Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z zapłonem w Tico

MaZi997 07 Maj 2004 20:49 11179 14
  • #1 07 Maj 2004 20:49
    MaZi997
    Poziom 12  

    No wiec tak, od dłuższego czasu Ojciec ma problem z swoim Deawo Tico (zaden mechanik sobie z tym nie poradzil) No wiec tak, kiedy jeżdzi to jeżdzi ale od czasu do czasu poprostu nie chce odpalic i nic go do tego nie zmusi wtedy nalezy zaczekac ok 1 godziny i odpala bez problemu ale za pewin okres czasu znomu zostawi sie go i na przyklad pojdzie do sklepu i jak sie przyjdzie to nie chce juz zapalic dwuch mechanikow mowilo ze to moze byc wina cewki albo ukladu elektronicznego . A co wy o tym sądzicie ?? Pozdrawiam i zgory dzieki

    0 14
  • #2 07 Maj 2004 22:49
    joho
    Poziom 18  

    tak ciezko mechanikom podmienic cewki w celu sprawdzenia swoich domnieman??????albo sie boja tego autka??czy sprawdzales cisnienie paliwa iczy w ogule to problem lezy po stronie zaplonu czy paliwa napisz cos wiecej????

    0
  • #3 09 Maj 2004 15:52
    teges

    Poziom 21  

    Czy wprzeciągu tej godziny samwochód nie ma iskry zobacz i czy auto ma zamontowany gaz? Jak odpowiesz na te pytania to ci pradzę

    0
  • #4 11 Cze 2004 13:41
    MaZi997
    Poziom 12  

    W przeciagu tej godziny auto ma iskre na swiecy , auto to nie ma zamontowanego gazu

    0
  • #5 12 Cze 2004 00:21
    kgflanela
    Poziom 17  

    W momencie, kiedy nie chce odpalić sprawdź czy w baku nie robi się podciśnienie.
    Możliwe, że przytyka ci się odpowietrznik.

    0
  • #6 12 Cze 2004 08:52
    teges

    Poziom 21  

    Jeżeli jest iskra / w przeciągu tej godziny / to ściągnij przewód z pompy paliwa i zobacz czy w tym momencie jest ono tłoczone do gażnika

    0
  • #7 12 Cze 2004 09:33
    andrew751
    Poziom 21  

    hej, może w miejscu gdzie mieszkasz występuje jakis "elektrodowicz" który mógłby Ci pomuc fizycznie, a nie klikając w kompie ??. Pozdrawiam

    0
  • #8 12 Cze 2004 11:39
    MaZi997
    Poziom 12  

    Problem polega na tym ze mechanik moglby zobaczyc co jest nie tak w momencie kiedy samochod nie pali ale sytuacja sie skomplikowala poniewaz jak odstawilem samochod do mechanika to na 100 prob zapalenia odpalał 100 razy ale bywa tak ze w czasie jazdy poprostu sie zadusi i staje wtedy trzeba odczekac 1 godzine wsiadzie sie i odpali bez problemu

    0
  • #9 13 Cze 2004 11:12
    teges

    Poziom 21  

    Wymień cewkę zapłonową na nową gdyż ta prawdopodobnie po przejechaniu ileś tam kilometrów dostaje zwarcia międzyzwojowego.

    0
  • #10 13 Cze 2004 14:39
    Mariusz2
    Poziom 12  

    Jedyne problemy w Tico to przebicia na kablach wysokiego napięcia oraz kopułce rozdzielacza zapłonu. Cewkę zapłonową zostaw w spokoju, to na 99% nie jej wina. Natomiast w ciemno możesz wymienić kopułkę, albo przynajmniej przeczyść ją benzyną od środka (!). Powinno pomóc.

    0
  • #11 13 Cze 2004 16:02
    omed
    Poziom 14  

    Syndrom dentysty przy naprawach u specjalistów to nic nowego,przy następnych kłopotach spróbuj następująco:1)sprawdz swiece jakie są , mokre czy suche.Mokre to zalewa gażnik .Suche to sprawdz iskrę na wszystkich cylindrach jeżeli jest to przy wcisniętym gazie do dechy wtrysnąc od 5 do10cm3 paliwa do gażnika [w miejsce wlotu powietrza]i spróbować odpalać.W zależności od wyniku próby będiesz wiedział co nawaliło ,uład zapłonowy czy paliwowy.

    0
  • #12 13 Cze 2004 18:12
    Mariusz2
    Poziom 12  

    Cytat:
    1)sprawdz swiece jakie są , mokre czy suche.Mokre to zalewa gażnik .

    A jak zalewa gaźnik to co zrobić?
    Ten gaźnik jest tak skomplikowany, że nawet w ASO nie chcą go czyścić, a co dopiero naprawiać. Nowy kosztuje 2000 PLN. Nie ma tam zresztą nic do regulowania, można najwyżej go zepsuć.
    Jak już mówiłem kable + kopułka i sprawa załatwiona.
    Jeśli to nie pomoże to można jeszcze sprawdzić termostat przepustnicy rozruchowej (powinien otwierać przepustnicę rozruchową w temperaturze 32 +/- 2 st. C), być może zablokował się w pozycji wysuniętej i przepustnica się nie zamyka. Innych usterek nie podejrzewam, ponieważ piszesz, że "jak jeździ to już jeździ"

    0
  • #13 13 Cze 2004 22:53
    Artwin
    Poziom 16  

    Miałem podobny przypadek. Pęknięty w środku kabelek dyszy wolnych obrotów.Ruszaj kablem w czasie pracy silnika powinien zgasnąć.

    0
  • #14 14 Cze 2004 00:40
    Mariusz2
    Poziom 12  

    Cytat:
    Miałem podobny przypadek. Pęknięty w środku kabelek dyszy wolnych obrotów.Ruszaj kablem w czasie pracy silnika powinien zgasnąć.

    No tak, to też może być przyczyną.

    0
  • #15 14 Gru 2004 20:31
    Usunięty
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo