pewnie nic niezrobią a jestem tym zmartwiony tym bardziej że spłacam kredyt na kamerę.

    Błagam wszystkich o pomoc.Co można z tym zrobić ,jak rozmawiać z servisantem bo chce mi wcisnąc bubel,albo z kimś wyżej i jakie są szanse na wymianę sprzętu na nowy??????? :cry:


    Pozdrawiam i dziękuję.


    Dodałem załączniki.Widać na nich przeplot lecz nie on jest przyczyną defektów.(Sprawdzałem).
  • Poziom 25  
    Witam.Poprostu podej i jak bada wciskac ci kit to poros glownego dyrektora tego serwisu.A po 3 naprawach przysluguje ci nowy sprzet.Obiedz glowneg odyrka i on powinien zadzialc w tym kierunku.Ja tak zrobilem w serwisie panasonika bo mnie chciali w butelke zrobic z magnetowidem.Pozdrawiam
  • Specjalista techniki DVD
    Jakby każda wizyta sprzętu w serwisie była naprawą to nie było by sprzętu po gwarancji tylko same gwaranty. Aby sprzęt można było w serwisie wymienić muszą być spełnione odpowiednie warunki. Natomiast nie można mylić sprawdzenia z naprawą. Jeżeli serwis trzy razy ( bądź wiecej) stwierdzi poprawne działanie sprzętu nie ma podstaw do jego wymiany. Jeżeli klient upiera sie co do dysfunkcji sprzętu serwisant może przedstawić normy i mało tego pobrać opłatę za sprawdzenie. Taka jest rzeczywistość. Nie życzę nikomu sprawdzania sprawnego sprzętu za darmo po kilka razy w miesiącu.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Casio napisał:
    Servisant podobno wymienił przetwornik ccd na 800 tys pixeli tak jak w nowszych modelach a wcześniejszy według niego był około 640 tys .Usterka faktycznie zniknęła lecz pojawiła się natępna,strasznie brzydki obraz polegający na zakłóceniach,przebarwieniach,słaby sygnał,szum itp

    Można przypuszczać, że mamy tu do czynienia z przypadkiem kiedy po naprawie gwarancyjnej w serwisie parametry sprzętu uległy pogorszeniu. Trudno sadzić czy jest to wynikiem ingerencji serwisu czy z innych przyczyn. Dla klienta jest to właściwie obojętne, on wymaga pełnej sprawności sprzętu i na nic się tu zdadzą opinie serwisanta o normach. Pozostaje wizyta w Federacji Ochrony Konsumenta, oni wiedzą jak to "ugryźć".
  • Poziom 10  
    kurcze a mnie nie chcieli przyjąć discmana do naprawy bo nie dałem im go w orginalnym pudełku i na dokładkę stwierdzili że mam walnięty weswietlacz a to była tylko taśma łącząca o czym sam ich poinformowałem ale i tak mi go wymienili na nowego . a teraz skończyła mi się gwarancja i i znowu sie zwalił i muszę sobie teraz tą taśmę wymienić sam jestem ciekaw ile mi za nią zaśpiewają w serwisie 8O
  • Poziom 26  
    Proponuję dostarczyć kamerę do innego serwisu i poczekać na ich opinię a w międzyczasie sprawdzić czy zauważona przez Ciebie usterka nie występuje w innych egzemplarzach Twojego sprzętu-musisz być tego pewien przed jakimikolwiek roszczeniami wobec gwaranta! W wypadku niekorzystnej opinii serwisu masz możliwość zarządania aby sprzęt został wysłany do serwisu centralnego-skąd powinieneś otrzymać opinię na piśmie.W zależności od niej podejmujesz dalsze kroki.
    Dopiero po takiej drodze mozesz zacząć "walkę" poprzez inne organizacje- konieczna będzie jeszcze niezależna ekspertyza od rzeczoznawcy( na Twój koszt ).
    Droga troche skompliikowana,ale jeżeli stan jest taki jak opisałeś to już przy wizycie w 2-gim lub centralnym serwisie sprawa powinna być pozytywnie dla Ciebie załatwiona.
    PS. Oddając sprzęt do serwisu dołącz swój dokładny opis zgłaszanych wad i nie daj się spławić tekstami typu" proszę zanieść sprzęt tam gdzie panu to wcześniej naprawiali" - to Ty wybierasz serwis.

    >Picia136 - śmieszą mnie wypowiedzi w stylu "Obiedz glowneg odyrka i on powinien zadzialc w tym kierunku" - tego typu reakcje moga wywołać zgoła odmienny skutek.Oczywiście można rozmawiać z szefem,natomiast w wielu przypadkach ma on o wiele mniejszą wiedzę niż technik który naprawia sprzęt,ale potrafi "bajerować"upierdliwych" klientów.

    >szakalisko - jeżeli to był discman Samsunga z mp3 - to muszę Cię zmartwić - była seria tych sprzetów z wadliwymi wyświetlaczami i duza ich częśc została wymieniona na nowe.Uszkodzona taśma była żadkim przypadkiem,ale była-miej nadzieję ,że to tylko taśma.
  • Poziom 13  
    Dziękuję wszystkim za pomoc.Najlepsze w tym wszystkim jest to,że właśnie w servisie centralnym jest drugi raz kamera i tam też dostałem takie wymijające odpowiedzi.Pozatym ciężko będzie mi znależć osobę która posiada ten sam model sprzętu, w celu porównania obrazu.Nadal twierdzę że mam rację myśląc iż przykładowo silnik od Poloneza niemoże dobrze pracować w Maluchu,część powinna być oryginalna a nie od wyższego modelu.
  • Poziom 18  
    Idź tam gdzie ją kupiłeś i sprawdź na drugiej takiej samej.
  • Poziom 25  
    Witam
    Ja to poprosiłbym serwisanta o te normy-ciekaw jestem czy je faktycznie maja? Osobiscie pracuje w autoryzowanym serwisie i takowych norm o jakich czesto się mówi jeszcze nie widziałem-to bajeczka dobra dla klienta.
  • Poziom 26  
    [quote="AMPI"] - jak klient będzie "namolny" to dostarczą normy.
    Inna sprawa,że normy te mogą dopuszczać wiele odchyleń i nijak nie mają sie do nich normy polskie,które często nie obejmują skomplikowanych pomiarów-wiadomo takich technologii w Polsce nie przewidziano.
  • Poziom 25  
    Marioer- trudno się z toba nie zgodzic.Jednak prawda jest taka ze wszystkie firmy maja tak obostrzone przepisy ze tak nazprawde cięzko wymienic sprzet na nowy wystarczy dokladnie poczytac pierwsza leprzą karte gwarancyjna-Ciezkie jest zycie klienta! :cry:
  • Spec od monitorów
    szczerze mowiac to ten obraz wyglada na "normalny"
    tj normalny dla ccd o wiekszej ilosci komorek i wymagajacego silniejszego oswietlenia - wlasnie takie efekty pojawiaja sie przy niedoswietleniu obiektu
    dobrze jakbys mogl porownac czulosc obu przetwornikow
    czulosc ta jest wyrazona w lux'ach i im mniejsza cyfra tym wieksza czulosc
    np czulosc 1 lux wymagala by naprawde mocnego oswietlenia, tymczasem 0.1 lux mogla by sie obejsc przy normalnym swietle dziennym

    przytoczone przeze mnie liczby nie moga byc miarodajne - sluza tylko porownaniu i jako przyklad dla zaobrazowania idei
  • Poziom 13  
    Dzień Dobry
    Na podstawie informacji uzyskanych z punktu serwisowego pragnę poinformować , iż w reklamowanej kamerze została poprawiona czułość poprzez menu serwisowe. Urządznie odecnie działa prawidłowo.
    Z poważaniem
    Jacek Afeltowicz

    Taki email dostałem od Samsunga ,jutro jadę po sprzęt ale niechce mi się wierzyć.

    DZiękuję wszystkim za pomoc

    Pozdrawiam
  • Poziom 10  
    marioer napisał:
    Proponuję dostarczyć kamerę do innego serwisu i poczekać na ich opinię a w międzyczasie sprawdzić czy zauważona przez Ciebie usterka nie występuje w innych egzemplarzach Twojego sprzętu-musisz być tego pewien przed jakimikolwiek roszczeniami wobec gwaranta! W wypadku niekorzystnej opinii serwisu masz możliwość zarządania aby sprzęt został wysłany do serwisu centralnego-skąd powinieneś otrzymać opinię na piśmie.W zależności od niej podejmujesz dalsze kroki.
    Dopiero po takiej drodze mozesz zacząć "walkę" poprzez inne organizacje- konieczna będzie jeszcze niezależna ekspertyza od rzeczoznawcy( na Twój koszt ).
    Droga troche skompliikowana,ale jeżeli stan jest taki jak opisałeś to już przy wizycie w 2-gim lub centralnym serwisie sprawa powinna być pozytywnie dla Ciebie załatwiona.
    PS. Oddając sprzęt do serwisu dołącz swój dokładny opis zgłaszanych
    wad i nie daj się spławić tekstami typu" proszę zanieść sprzęt tam gdzie panu to wcześniej naprawiali" - to Ty wybierasz serwis.

    >Picia136 - śmieszą mnie wypowiedzi w stylu "Obiedz glowneg odyrka i on powinien zadzialc w tym kierunku" - tego typu reakcje moga wywołać zgoła odmienny skutek.Oczywiście można rozmawiać z szefem,natomiast w wielu przypadkach ma on o wiele mniejszą wiedzę niż technik który naprawia sprzęt,ale potrafi "bajerować"upierdliwych" klientów.

    >szakalisko - jeżeli to był discman Samsunga z mp3 - to muszę Cię zmartwić - była seria tych sprzetów z wadliwymi wyświetlaczami i duza ich częśc została wymieniona na nowe.Uszkodzona taśma była żadkim przypadkiem,ale była-miej nadzieję ,że to tylko taśma.


    Mnie sie wydaje ze to taśma bo przestały też działać klawisze jak go rozebrałem i złożyłem to wyświetlacz zadziałał i klawisze też ale tylko parę razy otwarłem klape i znowu było po temacie .

    kurcze dzisiaj byłem w tym serwisie i oni niebardzo chcą mi zamówić tą tasmę kurcze przecież płacę i wymagam .
    :cry:
  • Poziom 13  
    Witam.Chciałem podzielić się wrażeniami po odbiorze sprzętu z servisu.Panowie servisanci spisali się o dziwo na medal.Zero jakichkolwiek zakłóceń na obrazie,jest poprostu miodzio a przy okazji może przez przypadek odblokowali wejściew dv in.Byc może to poprzez telefon do nich wykonany z Góry.

    Jeszcze raz wszystkim dziękuję i pozdrawiam :)