Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Junkers WRP 11B nie pali płomyk! już kilka napraw i nic...

16 Maj 2009 19:27 5382 18
  • Poziom 14  
    Witam...
    Zgłaszałem awarię piecyka w firmie Bosch-Junkers. Naprawiali go już 4 razy w czasie 6 miesięcy. Na części i naprawę dają gwarancję 30dni, i zawsze... po czasie 35-40dni piecyk pada ponownie. Objaw zawsze ten sam. Gaśnie płomyk i koniec. Po ponownym odpaleniu, gdy przytrzymam włącznik iskry odpala, ale świeci się tylko wtedy gdy mam wciśnięty włącznik *ten od baterii.... Bateria nowa , wszystko przeczyściłem ale awaria nie znika... Nie mam pojęcia co robić. Ogółem wpakowałem w naprawy ponad 700zł ... Bosch chce mi wcisnąć nowy piecyk za 1700zł a ten ma dopiero 2 lata...
  • Specjalista - oświetlenie sceniczne
    A co wymieniają? Wiesz może?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Proponuję sprawdzić mikrowyłącznik,znajduje się przy zespole wodnym.Sam zespół też warto dokładnie wyczyścić.
    A tak swoją drogą,to w stolicy chyba nie brak serwisantów Junkersa.Może warto zaprosić innego?
  • Specjalista - systemy grzewcze
    ppp1980 napisał:
    Po ponownym odpaleniu, gdy przytrzymam włącznik iskry odpala, ale świeci się tylko wtedy gdy mam wciśnięty włącznik *ten od baterii....


    "Włącznik od baterii" czyli włącznik urządzenia. Jasne, że musi od być wciśnięty jeśli urządzenia ma działać. A dioda górna świeci ("mruga") jeśli baterie się wyczerpują, a dolna (zielona) świadczy o pracy palnika. Więc która dioda świeci przy wciśniętym włączniku ?

    A może mruga czerwona dioda nawet po wymiamie baterii na nowe? Jeśli tak to uszkodzony jest "czujnik" zużycia baterii, albo baterie są źle włożone. Odpowiedz to spróbuję pomyśleć dalej.

  • Moderator na urlopie...
    Gwarancja na części jest dłuższa niż 30 dni
    Co wymieniali ? Odczytaj z protokółów. Wystarczą numery katalogowe
  • Specjalista - systemy grzewcze
    Napisałeś <<świeci się tylko gdy mam wciśnięty włącznik<<.Takie zachowanie wskazuje na kłopoty ze sterownikiem zapłonowym.Radzę być konsekwentnym.Kasę wydałeś już znaczną w stosunku do wartości całego urządzenia.Naprawy okazały się nieskuteczne a gwarancja na wymienione części jest roczna-wpis na samym dole protokołu.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Chyba że,części kupuje się np. w firmie i nie jest się autoryzowanym serwisantem.Wtedy gwarancja jest kwestią gustu wykonawcy usługi.
  • Poziom 14  
    postaram się opisać protokuł jak go znajdę... Temat juz mnie nie dotyczy, bo muszę się wyprowadzić...
    To nie był kazio rozprówacz... tylko JUNKERS-BOSCH bynajmniej tak się zwią... :-)
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    To chyba samozwaniec,bo nie możliwe żeby autoryzowany serwisant....

  • Moderator na urlopie...
    Widzę, że Joanna (no, nie piliśmy brudzia) z SG kupiła, lub przekupiła moderatorów elektrody, bo nic na jej wywody nie można odpisać i skomentować.
    Za to dopuszcza się ją do głosu w celu łamania punktu 2 regulaminu "Zabrania się tworzenia wiadomości mających charakter reklamowy lub spamu. " A reklamuje się przy każdej okazji nie wnosząc nic do treści postów.
  • Specjalista - systemy grzewcze
    mirrzo napisał:
    bo nic na jej wywody nie można odpisać i skomentować.
    Za to dopuszcza się ją do głosu w celu łamania punktu 2 regulaminu "Zabrania się tworzenia wiadomości mających charakter reklamowy lub spamu. " A reklamuje się przy każdej okazji nie wnosząc nic do treści postów.


    Potwierdzam :(
  • Poziom 14  
    Nie rozumiem...
    Kogo reklamuję?
    Boscha?
    A jak mam opisać fachowców którzy przyczyniali sie do pseudonapraw mojego pieca? Napisałem jedynie skąd pochodzili, a na protokole miałem jasno i wyraźnie napisane - BoschJunkers Service ---
    Jeśli kogoś uraziłem, przepraszam...
    W kolejnym poście napiszę co i za ile wymieniali i jakie były tego efekty , tak by inni (kiedyś) mogli mieć do tego wgląd... Pozdr
  • Poziom 23  
    serwisant73 napisał:
    Chyba że,części kupuje się np. w firmie i nie jest się autoryzowanym serwisantem. Wtedy gwarancja jest kwestią gustu wykonawcy usługi.


    Prawo obowiązuje KAŻDEGO. Normalny czas gwarancji na towar i usługę to 2 lata, a nie 30 dni, ani rok. Polecam lekturę kodeksu cywilnego dla niezorientowanych o gwarancjach, zwrotach i rękojmi. Przy tylu bezskutecznych naprawach może warto odwiedzić Federację Konsumentów?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Zgoda,ale zanim w naszym demokratycznym kraju stanie się to normą,miną długie lata.Sami dobrze o tym wiecie.
  • Poziom 14  
    witam... niestety, wyprowadziłem się i dokumenty napraw musiałem zostawić właścicielowi... Dobrze, że mam już to za sobą :-) a propo gwarancji... he,he ostatnio był u Mnie monter od TVsat... Zainstalował, skasował i odjechał... Na papierze napisał : 12miesięcy gwarancji
    Po pierwszych wiatrach, wypadły kołki ze ściany... i antena się obsunęła... Nawet nie wiecie, ile było problemów by naprawił to gwarancyjnie... a facet pochodził z Polsatu
  • Poziom 23  
    Żartując: Pewnie nie czytałeś umowy z małym druczkiem :)
    A tak na poważnie. Wystarczy, ze w umowie (oni nazywają zleceniem usługi) jest wklepane małym druczkiem "akceptuję warunki umowy" ...i oczywiście Twój podpis. Polecam każdorazowo Federację Konsumentów, porady i obsługa darmowa, a pomóc mogą.
  • Poziom 13  
    serwisant73 napisał:
    Zgoda,ale zanim w naszym demokratycznym kraju stanie się to normą,miną długie lata.Sami dobrze o tym wiecie.


    Wiemy, wiemy ale trzebaz tym walczyć. Między innymi uświadamiając ludzi (klientów).